jo tänään, kun tietää, että helteet loppuivat.
Ja eniten mua ärsyttää suomalaisten valitus liiasta kuumuudesta! Hei, kuinka usein meillä muka on liian kuuma?
Mulla ei ole Suomessa ollut vielä kertaakaan, paitsi yhden kerran heinäkuussa 1997, kun en omistanut vielä verhoa.
Huomenna saa taas vetää pitkähihaisen neuleen päälle. Ehkä pitää jo laittaa varvastossutkin talvisäilöön...? Vai uskotteko, että vielä tulee tarpeeksi lämmintä?
Mikä on teistä optimaalinen lämpötila? Mun puolesta voisi olla 34 astetta ympäri vuoden.
Päivä pilalla
29
296
Vastaukset
NIITTEN LOPPUMISELLE JA MYÖSKIN KILPIRAUHASEN LIIKATOIMINNASTA KÄRSIVÄT.
JO MONTA PÄIVÄÄ YKSITYISVIESTI OLLUT GALLERIASSASI MUT ET EDES AVAA.oikeasti rankkaa nää kelit. Ei tahdo sydän kestää. Itselläkin tykyttää sydän välillä hullun lailla, vaika on ihan paikallaan...
- KoppavaHoro
ja monet koiratkin tykkäävät vähän viileämmästä. Mutta mua ketuttaa silti. Pitäisi muuttaa Argentiinaan.
Vastasin muuten nyt. Mulla on ollut vähän ongelmia gallerian kanssa. Onnistuin jopa rikkomaan läppärin lukkomekanismin kun suutuin sille. YB:lle yritin laittaa vastausta sata kertaa eikä varmaan mennyt ikinä perille. Sen jälkeen en ole edes yrittänyt gallerian puolelle. KoppavaHoro kirjoitti:
ja monet koiratkin tykkäävät vähän viileämmästä. Mutta mua ketuttaa silti. Pitäisi muuttaa Argentiinaan.
Vastasin muuten nyt. Mulla on ollut vähän ongelmia gallerian kanssa. Onnistuin jopa rikkomaan läppärin lukkomekanismin kun suutuin sille. YB:lle yritin laittaa vastausta sata kertaa eikä varmaan mennyt ikinä perille. Sen jälkeen en ole edes yrittänyt gallerian puolelle.Ja sulle lähettäminenkin takkuaa, niinku huomattu on.. Ja mulla tökkii nyt parhaillaan tää lukeminen ja lähettäminen. Kohta luovutan ja meen suihkuun.
- Nyt tsemppiä
Yhdysvaltain armeijan mukaan yksi amerikkalaissotilas on kaapattu Afganistanin itäosassa. Sotilaan uskotaan olevan ensimmäinen panttivanki Irakissa ja Afganistanissa kahden vuoden aikana.
- viime tiedon mukaan
Irakis.
- KoppavaHoro
Onko ko. henkilö joku sun tuttu tai sukulainen? Otan osaa, toivottavasti vanki saadaan vapaaksi ilman pahaa väkivaltaa.
- hienoa juu
Sä käytkin näköjään ihan kuumana. Grrrr
Suomalaiset talot on vuorattu lasivillalla. Ilma ei kierrä yhtään kuten etelän hökkelitaloissa. Kivitalo varastoi seiniin lämpöä ja sitten eristeet siinä välissä ja sisälämpötila 30 astetta. Jos tällaista olisi aina olisi ainakin ilmastointilaitteet sisätiloissa.
Ulkolämpö on ihan ok.- KoppavaHoro
kun kotona on lämmin. Mulla on tällä hetkellä noin 30 astetta ja partsilla 27,7 astetta. Huono puoli tässä on se, että pihalla on sitten aina vähän viileämpää. Käytin äsken koiran iltapisulla pelkässä lyhythihaisessa mekossa ja siellä olikin jo aikas vilpoista.
- Vois mennä huonomminkin
Töölössä oli koira pudonnut kolmannesta ja selvisi hengissä!
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Koira putosi töölöläisen kerrostalon ikkunasta/1135247379572 - persona-non-grata
mikä ettei ... voisihan silloin puolestani lämmintä ollakin samanverran, kuin nytkin. Ei siinä mitään.
- plääplääpp
kaikkisullehetinyt
- on...
plääplääpp kirjoitti:
kaikkisullehetinyt
itsekkäitä paskabimboprinsessoja
- KoppavaHoro
nyt kesällä, mutta kyllä vaan töissäkin on mukavampaa, kun ei tarvitse takkia kiskoa niskaan aamulla lähtiessään. Ja töissä pärjää neuletakilla (olisin mieluusti t-paidassa, mutta kun on ne saamarin ilmastoinnit).
- Oispa kaikki
on... kirjoitti:
itsekkäitä paskabimboprinsessoja
miehii!
- vielä.
jouduin lopettamaan purjehdusreissuni saaristossa liiallisen kuumuuden takia. On se vain hyvä, että vähän viilenee ..
- tiedän!
Viikonlopusta tulee lämmin.
- KoppavaHoro
vain 20-21 astetta. :(
Musta 22 olis ihan sopiva kesällä, enintään 25. No, täällä mun kotona ei ole ilmastointia, joten se tietty vaikuttaa myös. Ei sais sanoa, mutta mä odotan jo ihan pikkuisen syksyä, monestakin syystä, älä lyö!
- KoppavaHoro
Minäkin vaakana odotan syksyä ja tykkään ihan hulluna pimenevistä illoista ja syksyn melankoliasta, pudonneista lehdistä ja niiden tuoksusta. ...mutta ennen sitä olisi kiva saada tarpeeksi kesästä! Kesä ja talvi voisivat vaihtaa paikkaa.
- VaakaMinäkin
KoppavaHoro kirjoitti:
Minäkin vaakana odotan syksyä ja tykkään ihan hulluna pimenevistä illoista ja syksyn melankoliasta, pudonneista lehdistä ja niiden tuoksusta. ...mutta ennen sitä olisi kiva saada tarpeeksi kesästä! Kesä ja talvi voisivat vaihtaa paikkaa.
Syksy on tosi kaunis ja luonnossa kiva liikkua, MUTTA kun sitä seuraa se ylipitkä kamala talvi!!!
Parasta olisi pitkä kesä, syksy, lyhyt talvi, kevät.. Sellainen Pohjois-Amerikan ilmasto.
mä olisin voinut kertoa tän sulle jo aikaisemminkin, että nyt viilenee; loma alkamassa huomenna nääs... ;)
Nimittäin mä olen aina sanonut, etten kaipaa kesällä paljonkaan yli 20 asteen lämpöjä ja kaikki yli hellerajan on liikaa. - Kunhan sataa vain öisin !osa sääennustuksista on mennyt pieleen.
Tänään ei pitäisi aurinko paistaa. Meillä täällä etelässä on pilvetön taivas, vaikka pitäisi olla pilvekäs.
Kyseessähän on pelkästään miten asennoituu paahteeseen.
Itse eilen siinä noin 10 tuntia ja hiki virtasi.
Kaikki hyvin, kun muisti juoda ahkerasti.- Jazuli
..ihanaa ko helteet loppuu..=o)...jeee jeee..
..miun optimaalii lämpötila olis 24 enitää auringossa..
..*kestää heikosti kuumuutta*..
=o)
..mu työhö käypi tieni taas.... - vänksy
muutenkin niin hemmetin lyhyt, että kyllä sen aikaa mitä se kestää sais olla siinä kolmenkympin tietämillä asteet.. Pieni lämmin kesäsadekaan ei haittaa. :)
Mielummin lämmintä, kuin kylmää.. mä en oo mikään talvi-ihminen. - lämpötila.............
Noin 18 astetta.
sekä sisällä että ulkona.
mulla ei ole kyllä tapana valittaa lämpötiloista.- vielä...................
siis kesällä.
Ensi viikolla alkaa loma, ja lähden sinne missä sataa vettä ja saa kävellä lumessa...
- =))
No problem.
- kesällä tarkenee
Auto sisältä 52,7*C
Ulkona 29,9*C (varjossa)
Sisällä 26,5*C
Riisuin hiestä ihoon liimautuneet vaatteet ja kävelin suihkuun. Virkisti. Etsin pakastimestä jäätelöä ja nautin, minkä jälkeen menin vuoteeseen ja nukahdin. Ilman vaatteita tietenkin.
Ihanaa kun ei palele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1471111- 511102
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601065Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo73853Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu44817Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55798Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54745Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54740KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71701- 32672