Olen yli 30v mies. etsiskelen pelikaveria helsingistä. Olen joskus kokeillut pelata ja nyt vois silloin tällöin käydä pelailemassa, mutta missä ja kenen kanssa?
Helsingissä?
ihmeitätehdään
4
1523
Vastaukset
- hoi
Ruskeasuolla
- Vinkistä
Missäs siellä, onko siel joku porukka vai, aika hankalaa yksikseen
- hoi
Vinkistä kirjoitti:
Missäs siellä, onko siel joku porukka vai, aika hankalaa yksikseen
Ensimmäiset joukkueet mitkä tulevat mieleen jotka treenaavat siellä on Wega ja Westika. Niiltä ainakin voisi kysellä.
- troppi
Töölön kisahalli ainakin, uimastadikalla on ollut pöytiä. Ruskeasuo on kilpapelaajan treenipaikka ja siellä peliaika voi olla kortilla. Mites firmaliiga, sitä ollut useita divisioonia ja jokainen löysi oman pelitasonsa eli monessa firmassakin pingistä voi harrastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522505- 1102215
- 241893
- 231662
- 301616
- 1641508
- 361265