Pakettiautosta väliseinän poisto

make7011

saako pakettiautoista poistaa väliseinän? kokonaan? mitä sanoo laki? poistamisen idea on, että saisi tikatilan avoimeksi ohjaamon kanssa, jolloin takatila olisi talvella lämpimämpi. vai oletteko asentaneet lämmittimiä/puhaltimia takatilaan jos se on tarvinut olla päivittäin lämpimässä käytössä?

5

11708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mikä muka?

Monessa farmariautosta tehdyssä pakettiautossa oot nähnyt väliseinän?

Eli pois vaan...

• riippuu autosta

olisi tietysti hyvä tietää mistä autosta seinän poistaa.. eli vanhoista hiacen tyyppisistä ja 1.4.09 jälkeen veroitetuista voi ottaa seinän pois.

mutta esim pienestä fordin pakusta (mallia en muista) ei seinää voi ottaa pois koska sen avulla on rajattu kuljettajan istuimen liikerataa siten että tavaratilan tilavuusvaatimus täyttyy eli nämä verokuutiot. Ja jos tälläisen seinän poistaa pitäisi sen seinän kohdalle asettaa esim putki joka rajaa samaisen istuimen liikeradan siten ettei ne tärkeät verotuskuutiot mene liian pieneksi.

samoin näissä vanhoissa seinää voidaan siirtää kunhan kuutot säilyy..

• PenaL

Ainakin mun Hiacen muoviseinä on kiinni muutamalla klipsillä. Parissa minuutissa se siitä lähtee. Mieluumin pidän paikallaan että talvella on lämpimämpi ajaa ja melua on kopissa vähemmän väliseinän kanssa. En ole mistään kuullut, että väliseinä pitäisi olla ajaessa paikallaan.

Pena

• Anonyymi

Nosto

• Anonyymi

Sinun tapauksessa: "kasto ja nosto!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2417
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      57
      1393
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      929
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe