Voiko paljon naivimpaa juttua lehteen kirjoittaa, kun oli Tarja Kojolan elokuvafestivaaleja käsittelevä vuodatus komiat-lehdes?
Ketä kiinnostaa jonkun härmästä poikia kymmenen kuvauspaikat kankaankylässä?
Muualla suomes ei ketään ja tuskin montaa ihmistä kauhavallakaan.
Hommakkaa sinne vaikka paskatunkion lapioinnin sm-kisat, niin voitte saada ihan oikeasti julkisutta, kun sitä niin kovasti jotkut siellä tuntuu kaipaavan!
Naivi vuodatus komiat-lehdes.
5
309
Vastaukset
- Ei siis voi
pitää siihen alaan kuuluvia kilpailuja. Tuntuu vaan monia entiset elokuvien kuvauspaikat kiinnostavan.
- ratkaistu
no jos ei oo paskatunkioota koko kyläs niin piankos kankahalaaset sellaasen kökäs kakkii, siihen vaan kamarikirijaston nurkalle puusee ja kaikille kirijastos kävijöölle kakkimispakko mennes ja tulles, joku nimeltämainitsematon vois olla ylimmäinen kakkavahti ja jakaa kuitua ja luumua että vatta toimii säännöllisesti.
- idea
tuutko suojelijaksi ja tuomariksi ko. kisaan ens kesänä ??
- ensivuonna
voisi onnistua, ellei paikkaa ole jo valittu.
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=63183&c=11
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923488
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442867Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141976
- 621964