Eipä taida bändi tullakkaan Suomeen seuraavalla kiertueella ainakaan nettisivujen mukaan! Huono homma!!
Judas Priest
18
2169
Vastaukset
- Painkiller
Vuoden 2001 Kulttuuritalon keikan jälkeen en tulisi minäkään. Puolityhjälle Kulttikselle soittaminen ei varmasti houkuttele tulemaan enää tänne.
Priest voi tosin vetää vielä normaalin kiertueen myöhemmin. Nythän ne tekevät festarikeikkoja tänä vuonna.- Late
Uskon että bändi vetäisi jopa jäähallin täyteen jos paikalla olisi tällä kertaa joku hyvä lämppäri. On se Halford sen verran kova laulaja.
- Painkiller
Late kirjoitti:
Uskon että bändi vetäisi jopa jäähallin täyteen jos paikalla olisi tällä kertaa joku hyvä lämppäri. On se Halford sen verran kova laulaja.
Riippuu, miten asiaa markkinoidaan ja miten tulevaa levyä markkinoidaan. Priest ei ole koskaan ollut Suomessa niin suosittu kuin esim. Iron Maiden. Robin paluu houkuttelee varmasti vanhoja faneja liikkeelle, mutta markkinointia tarvitaan silti, jos meinaavat saada jäähallinkaan täyteen. Priest on vaipunut täällä melkoiseen unholaan Halfordin lähdön jälkeen. Nuoremmat eivät edes tiedä, mikä Judas Priest on.
Hyvä(t) lämppäri(t) auttaisi myös asiaa. - No way
Painkiller kirjoitti:
Riippuu, miten asiaa markkinoidaan ja miten tulevaa levyä markkinoidaan. Priest ei ole koskaan ollut Suomessa niin suosittu kuin esim. Iron Maiden. Robin paluu houkuttelee varmasti vanhoja faneja liikkeelle, mutta markkinointia tarvitaan silti, jos meinaavat saada jäähallinkaan täyteen. Priest on vaipunut täällä melkoiseen unholaan Halfordin lähdön jälkeen. Nuoremmat eivät edes tiedä, mikä Judas Priest on.
Hyvä(t) lämppäri(t) auttaisi myös asiaa.No ei taida bändillä hyvin mennä, kun yksi jäsenistä sai muutaman vuoden vankeutta pedofiliasta ja laulaja paljastui "lopulta" aidoksi homoksi. No onhan koko bändi homojen maineessa...huom! ja nyt puhutaan asiaa.
Totuus on tarua ihmeellisempää vai mitä? - Aatu
...menis niitä kattomaan jos kaks kolmas osaa bändistä on homoja tai muuten vaan pervoja!!!!!!!!
- Halford
Aatu kirjoitti:
...menis niitä kattomaan jos kaks kolmas osaa bändistä on homoja tai muuten vaan pervoja!!!!!!!!
..ettei sinun lempparibändissä ole homoja? Ei Halfordin homouskaan varmistunut kuin vasta vuonna -98.
PS. Sittenhän on vielä tämä homo-imago-bändi Turbonegro. Niillä se taitaa olla vain imago, tai no mistäs sen tietää. - Kartsa
Judas Priest on Heavy Metallin legenda ja bändi jonka haluaisin nähdä tosiaan livenä ja vielä kun Rob Halford laulajana niin toivon tosiaan että bändi tulis suomeen vaikka bändin maine on kärsinyt paljon...
- Painkiller
Kartsa kirjoitti:
Judas Priest on Heavy Metallin legenda ja bändi jonka haluaisin nähdä tosiaan livenä ja vielä kun Rob Halford laulajana niin toivon tosiaan että bändi tulis suomeen vaikka bändin maine on kärsinyt paljon...
Miten Priestin maine on kärsinyt? Laulajan seksuaalinen suuntauminen ei hetkauta minkään bändin mainetta suuntaan tai toiseen muuten kuin pentujen mielissä. Sellaisia ei keikoille tarvita muutenkaan kuin kynnysmatoiksi.
Jos vittaat tapaukseen Dave Holland, ei se vaikuta Priestiin millään tavalla paitsi edelleen samojen pentujen mielissä. 15 vuotta sitten bändistä eronneen Dave Hollandin tekemiset eivät liity Priestiin millään tavalla ja jokainen normaaliälyllä varustettu ihminen tajuaa sen. - Pena
Painkiller kirjoitti:
Miten Priestin maine on kärsinyt? Laulajan seksuaalinen suuntauminen ei hetkauta minkään bändin mainetta suuntaan tai toiseen muuten kuin pentujen mielissä. Sellaisia ei keikoille tarvita muutenkaan kuin kynnysmatoiksi.
Jos vittaat tapaukseen Dave Holland, ei se vaikuta Priestiin millään tavalla paitsi edelleen samojen pentujen mielissä. 15 vuotta sitten bändistä eronneen Dave Hollandin tekemiset eivät liity Priestiin millään tavalla ja jokainen normaaliälyllä varustettu ihminen tajuaa sen...olihan Ripperin kanssa tehdyt 2 (tai oikeastaan 3) viime levyä melkoista kuraa.
Halfordin 2 (tai oikeastaan 3) viimeisintä olivat kyllä sen sijaan kovalaatuisia teoksia. - Painkiller
Pena kirjoitti:
..olihan Ripperin kanssa tehdyt 2 (tai oikeastaan 3) viime levyä melkoista kuraa.
Halfordin 2 (tai oikeastaan 3) viimeisintä olivat kyllä sen sijaan kovalaatuisia teoksia.Tuolta kantilta ajatellen maine on kärsinyt. Täällä teinit meuhkaa Halfordin seksuaalisuudesta ym. turhasta, joten on vähän varpaillaan.
On totta, että Priest olisi pystynyt Ripperin kanssa paljon parempiin levyihin, jos eivät olisi alkaneet kikkailemaan. Tosin kikkailihan se Halfordkin Fight:n 2 ( tai oikeastaan 3)levyä ja Two:n ainokaisen. Ei se Halfordinkaan maine ennen Resurrectionia ollut enää kovin kovassa kurssissa.
Toivottavasti nyt tulee kunnon levy. - Kartsa
Painkiller kirjoitti:
Jos vittaat tapaukseen Dave Holland, ei se vaikuta Priestiin millään tavalla paitsi edelleen samojen pentujen mielissä. 15 vuotta sitten bändistä eronneen Dave Hollandin tekemiset eivät liity Priestiin millään tavalla ja jokainen normaaliälyllä varustettu ihminen tajuaa sen.Minulle ei siitä ole niinkään väliä millasia bändin jäsenet on kunhan musiikki on hyvää ja live show on hyvä.
No olen 19 vuotias ja mun mielestä ei kyllä kuulosta hyvältä että bändin jäsen on pedofiili, mutta se ei haittaa että rob halford on homo. - Painkiller
Kartsa kirjoitti:
Minulle ei siitä ole niinkään väliä millasia bändin jäsenet on kunhan musiikki on hyvää ja live show on hyvä.
No olen 19 vuotias ja mun mielestä ei kyllä kuulosta hyvältä että bändin jäsen on pedofiili, mutta se ei haittaa että rob halford on homo....vielä kerran, että Dave Holland ei ole Judas Priestin jäsen. Ei ole ollut sitä enää 15 vuoteen. Ei ole mitään merkkejä siitä, että Dave Holland olisi syyllistynyt mihinkään ollessaan Priestissä. Eli aivan turha on rangaista bändiä entisen jäsenen sekoiluista.
Sitäpaitsi kyse ei edes ollut pedofiliasta. 17-vuotias on ainakin Suomen lain puitteissa vapaa harrastamaan seksiä kenen kanssa huvittaa, joten pedofiliasta ei ole kyse tässä tapauksessa. Kyse oli seksuaalisesta ahdistelusta ja raiskausyrityksestä. Raskauttava asianhaara oli, että ko. poika on henkisesti vajavainen.
Tämä ei siis ole mikään puolustuspuhe, vaan selvennys tähän pedofiiliasiaan. - Firepower
Painkiller kirjoitti:
Tuolta kantilta ajatellen maine on kärsinyt. Täällä teinit meuhkaa Halfordin seksuaalisuudesta ym. turhasta, joten on vähän varpaillaan.
On totta, että Priest olisi pystynyt Ripperin kanssa paljon parempiin levyihin, jos eivät olisi alkaneet kikkailemaan. Tosin kikkailihan se Halfordkin Fight:n 2 ( tai oikeastaan 3)levyä ja Two:n ainokaisen. Ei se Halfordinkaan maine ennen Resurrectionia ollut enää kovin kovassa kurssissa.
Toivottavasti nyt tulee kunnon levy.Fightin eka on kyllä mainio levy, toka ei niinkään. Onneksi palasi Halford Resurectionille hienoon materiaaliin ja lopulta Priestiin! Oliko kukaan muuten Priestin Kulttuuritalon keikalla 2001? Harmittaa vieläkin, että jäi itseltä väliin.
- Late
Judas Priestin entinen rumpali Dave Holland joutui linnaan. Erosi bändistä 15 vuotta sitten!
- Rokkari
täysi yllätys? Olen luullut, että Judas Priest on ollut kuollut ja kuopattu aika päiviä sitten. Taitaa olla levy yhtiön tai jonkun muun tahon paha markkinointi moka.
- Anonyymi
Maailman paras heviyhtye Judas Priest! Monipuolisempi kuin Iron Maiden ja keulilla maailman kovin laulaja Halford. Ei malttaisi odottaa uutta levyä heiltä. Myös Ripper aikakauden levyt toimii, etenkin Demolition.
Priest on yks mun suosikeista. Tim "Ripper" Owensin kauden levyjä en ole kuunnellut.
Maiden on kans mun yks suosikeista, mutta totta on, että Priest on monipuolisempi, koska antautui kasarina esim. hieman electrosaundeille ja popahtavannallekin saundille ja on tehnyt myös esim. balladeita.
- Anonyymi
Paras Priest cover kautta aikojen.. Ainakin (söpön) laulajan osalta.!
https://www.youtube.com/watch?v=PYcN8tN4P3Y
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579