saako pakettiautoista poistaa väliseinän? kokonaan? mitä sanoo laki? poistamisen idea on, että saisi tikatilan avoimeksi ohjaamon kanssa, jolloin takatila olisi talvella lämpimämpi. vai oletteko asentaneet lämmittimiä/puhaltimia takatilaan jos se on tarvinut olla päivittäin lämpimässä käytössä?
Pakettiautosta väliseinän poisto
5
12249
Vastaukset
- No mikä muka?
Monessa farmariautosta tehdyssä pakettiautossa oot nähnyt väliseinän?
Eli pois vaan... - riippuu autosta
olisi tietysti hyvä tietää mistä autosta seinän poistaa.. eli vanhoista hiacen tyyppisistä ja 1.4.09 jälkeen veroitetuista voi ottaa seinän pois.
mutta esim pienestä fordin pakusta (mallia en muista) ei seinää voi ottaa pois koska sen avulla on rajattu kuljettajan istuimen liikerataa siten että tavaratilan tilavuusvaatimus täyttyy eli nämä verokuutiot. Ja jos tälläisen seinän poistaa pitäisi sen seinän kohdalle asettaa esim putki joka rajaa samaisen istuimen liikeradan siten ettei ne tärkeät verotuskuutiot mene liian pieneksi.
samoin näissä vanhoissa seinää voidaan siirtää kunhan kuutot säilyy.. - PenaL
Ainakin mun Hiacen muoviseinä on kiinni muutamalla klipsillä. Parissa minuutissa se siitä lähtee. Mieluumin pidän paikallaan että talvella on lämpimämpi ajaa ja melua on kopissa vähemmän väliseinän kanssa. En ole mistään kuullut, että väliseinä pitäisi olla ajaessa paikallaan.
Pena - Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
Sinun tapauksessa: "kasto ja nosto!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988