Moi!
Olen 22-vuotias lauluntekijä, ja tavoitteenani olisi perustaa bändi, joka voisi soittaa minun (ja mahdollisesti myös muiden jäsenten) säveltämää musiikkia. Musiikki on tyylillisesti ehkä eniten lähellä melodista hard rockia, vaikka biisejä onkin monia hyvin erilaisia.
Kokoonpanona olisi aluksi tavoitteena olla rumpali, basisti (minä), soolokitaristi, pianisti/kosketinsoittaja, naisvokalisti ja miesvokalisti, joka voisi soittaa vielä tarvittaessa taustakitaraa (useimmat biisit vaativat kahta kitaristia).
Kaikki, jotka ovat kiinnostuneita ja joilla on aikaa ja innostusta yhteisen projektin kehittämiseen (sekä tietysti myös kunnianhimoa), ottakaa yhteyttä (e-mail) niin keskustellaan enemmän ja voin myös lähettää näytteitä biiseistä!
Bänditoiminnasta kiinnostuneita haetaan!
fantasy87
3
350
Vastaukset
- crstn
laitappa se sähköpostiosote niin jatketaan..
- nainen 89
Niin elikkäs mistä päin sie oot ja millasta naisvokalistia etsit eli millaiset vaatimukset sulla on ;D
- rane12
TERE!!!
mistä päin olet!!? itse olen kuopiosta! ikää 40v ! tehnyt omia biisejä ja laulankin jotain!! sanoitus puolta olisi jonkun bändiläisen hyvä osata!! ota yhteyttä jos kiinnostaa! tyyli suunta jotain melodista kamaa( hard rokkia- rokahtavakin kama on hyvää ja ccr ästä pidän itse!!) rane 046 6596185 [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272095
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221480Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis671179Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111099Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101097- 88962
- 80829
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681