Uimahallin paskahuussi

Koprintie Marschall

Lieko huusissa paperia, vai onko nekin viety fossiilien sekaan kellariin?

11

912

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uimahalli on suljettu ja liekkö ne vessapaperit myyty tarvitseville,että saadaan ABC liittymään kauan kaivattu tolpparivistö?

Näin tekninen lautakunta tekee 35,000 euroa maksava tolpparivistö täytyy saada mutta sitävastoin Rauhalan alueen jo useasti jopa valtuustossa ja KH käsitelty asia siellä hylättiin ja näin Tekninen lautakunta ottaa huomioon lapset ja kansalaisten mielipiteen joka on jo 11 vuotta sitten tehty ja nimenkirjoittajia noin 200 henkilöä alueella ei ole mitään lasten leikkeihin sopivaa vaan vanha lahonnut ropsinkuorimapukki,
      Sinänsä muuta ei ole Perhehoitajat toivoneet kun hiekkakasan ja se ei maksa tuota summaa..
      Joten Pentti Oinonen lautakunnan puheenjohtaja sait lautakunnan jäsenet puolellesi mutta mikä oli motiivisi?
      Terveisin Markku Korpinen

• Teknisessä lautakunnassa puheenjohtajana toimi Antero Vesa joten Lieksan lehti kirjoitti virheellisesti. MK

• Helmi Orvokki Laatta

Hei.Oletko huomannut,että Teollisuuskylän entisen päiväkodin pihassa on
        kaikenlaista leikkikenttä tavaraa,on keinuja,kiipeilytelineitä jne.sieltä kaupunki
        olisi vähällä kunnostamisella saanut Rauhalaan tarvikkeita.
        Mutta on ilmeisesti varaa antaa ruostua ja lahota .Ei lautakunta ole vaivautunut
        ottamaan selvää missä olisi käyttämätöntä tavaraa.Entäs Lamminkylän koululla.
        Ihmettelen kanssasi suuresti mikä tässä leikkikenttä asiassa "närästää."
        Toivoisin Pentti Oinosen leikkimään lapsien kanssa vaikka pariksi tunniksi esim.
        juuri Rauhalan alueen perhepvhoitajien mukana.

• Helmi Orvokki Laatta kirjoitti:

kaikenlaista leikkikenttä tavaraa,on keinuja,kiipeilytelineitä jne.sieltä kaupunki
        Mutta on ilmeisesti varaa antaa ruostua ja lahota .Ei lautakunta ole vaivautunut
        Toivoisin Pentti Oinosen leikkimään lapsien kanssa vaikka pariksi tunniksi esim.

Että Puheenjohtajana toimi Antero Vesa jos oikein muistan hänen työpaikka on ihan juuri kyseisen päiväkodin vieressä.
        Aikaisemmin saman puolueen herra totesi kun rauhalassa kaivinkone löi mäsäksi kiikkuja että ne on teollisuuskylän omaisuutta. Kuitenkin Lieksan kaupunki on osakas ja luulisi kaikkien etu olevan että käyttökelpoista tavaraa voitaisiin hyödyntää.
        On tietysti ymmärrettävää tässä taloudellisessa tilanteessa ettei tehtäisi lisätalousarviota mutta monta lupausta asialle on ollut joten kuitenkin on Teknisen johdon luottamusmiesten ja esityksen tekijöiden sumuttamista kun näin toimitaan ettei kymmenessä vuodessa ole rahoja saatu burjettiin.suunniteltua sumuttamista virkamiehiltä ihan täysin vaikka linnassa istun lopun elämääni.

Toisaalta on aivan selvää että heti tehtäisiin leikkipaikka kullasta ja hopeasta ja siinä käytetään ulkopuolista suunnittelijaa ja sitten asia lyödään lössiksi.Kysyn vaan missä ne äiteet ja isät on nyt kun pitäisi lunastaa ne lupaukset.JO yksityitoista vuotta asiaa vatvottu

On aivan selvaa niin kuin on tullut Lieksan lehdessä esille,ettei esim perhepäivähoito vaadi kuin oikeastaan hiekkakasan ja luvan sen sijoittamiseen.eli luvallinen alue toimintaan.

Mitä tulee niihin lamminkylän kalusteisiin nekin Koulupuoli tyri muualle ja kaupunginhallitus ei siltä osin valvonut toimintaa näin ne on mennyt muualle.
        En kehtaa ihan sanoa, H p seen. mk

• xer
        markkukorpinen kirjoitti:

Että Puheenjohtajana toimi Antero Vesa jos oikein muistan hänen työpaikka on ihan juuri kyseisen päiväkodin vieressä.
        Aikaisemmin saman puolueen herra totesi kun rauhalassa kaivinkone löi mäsäksi kiikkuja että ne on teollisuuskylän omaisuutta. Kuitenkin Lieksan kaupunki on osakas ja luulisi kaikkien etu olevan että käyttökelpoista tavaraa voitaisiin hyödyntää.
        On tietysti ymmärrettävää tässä taloudellisessa tilanteessa ettei tehtäisi lisätalousarviota mutta monta lupausta asialle on ollut joten kuitenkin on Teknisen johdon luottamusmiesten ja esityksen tekijöiden sumuttamista kun näin toimitaan ettei kymmenessä vuodessa ole rahoja saatu burjettiin.suunniteltua sumuttamista virkamiehiltä ihan täysin vaikka linnassa istun lopun elämääni.

Toisaalta on aivan selvää että heti tehtäisiin leikkipaikka kullasta ja hopeasta ja siinä käytetään ulkopuolista suunnittelijaa ja sitten asia lyödään lössiksi.Kysyn vaan missä ne äiteet ja isät on nyt kun pitäisi lunastaa ne lupaukset.JO yksityitoista vuotta asiaa vatvottu

On aivan selvaa niin kuin on tullut Lieksan lehdessä esille,ettei esim perhepäivähoito vaadi kuin oikeastaan hiekkakasan ja luvan sen sijoittamiseen.eli luvallinen alue toimintaan.

Mitä tulee niihin lamminkylän kalusteisiin nekin Koulupuoli tyri muualle ja kaupunginhallitus ei siltä osin valvonut toimintaa näin ne on mennyt muualle.
        En kehtaa ihan sanoa, H p seen. mk

Perhehoitaja on eri asia kuin perhepäivähoitaja.

• xer kirjoitti:

Perhehoitaja on eri asia kuin perhepäivähoitaja.

Toisessa kirjoituksessa asia kyllä tuli selväksi eli perhepäivähoitaja työskentelee lasten kanssa,sanon nyt anteeksi vipausta.
        Mutta kuitenkin on mahdollista myös lasten kanssa saada kotiin hoitaja tähän laki suo mahdollisuuden, mutta sitä varmaan vähän käytetään?

Arvokasta työtä tekee myös perhehoitaja joka toisaalta voi olla omaishoitaja vaika siihen toimintaan on varoja lisätty niin jonossa varmaan vielä on heitä.

Kuitenkin on selvää että LASTEN OIKEUKSIA POLJETAAN .tämän sanon ja kailotan.MK

• marjakarhuska7
        Helmi Orvokki Laatta kirjoitti:

pitäisi tietää lehdessä kuka on mikäkin, ettei hauku väärää puuta..
        leikki paikka on tosi tärkeä tulevaisuudessakin, vaikkei ole kullasta tehty.
        se on hyvä asiallinen tapaamis paikka niin perhepäivahoitajille kuin omille lapsille.

kävin tutustumassa siellä missä lapseni vietti aikaa asfaltti viidakossa. pieni puisto jossa oli keinut ja hiekka laatikko,, nyt ei ole sitäkään,, mutta ei siellä asu lapsipeheitäkään..
        näin siinä käy ,kun ei ajoissa ajatella tulevaa,,
        vanhuksiahan tänne vain jää,, hekin kaipaisivat samanlaisia alueita,
        jos jaksavat tulla ulos, maalla asunut ihminen ei välttämättä viihdy istumassa puistikon penkillä jos sellaista etes on..kyllä pielisentille sopisi laittaa muutakin kuin riemukaari patsas ja liikenneympyrä. hiljaa hyvä tulee.. kohta ei tarvita!!!!!!!!

• marjakarhuska7 kirjoitti:

pitäisi tietää lehdessä kuka on mikäkin, ettei hauku väärää puuta..
        leikki paikka on tosi tärkeä tulevaisuudessakin, vaikkei ole kullasta tehty.
        se on hyvä asiallinen tapaamis paikka niin perhepäivahoitajille kuin omille lapsille.

kävin tutustumassa siellä missä lapseni vietti aikaa asfaltti viidakossa. pieni puisto jossa oli keinut ja hiekka laatikko,, nyt ei ole sitäkään,, mutta ei siellä asu lapsipeheitäkään..
        näin siinä käy ,kun ei ajoissa ajatella tulevaa,,
        vanhuksiahan tänne vain jää,, hekin kaipaisivat samanlaisia alueita,
        jos jaksavat tulla ulos, maalla asunut ihminen ei välttämättä viihdy istumassa puistikon penkillä jos sellaista etes on..kyllä pielisentille sopisi laittaa muutakin kuin riemukaari patsas ja liikenneympyrä. hiljaa hyvä tulee.. kohta ei tarvita!!!!!!!!

Tiedän varsin hyvin,että Rauhalan alueella on lapsia vielä perhepäivähoidossa ja Lieksan Lehdessä oli asiasta juttu.
        Myöskin perhepäivähoitajat ihmettelevät sitä asiaa nyt lehdessä miksi toivotusta leikkipaikasta on niin suuret kustannukset ja näin tyssätään koko toive eli oltiin suurellisia suunnitelmia tekemässä,huvipuistoa kun tarve hiekkakasasta ja penkistä.

Tulkoon mainituksi,että asiasta olen ollut varsin hyvin tietoinen ja saanut kirjeitä herroilta.ja lupauksia puhelimessa
        Nyt nillä lupauksilla ja kaupungin herrojen kirjeillä ei voi näin "pukamaasta "persettä pyyhkiä,sen verran olen asiasta selvillä ja ähertänyt asialla.dokumentit löytyy.
        Markku Korpinen

• lasten leikkipaikka

Tiedän varsin hyvin,että Rauhalan alueella on lapsia vielä perhepäivähoidossa ja Lieksan Lehdessä oli asiasta juttu.
        Myöskin perhepäivähoitajat ihmettelevät sitä asiaa nyt lehdessä miksi toivotusta leikkipaikasta on niin suuret kustannukset ja näin tyssätään koko toive eli oltiin suurellisia suunnitelmia tekemässä,huvipuistoa kun tarve hiekkakasasta ja penkistä.

Tulkoon mainituksi,että asiasta olen ollut varsin hyvin tietoinen ja saanut kirjeitä herroilta.ja lupauksia puhelimessa
        Nyt nillä lupauksilla ja kaupungin herrojen kirjeillä ei voi näin "pukamaasta "persettä pyyhkiä,sen verran olen asiasta selvillä ja ähertänyt asialla.dokumentit löytyy.
        Markku Korpinen

Pikkuvintiöitä. Siinä amiksen parkkipaikalla corollan rengasta vinkuttavat ja mopojaan huuattavat, Hyvä leikkipaikka. Se siinä on.

• lasten leikkipaikka kirjoitti:

Pikkuvintiöitä. Siinä amiksen parkkipaikalla corollan rengasta vinkuttavat ja mopojaan huuattavat, Hyvä leikkipaikka. Se siinä on.

Pysytään lapsissa jotka oppisivat elämään ihmisten tavoilla.
        Miten alle kouluikäisellä lapsella on mopo ja corolla?

Tiedän kyllä ja olen kokenut näiden vintiöiden tavat jotka ovat meilläkin tuhojaan tehneet rikkomalla paikkoja ,joten seurannassa ovat.

Minulla on vielä hyvä näkö ja kuulokyky ja olen ennenkin saattanut edesvastuuseen henkilöitä joiden olen nähnyt toimivat lakia ja järjestystä vastaan.
        Tiedän kyllä mitä on varsanaolo ja miten toimivat ,mutta olen myöskin saanut työni kautta ohjata oikeille urille ehdollisesti tuomittuja nuorukaisia aikanaan.

Tulipa mieleen taas asia teille aikuisille KOIRAT EIVÄT KUULU TORILLE TORIAIKANA

Joten koirille tarvitaan sitten se paskahuusi jos sen perään huudetaan ettei niintä ole joka paikassa ja varsinkin urheilu ja virkistystoimialueella .

Lapsissa on tulevaisuus ja luokaamme edellytykset yhdessä toimien ilman nälvintää.Markku Korpinen

• tämä liittyy

Pysytään lapsissa jotka oppisivat elämään ihmisten tavoilla.
        Miten alle kouluikäisellä lapsella on mopo ja corolla?

Tiedän kyllä ja olen kokenut näiden vintiöiden tavat jotka ovat meilläkin tuhojaan tehneet rikkomalla paikkoja ,joten seurannassa ovat.

Minulla on vielä hyvä näkö ja kuulokyky ja olen ennenkin saattanut edesvastuuseen henkilöitä joiden olen nähnyt toimivat lakia ja järjestystä vastaan.
        Tiedän kyllä mitä on varsanaolo ja miten toimivat ,mutta olen myöskin saanut työni kautta ohjata oikeille urille ehdollisesti tuomittuja nuorukaisia aikanaan.

Tulipa mieleen taas asia teille aikuisille KOIRAT EIVÄT KUULU TORILLE TORIAIKANA

Joten koirille tarvitaan sitten se paskahuusi jos sen perään huudetaan ettei niintä ole joka paikassa ja varsinkin urheilu ja virkistystoimialueella .

Lapsissa on tulevaisuus ja luokaamme edellytykset yhdessä toimien ilman nälvintää.Markku Korpinen

uimahallin paskahuussiin,lieksan uimahalli on vesipuisto surina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5147
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2159
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1817
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1217
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe