puhut palstalla tai privaattivestinnässä totuuden vierestä eli valehtelet? Onko sillä eroa palstan ulkopuolisen elämän kanssa?
Totuuden vierestä?
11
196
Vastaukset
- scamhunter
PASKAA
- Usein miettinyt
En niinkään omalta osaltani, suustani pääsee sammakoita tuontuostakin. Ei omasta mielestäni sammakoita, mutta toisten mielestä kyllä. Ehkä "pieniä satuja" kirjoitan, mutta aina ilman vahingoittamis- tai loukkaamistarkoitusta. Se minusta.
Joistain kirjoittajista uskaltaisin väittää tämän foorumin nostavan esiin yllättäviäkin piirteitä. Asioita joita ei personoidussa kanssa käymisessä milloinkaan esille toisi. Pelkuruutta, häpeää, kateutta,vahingoittamista vai mistä asiassa on kyse? Täydellistä ihmistä ei kuitenkaan ole olemassakaan, miksi pitää yllä kulissia jostain? En edes tiedä mistä.
Haluaako ihminen näyttää siltä, minkä kuvittelee toisten mielestä olevan hyväksyttävää. Vai ohjaako toimintaa pelko erilaisuudesta?- mut...
Sori kun sanon näin suoraan, mutta mulle tuli susta epäluotettava vaikutelma (tuon kirjoittamasi perusteella).;D
- oikein tehty
mut... kirjoitti:
Sori kun sanon näin suoraan, mutta mulle tuli susta epäluotettava vaikutelma (tuon kirjoittamasi perusteella).;D
Noinhan asiat pitäisi elämässä yleensä kertoa. Hänelle, jota asia koskee.
Luotettavuudestani sen verran, en tiedä ostaisinko käytettyä autoa itseni kaltaiselta ihmiseltä ;D - mut...
oikein tehty kirjoitti:
Noinhan asiat pitäisi elämässä yleensä kertoa. Hänelle, jota asia koskee.
Luotettavuudestani sen verran, en tiedä ostaisinko käytettyä autoa itseni kaltaiselta ihmiseltä ;DKyllä sulta ehkä auton voisi ostaa.:) *diplomaattisena*
- Jazuli
..kirjotanki miun omaa sianpolskaa ja viskelen huumoriani sinne tänne nii mie oon kummiskii esis ittenäni..joteka mie kerron asiat juurikii nii ko itte ne näjen..=o)
...*saapi olla erimieltä ken tykkää*..
=o))))- scamhunter
Mää luen sun juttuskin peilin kautta, eikä silläkään totuutta saa ku rivien välistä
muutes------olex jo mun galleriaan piarassut? - Jazuli
scamhunter kirjoitti:
Mää luen sun juttuskin peilin kautta, eikä silläkään totuutta saa ku rivien välistä
muutes------olex jo mun galleriaan piarassut?..kuule eipä tuo mun korvieni heilumisest oisi ees kii miksi siel tuuletus pellaa...johtusi vain siun pääs olevast aukosta..x'))))
...*ilmavirta käy suoraa tupaan*..
=o)
..iha ko ei oisi oveekaa asunnos laisinkaa.. ;o)
mitä irlissä eli valehtelen mahdollisimman vähän, mutta jätän sanomatta, mitä en halua kertoa. Esim. täällä mulla on vain suppea elämänalue, josta kertoilen, mutta siinä pysyn totuudessa. Ne muut elämänalueet jätän muille palstoille tai muualla käsiteltäviksi. Valitsen siis, mistä täällä haluan puhua. En käytä mitään symboli- tai vertauskuvakieltä, vaan kun sanon vaikka meneväni uimaan, niin myös menen uimaan tai jos kerron paistaneeni lättyjä, niin kyllä silloin on suupielet mansikkahillossa... :P Ja nää pätee niin privaan kuin palstaan.
Joskus vähän tunnistettavuuden pelossa saatan muuttaa jotain yksityiskohtaa, joka ei sinänsä asiasisältöä muuta. Ja puskista voin joskus puhua myös niistä, mitkä olen rajannut palstan ulkopuolisiksi asioiksi.sama asenne.
- Tuossa yksi keskustelija kysyi lisäksi: "Haluaako ihminen näyttää siltä, minkä kuvittelee toisten mielestä olevan hyväksyttävää." - Tähän pätee varmaankin sanonta; älä tee niin kuin minä teen vaan tee niin kuin minä sanon. - Pääsääntöisesti ihmiset ovat varmaan melko yhtä mieltä siitä, mitkä ovat "oikeat" ja hyväksyttävät käytösnormit. - Joistakin asioista vain "täytyy" ajatella tietyllä tavalla. - Kuitenkin todellisuudessa voi olla useitakin tekijöitä, jotka estävät meitä toteuttamasta hyviä tarkoituksiamme. - Siksi esim. jos katselee riitatilannetta ulkopuolisena, pitäisikin kuulla ensin molempia riidan osapuolia ennen kuin alkaa vetää omia johtopäätöksiä tapahtuneesta. - Ja sen kun aina muistais... :)
- lksölök
palstan ulkopuoliseen elämään? Missä on siitä todisteet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215504- 531555
- 141013
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 64920
- 48878
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom143857Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785