Lavan vaihtaminen

kuipo

Ruuvit irti ensiksi, mutta pitääkö se sitten laittaa kuumaan veteen? Onko tarpeellista?

20

15547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelaaja

      kokeile eka jos lähtee ilman lämmitystä, jos ei niin kuumailma puhallin on paras siihen hommaan. Toki voit kuumalla vedellä tai hellan päällä jos ei puhallintä löydy.Varovasti lämmittelet lavan kiinnityskohtaa ja vedät suoraan, etkä pyörittele sitä ettei mene lapa/varsi paskaksi

    • Exel

      Lapojen kiinnityssovite on joko pyöreä (halkaisija 19 tai 25 mm) tai ovaali. Ennen vaihtamista varmista lavan sopivuus varteen. Vanha lapa on kiinnitetty varteen ruuveilla ja kuumaliimalla. Irrota ruuvit ja lämmitä lavan kantaa joko kuumailmapuhaltimella tai kuumalla vedellä siten, että liiman pito heikkenee. Vedä lapa irti kiertämättä vartta. Kiinnitä uusi lapa välittömästi varteen liiman ollessa vielä juoksevaa. Tarvittaessa voit lisätä liimaa vanhan lavan kannasta kiinnityksen tukevoittamiseksi. Varmista kiinnitys pakkauksessa olevilla ruuveilla.

      • niin..

        jos se liima on ehtinyt jo "kuivata" uudestaan, niin eikö sitä uutta lapaa voi siihen enää laittaa?


      • jibadibaduu
        niin.. kirjoitti:

        jos se liima on ehtinyt jo "kuivata" uudestaan, niin eikö sitä uutta lapaa voi siihen enää laittaa?

        ´voi ruuveilla


      • Anonyymi

        Tarviiko kuuman veden jälkeen laittaa uutta liimaa?


    • _hihihihiihihiii

      Kuumennat lavan kantaa niin liimat pehmenee, mutta ei kannata kuumentaa paljoo

      • salibandyini

        pitääkö sen lavan ja varren olla samaa tuotemerkkiä?


      • !harrastaja!
        salibandyini kirjoitti:

        pitääkö sen lavan ja varren olla samaa tuotemerkkiä?

        pitää


      • M1ksu32123
        salibandyini kirjoitti:

        pitääkö sen lavan ja varren olla samaa tuotemerkkiä?

        samaa merkkiä täytyy olla joten esim exeliä ja fatpipeä ei kannata yhdistellä tai tulee äkkiä sanomista :D


      • 2#
        M1ksu32123 kirjoitti:

        samaa merkkiä täytyy olla joten esim exeliä ja fatpipeä ei kannata yhdistellä tai tulee äkkiä sanomista :D

        Jossei oo samaa merkkiä lapa ja varsi voi saada pelissä ulos ajon ainaski oon kuullu.


      • käy vaikka kattoo
        salibandyini kirjoitti:

        pitääkö sen lavan ja varren olla samaa tuotemerkkiä?

        Kyllä säännöissä selvästi sanotaan, että pitää olla!


      • Sähköpyörätuolisalibandy
        salibandyini kirjoitti:

        pitääkö sen lavan ja varren olla samaa tuotemerkkiä?

        sen ei oo pakko olla. Paitsi virallisissa peleissä. Itsellänikin on exelin varsi fatpipen lapa ha oxdogin gripit


    • veivi matti

      niin sanotaan

    • veivikimmo97

      nii sanotaan

    • Anonyymi

      mulla on oikeinpäin mutta en nää molempia reikiä vain toisen reiän niin riittääkö 1 ruuvi vai pitääkö olla 2

      • Anonyymi

        Kaks kannattaa olla mutta yksikin riittää


    • Anonyymi

      Mitä teen jos ruuvin kierteet on menny

      • Anonyymi

        sama ongelma kokeilin liimaa ja huomrnna selviää miten käy


    • Anonyymi

      Lapa ei meinaa irrota varresta vaikka paljon kuumentanut. Mitä tehdä?

    • Anonyymi

      Osta kuminauha jolla laitat tukan ponnarille ja mene naisten vessaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe