Moi, omistan suhteellisen halvan, n. 50-60 euron wilsonin (ihan hyvän tuntuisen mielestäni) mailan, jolla on nyt pelattu useampi vuosi. Nyt olisi tarvetta uusille jänteille, tuntuu kuin trampoliinilla löisi. Kannattaisiko katsella uutta mailaa, vai olisiko vanhan jännitys paikallaan? ja miten, missä, mailaa voisi jännittää? asun satakunnassa. Pelaan useamman kerran viikossa massa-, ja muovialustoilla.
halvahkon tennismailan jännitys
2
847
Vastaukset
- Conors
Kuinka jänteet ovat säilyneet pelattavina useamman vuoden, jos pelaat useita kertoja viikossa? Minulla katkeilevat parin kuukauden välein ja minä pelaan vain pari kertaa viikossa. En tosin käytä kestäviä, paksuja "rautalankoja" jänteinä, vaan pelattavuudeltaan parempia laatuja.
Maila pitäisi jännittää uudestaan yhtä monta kertaa vuodessa, kuin mitä on pelikertoja (vai oliko se pelitunteja) viikossa. Tietysti useamminkin, jos saa jänteen poikki.
Kysele lähimmästä tennishallista uutta jännitystä. Katsele ilmoitustaulut ennen kyselyä, koska monessa tenniskerhossa on joku, joka tekee jännityksiä halvalla. Hyvälaatuisella synteettisellä jänteellä jännitys maksaa yleensä 15€-25€, joten kannattaa ensin koittaa nykyisen mailan jännittämistä.- tennislate
kiitos neuvosta. aiemmin pelailu on ollut satunnaista ja vain kesällä tapahtuvaa, tänä kesänä on vasta alkanut säännöllisempi, useampi krt. viikossa pelaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781