Hello!
Ooen 17-vuotias tyttö Helsingistä.
Käyn lukiota, soitan kitaraa, laulan, tanssin... Osaan siis musiikin teorioita ja kuuntelen musiikkia valtavasti !
Miten pääsisi opetttelemaan laitteiden käyttöä ja ehkäpä tekemään omaa konemuzaa ?
Mulla ei oo paljon paskaakaan rahaa, joten en pysty hankkimaan minkäänlaisia hienoja vempeleitä, there must be another way to express myself !!
Juu eli päämääränä mul olis opetella handlaamaan noi DJ koneet (ei mitäään aiempaa kokemusta..) ja tekemään omia biisejä.
Mutta miten !!?
Ja jos tämä oli vä'ääärä palsta kysellä tällaisia, niin heittäkää joku vinkki mulle paikasta, jossa vois kysellä ;)
Miten DJ:ksi ?!?
12
3692
Vastaukset
- Hempp@
Jos rahaa ei löydy hankkia vehkeitä, voi tietysti tsekkailla olisiko esim. paikallista kerhotoimintaa (mitälie DJ kerhoja) missä opetellaan säätämään.
Myöskin ihan DJ:ltä voi mennä kysymään jos jossain törmäät, tietystihän näpsäkkä neito opetusta voi saada helpolla ;)
(en sitten tiedä miten ihan umpituntemattoman messiin uskaltaa lähteä....).
Aluksi ennen tätä voi leikkiä erilaisilla DJ softilla (netistähän saa laillisin ja laittomin keinoin), jos tietokone löytyy yksinkertaisimmalla ohjelmalla on hyvä aloittaa ja siitä siirtyä vähän vaikeampiin ja monipuolisempiin (Seratot, Abletonit sun muut).
Mixmeister http://www.mixmeister.com/
Mukavan simppeli, maksullinen, tosin aika rajoittunut (pirun BPM countteri tahtoo väkisin pistää vastaan) verrattuna vakavimpiin laitteisiin mutta kyllähän sillä jotain saa aikaan aluksi kun eivät taidotkaan ole kummoiset.
Toinen on Mixxx http://www.mixxx.org/
Ilmainen opensource-pohjainen ohjelma joka venyy ihan perussäädöstä vakavampaankin touhuun. - vastaus......
Image linelta löytyy lääkkeet molempiin
musantekoon FL-studio ja Dj hommiin deckadance.
http://www.image-line.com/ - unohda...
hommaa poikaystävä joka on dj ja ylpeile poikaystävälläs, se on naisten hommaa.
- Kesä_82
Naisetkin voi olla dj:tä, miun exä olisi toista mieltä siun kanssa! :p
- jormas.
http://www.lifesaver.net/
voisit kysellä oppitytön paikka joistain dj palveluita välittävistä lafkoista, niin moni dj on aloittanut uransa. eli käytännössä menisit jonkun kokeneemman apuriksi ja soittelisit sitten hänen valvonnassaan ja "röökitauoilla", siinä sivussa tutustuisit niihin työkaluihin.
ai niin onhan tämä http://www.dsc.fi/index.php?s=4 - no ainakin
täällä Pohjois-Karjalassa on/oli Outokummun amiksessa?
dj koulutus tai jotain sinnepäin :D
-i'm not DeeJay- - siisdsad
Ostat Fruity Loops ohjelman, syntikan jne. Googlella läytyy tietoa.
Eipä tuohon juuri mitään muuta keinoa ole kuin kotona itse vääntää ja opetella kantapään kautta kuinka tuo konemusiikin teko ja miksaus hoituuu... - DJ K
www.mr-dj.org tuol on tietoo ja palstaa
- Dj Etzzz
Mixxx tai traktor Dj studio ohjelmia suosittelen. Käytän itse kyseisiä ohjelmia ja erittäin helppokäyttöisiä.
Konemusaa olen itse tehnyt 6 vuotta... - ...
Itselläni oli alussa kun ryhdyin djks sama ongelma että kiinnosti mutta ei ollut varaa hommata kalustoa mutta lääke löytyi kanta kuppilastani, menin rohkeasti kysymään paikallisilta djltä että mites pääsis hommiin sisään ja näin he ohjasivat minut äänitepalvelunsa johtajan puheille ja hänhän sitten järjesti että pääsin ihan kuppilassa nuiden muitten djtten opastuksella harjoitelemaan kunnes olin riitävän taitava vetääkseni kokoillan itse, ja nyttenhän tuota taustaa on ketynyt jo 5,5 vuotta ja lisää tulee keikkaa kokoajan.
Mutta rohkeasti vain kyselemään Dj:ltä että miten missä milloin ja eiköhän jossainkohtaa nappaa joku joka ohjaa oikeiden ihmisten luo tai niinkuin itsekkin olen asennoitunut et jos joku kysyy ni khyllä voin kouluttaa perus tiedon ja opastaa laiteidenkäyttöön omila levareillani.
t: Dj_Cira - jarppixxx
Itekki testasin noita ohjelmia mut en vieläkää osaa oikee tehä musaa... Paras oli khyll FL Studio :D mut käytin demoo ... mut jos joku tietäis mistä päin oulua vois ettii nii ottakaa yhteyttä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019