Hei,
Tietääkö kukaan miksei tänä vuonna saa luistella sauvoilla? Taitaa jäädä minulta ja muutamalta muulta väliin hrm, koska sääntöjä muutetaan noin radikaalisti. Reitti taitaa lähteä pirkkolasta tänä vuonna?
HRM 2009
22
990
Vastaukset
- voi-voi-voi
olet kyllä tosi onneton tapaus. Etkä ole itse kuitenkaan koskaan missään mukana. Ilmankos olet aina vaatinut rullaluistelutuloksia ajallaan liiton sivuille... muutenhan et pääse kommentoimaan mitä on tapahtunut... olet surkea nettitoukka... ja juttusi ovat näitä "muovikassijuttuja",,, mitä muuten kuuluu Viron rintamalle
- nyt näätte
rullakoutsin kantsis jäädä lopullisesti tälle trikoo-osastolle ja kirjotella näitä anzukka-kirjoituksiaan
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2941844
ai muka jännä tyyppi... suorastaan sairaita nämä trikoomietelmät
- järjestetään
Niin tämän vuoden HRMhän järjestetään Pirkkolan 200m radalla, jos todella on niin että joku asiasta kiinnostunut ei sitä vielä tietäisi.
On tietysti hyvä että kuntorullaluistelijatkin pääsevät halutessaan osallistumaan ratakisaan mutta harmi että sen pitää olla juuri HRM. Luulisin että pitkän, 1-2 kierroksen lenkin HRM-maratoonille olisi aika paljon enemmän tulijoita kuin tälle kaarreluistelutekniikkaa vaativalle rata-HRM:lle. Toivottavasti olen väärässä. Pirkkolan kisa sinänsä siis hyvä juttu ja kiva mahdollisuus, mutta nyt tilanne on tämän kesän osalta se, että Uudenmaan alueella ei järjestetä ainuttakaan maratoonia pidemmällä radalla.- jatkoa
... ja vielä itse itselleni vastaten: "tilanne on tämän kesän osalta se, että Uudenmaan alueella ei järjestetä ainuttakaan maratoonia pidemmällä radalla."
Ehkäpä tämä saa ihmiset kokeilemaan tuota rataluistelua! - Maratoni
jatkoa kirjoitti:
... ja vielä itse itselleni vastaten: "tilanne on tämän kesän osalta se, että Uudenmaan alueella ei järjestetä ainuttakaan maratoonia pidemmällä radalla."
Ehkäpä tämä saa ihmiset kokeilemaan tuota rataluistelua!Löysin Katukiitäjien sivuilta, www.katukiitajat.fi , heidän tapahtumakalenterista maininnan.
30.8 on Porvoossa tapahtuma, jossa on myös rullaluistelu, puolikas ja kokonainen.
Ajattelin lähteä, sillä tuolla seudulla on tasaista. Ei tarvitse sauvoja ylämäissä, kun niitä ei oikeastaan ole. - kiitos tästä
Maratoni kirjoitti:
Löysin Katukiitäjien sivuilta, www.katukiitajat.fi , heidän tapahtumakalenterista maininnan.
30.8 on Porvoossa tapahtuma, jossa on myös rullaluistelu, puolikas ja kokonainen.
Ajattelin lähteä, sillä tuolla seudulla on tasaista. Ei tarvitse sauvoja ylämäissä, kun niitä ei oikeastaan ole.No niinpä näyttää olevan, täytyy laittaa harkintaan. Maantiellä näyttäis menevän koko reitti, en ole moiseen tärinään tottunut mutta kai sitä pystyy kun muutkin.
- kierroksia
Luulin että tämä vitsi, mutta näinhän sivuilla ilmoitetaan.
Jää väliin taas tänä vuonna. - et harrasta
kierroksia kirjoitti:
Jää väliin taas tänä vuonna.rullaluistelua pahemmin. Syynäät vaan muuten kilpailukalenteria ja laskeskelet ratojen pituuksia ja kierroksia etukäteen. Se onkin hauskaa puuhaa, jatka valitsemaallasi uralla.
- MiihkaJakson
kierroksia kirjoitti:
Jää väliin taas tänä vuonna.Tulee olemaan mielenkiintoinen tapahtuma. Ihme valittajia tämä luisteluporukka, ja syykin on se, että ei viitsitä harjoitella mutkaluistelua, sehän on vaativaa osaamista. Kun katsoo Pirkkolan radan satunnaisia sunnuntailuistelijoita niin eihän siitä tahdo tulla yhtikäs mitään. Ei vaan kiinnosta ihmisiä harjoitella. MItä järkeä sitten on osallistua yhtään mihinkään?
Maailmalla radalla tapahtumat maratonit ovat ihan tavallisia. Suomalainen se vaan haluaa viilettää rupisilla kärrypoluilla, sitä samaa vaan kun ennenkin. - aikaisemmin
MiihkaJakson kirjoitti:
Tulee olemaan mielenkiintoinen tapahtuma. Ihme valittajia tämä luisteluporukka, ja syykin on se, että ei viitsitä harjoitella mutkaluistelua, sehän on vaativaa osaamista. Kun katsoo Pirkkolan radan satunnaisia sunnuntailuistelijoita niin eihän siitä tahdo tulla yhtikäs mitään. Ei vaan kiinnosta ihmisiä harjoitella. MItä järkeä sitten on osallistua yhtään mihinkään?
Maailmalla radalla tapahtumat maratonit ovat ihan tavallisia. Suomalainen se vaan haluaa viilettää rupisilla kärrypoluilla, sitä samaa vaan kun ennenkin.Joo kommentoin HRM 2009 mutta aiemmin esim. HRM 2007, 2006 - ei valittamista: sekä Hietsusta että Vuosaaresta lähteneet maratoonit ok. Samanlaista lisää, mutta pääkaupunkiseudulla ei taida olla resursseja.
- ulkopuolella oon
aikaisemmin kirjoitti:
Joo kommentoin HRM 2009 mutta aiemmin esim. HRM 2007, 2006 - ei valittamista: sekä Hietsusta että Vuosaaresta lähteneet maratoonit ok. Samanlaista lisää, mutta pääkaupunkiseudulla ei taida olla resursseja.
Voi voi, osaat kai käyttää kulkuneuvoja että pääset kehäkolmosen ulkopuolelle(?). Siellä se Suomi on ja rullatapahtumat.
- DiRulla_x
kierroksia kirjoitti:
Jää väliin taas tänä vuonna.Tapahtuman luonne on selvästi muuttunut. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa tuollaista ratatapahtumaa kohtaan - paitsi ehkä katsojana. Rataluistelu on ihan eri laji kuin matkarullistelu.
Voihan sitä aina luistella yksin tai kaverin kanssa. - paljastui
DiRulla_x kirjoitti:
Tapahtuman luonne on selvästi muuttunut. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa tuollaista ratatapahtumaa kohtaan - paitsi ehkä katsojana. Rataluistelu on ihan eri laji kuin matkarullistelu.
Voihan sitä aina luistella yksin tai kaverin kanssa.Hän onkin rullakoutsi, koska käyttää rullakoutsi-puhetta itsensä ilmaisuun.
- Tuulikki Peräsalko
DiRulla_x kirjoitti:
Tapahtuman luonne on selvästi muuttunut. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa tuollaista ratatapahtumaa kohtaan - paitsi ehkä katsojana. Rataluistelu on ihan eri laji kuin matkarullistelu.
Voihan sitä aina luistella yksin tai kaverin kanssa.Ikvä juttu sulle ettei reenaaminen kiinnosta, radalla meinaan vauhti kehittyy !
- Pirkkolassa
DiRulla_x kirjoitti:
Voihan sitä aina luistella yksin tai kaverin kanssa.Mahtaa olla mielenkiintoista seurata kun kaverit vetävät 211 kierrosta radalla?!
- kullaroutsi
Pirkkolassa kirjoitti:
Mahtaa olla mielenkiintoista seurata kun kaverit vetävät 211 kierrosta radalla?!
että seuraat tilastoja luisteluliiton sivuilta ja videoilta
ja sen jälkeen näitä päläpäläviestejä
- kiinnostua
tuosta aiheesta. 200 sadan metrin radalla ei kukaan sauvoja käyttäisi millään säännöillä. Rullakoutsi on keksinyt taas "virojutun".
- ollakin...
juuri noin näemmä. Paljon kaarteita, uusia elämyksiä, en panisi pahakseni kokeilla onhan rullat alla.
- inline trainer
ollakin... kirjoitti:
juuri noin näemmä. Paljon kaarteita, uusia elämyksiä, en panisi pahakseni kokeilla onhan rullat alla.
Oispa vielä joka toinen kierros vastakkaiseen suuntaan, niin vois harkita osallistumista! Vois koutsata vastaantulijoita...
- kerrankin tulis
inline trainer kirjoitti:
Oispa vielä joka toinen kierros vastakkaiseen suuntaan, niin vois harkita osallistumista! Vois koutsata vastaantulijoita...
johonkin tapahtumaan, se huomais kuinka hauskaa voi olla.
- HRM2009
HRM2009 Pirkkolan rullaluisteluradalla on luisteltu. Tulokset voi käydä katsomassa täältä:
http://www.helsinkiroller.fi/mp/db/file_library/x/IMG/13204/file/HRM2009tulokset.jpg- Vaan
Eipä näytä tungosta olleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947