Telkkarissa on näkynyt cdon.comin mainosta, jossa kaupitellaan Havana Blackin levyjä. Mikähän mahtaa olla se biisi, joka soi mainoksessa? Mä ainakin olen kuulevinani, että siinä lauletaan jotain tyyliin "lonely road", mutta ei ainakaan sen nimistä biisiä taida löytyä.
Jos tuo pikkuinen pätkä on hyvä kuvaus Havana Blackin tuotannosta, niin ostan samantien kaikki levyt, sen verran hyvältä se kuulostaa.
Havana Black, mikä biisi tv-mainoksessa?
dslhkj
6
336
Vastaukset 6
- Havana Black(s)
Bändin nimi oli loppuaikoina Havana Blacks, tuubista löytyy biisi Lone Wolf, jossa lauletaan kertsissä "just a lonely and hyngry wolf", oliskohan se oikea.
- vaan alkuaikoina
Sitten kun ne pyrki USAn markkinoille, nimi piti muuttaa, kun 'blacks' olisi tietenkin haluttu väärinymmärtää jotenkin rotuun liittyväksi.
- Vale
ainaki yhdes cdon.comin mainokses on toi biisi (George Sampson - Looking for some hot stuff)
- kjsa1
Eiköhän se ole tuo Lone Wolf,löytyy levyltä indian Warriors,loistobändi on vieläkin...
- jallu882
uusin cdon.comin mainos, biisi on love hurts mut mikä esittäjä??? ei oo nazareth
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483