Eli mulla on ipod nano 8GB. Laitoin sen lataukseen viimeyönä ja synkronoin vähän uusia biisejäkin, kun irroitin ipodin (ihan ohjeiden mukaisesti) ja sitten irrotin ipodin liitäntäpiuhasta, niin ipodi sammui..eikä mennyt enää päälle mitenkään. Päälle ipod menee vain kun se on kiinni siinä piuhassa ja piuha kiinni koneessa. Olen kokeillut sitä menu keskinappula juttua monta kertaa, eikä se auta. Olen myös palauttanut tehdasasetukset, mutta vieläkään ei toimi. :(
Mitä siis teen?
ipod nano ei käynnisty edes palautuksen jälkeen
epätoivo!
5
991
Vastaukset
- epätoivo!
tajuukohan tosta ny mitään :D
- MP33
Kokeile ladata sitä iPodia toisella USB portilla tai muulla tietokonetta. Joissakin PC koneissa nuo USB portit ovat sellaisia virityksiä ettei ne aina anna tarpeeksi virtaa.
- niinkin yksinkertainen
että näppäinlukko päällä?
- peacemans
akun kulua tyhjäksi ja lataa toisella koneella täyteen
- en tajuu
Miten näppäinlukon saa pois päältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638778Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541944
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191216