kertokaapas kokeneemmat, onnistuisko tenniksen pelaaminen squashmailalla? meni mailaostokset vähän vikaan :)
tennistä squashmailalla?
4
881
Vastaukset
- teme-
Kyllä mä ainakin oon pelannu, kun ei ollu omaa ja kaveril oli vaan yks tennismaila, ni se lainas mulle sen squash-mailaa. Ihan hyvin sillä pelas mutta oli ite vaan aika paska sillon. :D
- Connors
Kössimaila on niin paljon tennismailaa kevyempi, että ei sillä tennispallo mihinkään lennä. Kentie lyijyteipillä saisi jonkun hätäapu virityksen tehtyä, mutta epäilen homman mielekkyyttä. Kössimailan kahvakin on onnettoman ohut tikku.
- quas
Yks kaveri pelaa välillä sulkkista squash mailalla, pelaaa vieläpä todella hyvin kun pelataan muovipalloilla jotka lentää hyvin (ei aidoilla). Pääasiassa pelaa sillä tietty squashia. Kerran sillä meni tennismailasta jänteet, niin kaivo squashmailan laukusta ja pelas sillä sit tennispelin loppuun ... hävis kyllä aika selkeesti mulle squashmailaan siirryttyään, mutta ihan hyvää peliä saatiin silti.
Yhteenvetona: squashmailalla voi pelata ainakin
-Sulkapalloa
-Squashia
-Tennistä
Onko muita kokemuksia? - boom boom
quas kirjoitti:
Yks kaveri pelaa välillä sulkkista squash mailalla, pelaaa vieläpä todella hyvin kun pelataan muovipalloilla jotka lentää hyvin (ei aidoilla). Pääasiassa pelaa sillä tietty squashia. Kerran sillä meni tennismailasta jänteet, niin kaivo squashmailan laukusta ja pelas sillä sit tennispelin loppuun ... hävis kyllä aika selkeesti mulle squashmailaan siirryttyään, mutta ihan hyvää peliä saatiin silti.
Yhteenvetona: squashmailalla voi pelata ainakin
-Sulkapalloa
-Squashia
-Tennistä
Onko muita kokemuksia?Olen itsekin pelannut sulkista squashmailalla. Onnistuuhan se. Vaikka kömpelöä onkin.
Vaikka tennispalloa sillä voi myös lyödä, ei itse tenniksen pelaamisesta tule mitään. Sillä ei saa vauhtia palloon. Paistinpannukin on parempi valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692372Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2512367- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411395Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999