Millaisia kokemuksia teillä on ripsiväreistä etelän lomalla? Tarkoitus olisi löytää hyvä ripsiväri, joka kestäisi helteen sekä uimisen, jos se edes on mahdollista. Valuuko vedenkestävät ripsarit hikoillessa helteessä?
Olen harkinnut Kanebon 38 kokeilemista, mutta en ole vielä päättänyt. Onko siitä kokemuksia?
Vinkkejä?
Ripsiväri + etelän loma
3
451
Vastaukset
- Nainen 28
Itse olen ulkomaanmatkoilla sekä näin kotimaisilla kesähelteillä käyttänyt vedenkestävää ripsiväriä. Tällä hetkellä käytössä on joku Rimmelin vedenkestävistä, en jaksa muistaa nimeä eikä ripsari ole töissä mukana :) Se maksoi alle 10e ja on toiminut ihan hyvin "helle-ripsarina". Olen myös kokeillut Lumenen ja Maybellinen vedenkestäviä ripsivärejä, ovat ihan toimivia. Ei ne valu tai varise vaikka kävisikin uimassa :)
- tai sitten
Cliniquen vastaavanlainen on kyllä paras etelän lomallesi! Itselläni ainakin vedenkestävät valuvat hien ja aurinkorasvan vaikutuksesta kuitenkin jossain vaiheessa, ei-vedenkestävää nyt ei voi edes ajatella lomakäyttöön. Tuo Kanebon tai Cliniquen ripsari ei todellakaan lähde leviämään tai valumaan, vaan lähtee ikäänkuin laattana/ryynimäisenä pois lämpimällä vedellä huuhdeltaessa.
- ....
Harvoin lomailenkaan etelässä, mutta viime kesänä oli 2 viikon loma todella lämpimässä ja uimassa olin joka päivä monta kertaa. Otin matkaa edeltävällä viikolla ripsien ja kulmien kestovärjäyksen, oli todella sopiva juttu. Eihän se pidennä eikä tuuhenna, mutta väri on näyttävä ja kulmat muotoiltuna jne ilme kirkastui kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837