Mitä mieltä kuvan naisesta?

Onko läski aina turn off

24

1332

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................

      En pidä läskistä. Olen melko urheilullinen itse. Mutta tämä on vain oma mielipiteeni. On varmasti muitakin.

      • minä olen

        normaalipainoinen nainen, ehkä inan pyöreä ja saan aina kaikki urheilijakundit kimppuuni =D Kummallista, joskus oikeen toivon, että tulisi joku "vähän vähemmän urheilullisempi", koska en välitä liikunnasta juuri yhtään.


    • juuuh..

      takaapäin sivukulmassa, joten vaikea sanoa niin varmasti, mutta kyllä sellaiselta "normaalin runsaalta" näyttää. Ylipainoa 0-4kg. Ei paha! Ei todellakaan ole läski tai mikään huononnäköinen!! Kivalta näyttää.. Sellaiselta reippaalta ja terveeltä :)

      • sanoa varmasti

        kun tuota kuvaa kattoo. Kyllä on ehdoton turn off, koska tuon kokoinen ei sopisi ainakaan minulle. Kertoo myöskin tuo paino ettei välitä omasta vartalosta sen vertaa että on päästänyt tuollaiseksi menemään. Kyllä minä itse normaalipainoisena odotan kumppanilta normaalia painoa.

        Jotkut tietysti saattaa tykätä.


      • näkyy

        kylläkin olevan kuvan naisella ylipainoa.


    • .................

      Mikä läski? Missä?

      Tuo oli normaalipainoinen nainen, sellainen joka kaltaisineen muodostaa ison joukon maailman naisista. Kummallista kun normaalipainoa pidetään nykyään ylipainona, eivät ne photoshopatut julkkiskuvat lehdissä ole totuus.

      Mielipiteitä ja mieltymyksiä on tietenkin erilaisia, jotkut pitävät kuvan naisesta ja toiset eivät, mutta jos ajatellaan faktoja faktoina, eikä "faktoina" jotka ne omat mielipiteet ovat värittäneet, tuo nainen ei ole sen painavampi kuin normaalipainoinen. Onhan hän ylipainosta kertovassa jutussa, mutta harvoinpa niihin liitetyissä kuvissa oikeasti ylipainoisia käytetään.


      Ja ei, en ole kateellinen kenellekään ja ei, en ole myöskään läski, huora, tai feministirekkalesbo. (Nuo tuntuvat olevan ne yleisimmät "perustelut" asiaan kuin asiaan tietyillä miehillä, joten niiden toitottamiseen ei kenenkään tarvitse tuhlata aikaa, jos vastaa niihin jo etukäteen :D)

    • Kesämies 1984

      Läski ei voi olla kaunis sillä läski on rumaa.

      • peilaten

        naisen vartalo.naisella kuuluu olla lantio leveä,miehellä ei.

        Ihmettelen kyllä miehiä,joka ei pidä naisen normaaleista muodoista?
        Sama jos nainen haluaisi et miehellä on leveä lantio?


      • Kesämies 1984
        peilaten kirjoitti:

        naisen vartalo.naisella kuuluu olla lantio leveä,miehellä ei.

        Ihmettelen kyllä miehiä,joka ei pidä naisen normaaleista muodoista?
        Sama jos nainen haluaisi et miehellä on leveä lantio?

        ei ole mainitsemiasin normaaleja muotoja. Leveä, synnytyksen kannalta hyvä lantio, ei ole sama asia kuin läski. Saanko udella biologian numeroasi?


    • toi selvästi

      ylipainosta kärsii , mut kasvot vaikuttaa ihan ookoolta :)

    • vastaus...

      on.

    • ........

      Kasvothan ovat hänellä sinänsä ihan nätit eikä kroppakaan siitä pahimmasta päästä mutta pidän kiinteistä ja normaalipainoisista, hieman urheilullisista naisista. Onhan tuo nainenkin tuohon kuvaan saatu vaikuttamaan ihan pirtsakalta ja menevältä tosiaan. Kiitos maskeeraajaan, noiden värien ja kuvaajan. Luulenpa että ihan normaalioloissa tuo nainen ei paljon päitä kääntäisi, farkutkin ovat niin kireät että reidet leviävät varmasti kun ne pois ottaa. Sitäpaitsi, pitää muistaa että pahimmat ylipainon aiheuttamat ongelmat ovat kaikkea muuta kuin ne ulkoiset.

    • jooh...
    • fdsadsa

      Ja minäkun pidin tyttöystävääni lihavana

    • Dummygun

      Liikaa pullaa. En pidä häntä vielä toivottoman lihavana tms. mutta tuo ruumiinrakenne ei kertakaikkiaan miellytä.

    • Prince Bolete

      Naiselle ei voi olla niin vaikeaa hoitaa itseään sen vertaa että sijoittuu näiden kahden välimaastoon? Eihän?

      http://farm4.static.flickr.com/3136/2773303301_4e970a7a8d.jpg
      http://static.iltalehti.fi/laihdutus/ylipaino290609PP_lh.jpg

      siis jotain tälläistä:

      http://www.fat-loss-reviews.info/pregnancy/wp-content/uploads/2009/02/woman_eating.jpg

      Valkkasin muuten tahallani raskaana olevan naisen kuvan, never mind the masu - se kuuluu asiaan tuossa vaihteessa. Ihan vinkatakseni että tollanen normaali nainen nimenomaan saa munaa ja on hedelmällinen ja mikä parasta - mamilla on hedelmäkuppi joka näyttää että niinku nää syömistottumukset on hanskassa.

    • levee-.,

      No näkeehän sen, että perä leveempi kuin hartiat. Ei hyvä..... onks sillä edes tissejä, ne pitää olla isot.

      • komea

        Oikein terveen näköinen ja kaunis nainen, NAM!


      • ...

        Kyllä mun mielestä naisella voi olla perä leveempi kuin hartiat, vaikka ideaali ois tietysti yhtä leveät..Ei sekään hyvältä näytä, jos naisella on leveät hartiat ja kapea lantio. Miehelllä sen sijaan näyttää hyvältä.


    • minä vaan

      suurin osa suomalaisista aikuisista naisista on tuon kokoisia ja mallisia, tosin kauheita plösöjä löytyy entistä enemmän. Tämän kuvan nainen kuitenkin suht nätti minun mielestäni.

    • -------

      Itse olen aina ollut pienikokoinen ja hoikka. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos joku muu nainen on tuon kokoinen, mutta jos itse lihoisin tästä jonkinverran niin pitäisin itseäni likaisena. Jotenkin tuntuu kun näkee todella lihavia ihmisiä kadulla, että miten he ovat pystyneet siihen? Eivätkö hälytyskellot ole soineet ollenkaan? Jotenkin tuntuu jos on lihava niin siellähän ei ole mitään muuta nahan alla kuin läskiä. Sellaista likaista ällöä pursuavaa läskiä. En nyt mollaa ketään, anteeksi jos joku ottaa tämän väärin! Tuntuu itsestäni paljon puhtaammalita kun on sopusuhtainen ja hoikka. Eikä mitään pursua vaatteiden päälle.

      • jaaeijoo

        No eihän toi nainen ole lihava, vähän pyöreä mutta muuten terveen näköinen ja nätti..Näin naisen silmin. Hänen oma valinta. Hyvä erikokoiset naiset, jos vain tuntevat olonsa hyväksi omassa ruumiissaan.


    • xxlläski

      Hirveen laiha ,jos vertaa muhun. Painan 313kg pituus156cm ,että vois alkaa lihomaan nopee niinku te . Läskiä lisää. Että lihotkaa nopee. Anan vinkkei karkkii,sipsii,älkää liikkuko,pitsaa,hammppareita,rasvaa,jne.

    • Kokkelin_Kivettäjä

      Ylipainoinen ja tasapaksu pötkylä, jolla ei ole vyötäröä. Ihan kivat kasvot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe