Sisällä?
- 29,5c
Ulkona auringossa?
- 32,5c
Ulkonan varjossa?
- 27,1c
Kyllä nyt kelpais laiskotella....
Työntekoon tms. ei oikein nää kelit sovellu.
Paljos lämpötilat.
20
203
Vastaukset
- sininen_sitruuna
Sisällä näyttäs olevan 23,5 astetta..
Ulkona kaatosateessa 11,7 astetta...
*eihän tänään pitänyt sataa vettä...*- persona-non-grata
sääennustuksiin kannata paljoakaan luottaa. Itse en ainakaan enää luota. Katselin kyllä minäkin kotiin tullessa, että taivaanrannalla näkyy tummaa pilviverhoa ja tuulee aika lujaa ... sadettako tekee sitten tulevaksi? Ukkostaako myös vai sadettako pelkästään?
- sininen_sitruuna
persona-non-grata kirjoitti:
sääennustuksiin kannata paljoakaan luottaa. Itse en ainakaan enää luota. Katselin kyllä minäkin kotiin tullessa, että taivaanrannalla näkyy tummaa pilviverhoa ja tuulee aika lujaa ... sadettako tekee sitten tulevaksi? Ukkostaako myös vai sadettako pelkästään?
...kannata uskoa.
Aamulla lähdin klo 6.00 töihin ja paistoi aurinko... :) Tulin kotiin klo 17.00.. ja vettä satanut vissiin jostakin puolesta päivästä saakka, ei kuitenkaan ukkosta..
- mulle mittari
niin kerron.
- ulkona ei
aurinkoa,18,3.
.
Ja vähän päälle. Mulla on mittari vain varjonpuolen ikkunalla ja ikkuna on 3:ssa kerroksessa, joten kauhean luotettavaa lukemaa siitä ei välttämättä saa. On kuulemma maan tasalla enemmän kuin meillä.
Oli miten oli, niin partsilla otin aurinkoa ja meinasin tukehtua sinne. Mulla oli ikkunatkin auki että sain läpivetoa aikaiseksi ja tuuletin pörisi korvan juuressa. Silti teetti tuskaa eli kuuma oli, mutten hokannut katsoa että kuinka kuuma. Jossain vaiheessa nyt illemmalla kävin katsomassa ja silloin siellä varjossa oli n.27selssiusta.
.täällä ja lämpötila noin 16 astetta ulkona
- Cranky_geek
mutta ulkona on: 15,9c
ja sisällä: 25,3c Kylläpäs muuttui keli äkkiä. Lähdin shortseissa ja t-paidassa kävelylle, kun mittari näytti 27 astetta. Parin tunnin päästä tulin takaisin, kun paleli ja ulkona oli enää 17 astetta. Sisällä on peräti 27, kun lämmitin äsken saunan ja nyt kuivatan sitä. Noh, josko huomenna olisi taas hellettä. ;-)
- kirpela
23 varjossa jaolo ihan siedettävä kun on oltu reilu pari tuntia muksujen kanssa putkeen järvessä.
- Jazuli
...ulkona lämpöö oisi...20 korvis..sisäl vain 17...x'D
..mul on ilmanlämpöpumppu pöheltämäs kylymää...iha ko oisi kaupassa kaike aikaa...
=o)- kirpela
ilmalämpöpumppu on tosiaan aivan ihana keksintö kesät talvet!
- Jazuli
kirpela kirjoitti:
ilmalämpöpumppu on tosiaan aivan ihana keksintö kesät talvet!
...sekä puhistaa vähäse ilmakii...=o)
...pistin sen juuri päältä poies ko rupee palelemaa..ulkonaki on vain 16 astetta lämmintä ko kävin kurkkaamas uuestaa..=o/...
...iha tumma taivas..ko satelee kaike aikaa..=oI
..*saunaa saunaa*..rupiaa tarkenee.. - Jazuli
..ees talviturkkii nakannu järvee..=oO
...muksaa mukuloitte kaa on välist riehuu itekkii..mieki riehutan lapsii töis nii jotta taitasin välist mennä muksusta itekkii..x')))
...*joke*..
=o)
...mu mie oon leikkisä aikui..jotten sillain kovin "jäykkä" lastenkaa seuras..=o)
sisällä helvetin kuuma.
ulkona varjossa 16,6
Ulkona auringossa ei ole mittariaoli pari tuntia sitten. Aurinkoa ei ole.
pohjoisen puolen ulkolämpömittari näytti 29 c, mutta sisällä pidetään noin 22 c:ssa, että pystyy nukkumaan :)
- vaikka
olin rantsussa koko päivän. Olin siellä yksin kolmen kersan, akan siskoon, ja akan siskoon ulukomalaasen miähen kans. Tyhmempi luulis, että oon lusmunnu koko päivän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787