Hei Kaikki Lieksalaiset ystävät voisiko joku kertoo missä lieksaas sijaitsee kalja teltta kun siellä soittaa pari kivaa bändiä joita ois kiva mennä kuuntelemaan. esim 18.7 ja 1.8. Matka ei ois niinpitkä mut ei kehtais sit ruveta ajelee Lieksaa ympäriinsä jos tulen.
Kiitoksia paljon jo etukäteen
Missä sijaitsee kaljateltta
7
543
Vastaukset
- Hietasen poika on ahvena
selällä?
- keskellä kaupunkia
vesitornin edessä vanhalla torilla jossa myös Lieksan iltatorit tiistaisin pidetään.
Vesitorni näkyy aika hyvin joten sinne on helppo löytää, hauskaa iltaa siellä teltassa vaan.- Tiedän sit missä se on
En vaan ole käyny nyt siellä päin. Kiitos todella paljon vastauksesta varmasti on hyvä ilta. kaikki vaan katsomaan, ehkä parhainta rokkabilly keikkaa koko vuonna 1.8.
Varsinainen Lieksan tori on juuri tuon vesitornin lähellä mutta kesätori on pielisen tien varrella vastapäätä kesporttia ja apteekkia lähellä varsinaista toria.
Muuten Lieksassa on ohjelmatarjontaa erilaista pitkin vuotta erilaista mutta tiistaisin on myös ohjelmallinen iltatori varsinaisella torilla.
Nyt ensi torstaina 2.7.2009 on yhteislauluilta Timitran linnassa ent Rajavartiosto Timitranniemen suuntaan Laulattajana Kari Nykänen klo 19.00On tapahtuma nyt satamassa satama soi keskiviikkona 1.7.09 klo 18.00 esiintymässä Antti Nuutinen ja Jaana Nuutinen vapaa pääsy Yhteislaulutilaisuus Naisyrittäjät asiallla MK
markkukorpinen kirjoitti:
On tapahtuma nyt satamassa satama soi keskiviikkona 1.7.09 klo 18.00 esiintymässä Antti Nuutinen ja Jaana Nuutinen vapaa pääsy Yhteislaulutilaisuus Naisyrittäjät asiallla MK
Nimi tuli väärin piti olla Jaana Juntunen
- marjakarhuska7
ei lieksan keskus ole niin suuri ettei sieltä olut telttaa löydä,
toivottavasti on hyvä ilma,, kuuntelemisiin,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980