Kun minä olin nuori, biisit tulivat radiosta, jos oli hyvä kipale, mankka sai tallentaa pätkän nauhalle ilman kenenkään nokan koputusta.
Nyt joku instanssi saa mielivaltaisesti määrätä, saanko kuulla toistamiseen jonkin kappaleen vai en. Youtube on ainoa paikka mistä bongaa melkein kaikki elämän ajalla kuullut mielikipaleet.
Että raivostuttaa törmätä silti tähän tekstiin, kun aiemmin on sama video ollut nähtävillä ja suosikeissa: This video is not available in your country due to copyright restrictions.
Voisiko joku minua valaista tässä vääryydessä? Mitä tuo suomeksi kertoen veikkaa, mikä vialla kun estävät näkymästä jonkin videon, vaikka siellä niitä on pilvin pimein muutenkin. Tällä konstilla yllytetään lataamaan lemppari heti koneeseen kun sen bongaa, ettei sitä tultaisi "suojaamaan copyrightilla".
Inhottaa tämä touhu, ensin annetaan koko kouralla ja sitten taas umpimähkään otetaan pois jne. Tämä on nykyajan uusi riistokeino ihmisille joilla ei ole aikaa ja rahaa ostella yhden singlen takia koko albumia. Tai sitten sitä ei voi löytääkään mistään.
Missä kulkee järjen raja rajoitusten suhteen? Mielestäni tämä ei ole järkevää, jos rakastaa musiikkia ja haluaa kuunnella mielikappaleita, pitääkö siitäkin aina jotenkin sakottaa, kuin se olisi syntiä tai kuin siitä tulisi reikiä hampaisiin liiasta käytöstä?
youtuben rajoitukset ärsyttävät
copyrait joo
2
309
Vastaukset
- PERSE
Täysin samaa mieltä, koita googlettaa mielibiisisi "Dailymotion" sivuilta,ikäänkuin "varjo" You Tube, sieltä olen löytänyt muutaman You Tubesta kadonneen pätkän.
- Niin no
Spotify on hieno keksintö. Tai kokeiles laittaa youtuben biisilinkin eteen nsfw eli nsfwyoutube... en tiedä toimiiko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244