äidin ja isin pikku kullannuput

takajärvi

eilen nähtyä.käykää nyt herranen aika äidit ja isät katsomassa touhua ku mamut juo teidän pikku tyttöjen kanssa kilpaa olutta takajärvellä nyt puhutaan ikä luokasta 11-16v..ois sosiaali tantoille asiaa tai sitten soitan seuraavan kerran poliisit paikalle.....

8

964

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikalle ja lakupekat

säilöön niin minä teen

• kh

Eiköhän niillä alaikäisillä tytsyilläkin ole jotain osuutta asiaan.

• varmaan olet
        kh kirjoitti:

Eiköhän niillä alaikäisillä tytsyilläkin ole jotain osuutta asiaan.

kirjoituksesta päätellen.Sulle on ihan sama vaikka raiskaisivat jonkun sun silmien alla sekin olisi varmaan raiskatun vika siis sinun mielestä.
        Helvettiin tuollaiset mutut ja äkkiä.

• mitä tehdä
        varmaan olet kirjoitti:

kirjoituksesta päätellen.Sulle on ihan sama vaikka raiskaisivat jonkun sun silmien alla sekin olisi varmaan raiskatun vika siis sinun mielestä.
        Helvettiin tuollaiset mutut ja äkkiä.

kyllä siellä äijät siis suom katto kädet puuskassa hommaa.. älä sää mua ala sanoo kukkiseks.mää oon kuule tehny kaiken laista.vittu mee ite kattoon hommaa siellähän ei mun tyttö pyöri.jos oot joku teini niin ime ittees..

• kuka kuka kukaaaaaaaaaaa
        mitä tehdä kirjoitti:

kyllä siellä äijät siis suom katto kädet puuskassa hommaa.. älä sää mua ala sanoo kukkiseks.mää oon kuule tehny kaiken laista.vittu mee ite kattoon hommaa siellähän ei mun tyttö pyöri.jos oot joku teini niin ime ittees..

kuka on vastuussa ja kuka puuttuis asiaan.

• nuorisolle kuria
        kuka kuka kukaaaaaaaaaaa kirjoitti:

kuka on vastuussa ja kuka puuttuis asiaan.

Tuntuupa järkyttävältä lukea näitä kirjoituksia.
        Tuskin kukaan viranomainen tähän puuttuu, mutta auttaisiko jos paikalliset isovatsaiset ja lihaksiset miehet siirtyisivät terasseilta ja takapihoilta uimarannalle ?
        Ihan vaan aurinkoa ottamaan ja vähän toisella silmällä valvomaan, että mikä meno siellä rannalla onkaan. Ketään ei tarttis veteen tuuppia kunhan olis vaan läsnä.

Jos siellä tarjoillaan alaikäisille olutta ja muuta ihanuutta, on varminta kilauttaa poliisi paikalle......

Miten kummassa näitä nuoria saisi valistettua ?

• jöörgens töfnä
        nuorisolle kuria kirjoitti:

Tuskin kukaan viranomainen tähän puuttuu, mutta auttaisiko jos paikalliset isovatsaiset ja lihaksiset miehet siirtyisivät terasseilta ja takapihoilta uimarannalle ?
        Ihan vaan aurinkoa ottamaan ja vähän toisella silmällä valvomaan, että mikä meno siellä rannalla onkaan. Ketään ei tarttis veteen tuuppia kunhan olis vaan läsnä.

Jos siellä tarjoillaan alaikäisille olutta ja muuta ihanuutta, on varminta kilauttaa poliisi paikalle......

Eihän sitä ny voi tuollatavoin mennä kyttäilemään uusioasukkaiden toimintaa. Syytehän siitä napsahtaa moisesta kyttäilystä. Täytyyhän tuon olla jonnin sortin rasismia. Eikös kaikki ole rasismia, jossa puututaan tai otetaan kantaa uusioasukeiden ei niin päivänvaloa kestäväänkin toimintaan.

Joten antaa kulttuurin rikastua ja nautitaan siitä. Sitten kun nää tän hetken teinityväret on monikulttuurisuuden hetelmää sisällään kantaneet ja sen ulos pukanneet, niin voi olla, että heidän kommenttinsa ja varoituksensa alkavat ikätovereihin tehoamaankin.

• jöörgens töfnä
        nuorisolle kuria kirjoitti:

Eihän sitä ny voi tuollatavoin mennä kyttäilemään uusioasukkaiden toimintaa. Syytehän siitä napsahtaa moisesta kyttäilystä. Täytyyhän tuon olla jonnin sortin rasismia. Eikös kaikki ole rasismia, jossa puututaan tai otetaan kantaa uusioasukeiden ei niin päivänvaloa kestäväänkin toimintaan.

Joten antaa kulttuurin rikastua ja nautitaan siitä. Sitten kun nää tän hetken teinityväret on monikulttuurisuuden hetelmää sisällään kantaneet ja sen ulos pukanneet, niin voi olla, että heidän kommenttinsa ja varoituksensa alkavat ikätovereihin tehoamaankin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2577
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2253
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1916
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      109
      1913
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1643
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      145
      1207
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      26
      1085
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1051
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      999
    Aihe