Eilen oli Tampereella perkeleesti näitä gooteiksi itseään kutsuvia verkkosukkahousuisia läskiämmiä ja riisikepin paksuisia nahkahousupoikia. Otin Vapriikin edessä muutamasta teitä hyvin edistavasta kuvan ja repesin!!
Ihmettelin kun en nähnyt yhtäkään itseään viiltävää ja kadulla makaavaa kuivaksi vuotavaa itsetuhoista goottia....mikäs ny on? Onko gootin elämässä muka jotain elämisen arvoista??
Terveisiä sille yhdelle hintelälle tytön näköiselle nahkahousuiselle gootille joka pyöri Vapriikin portaissa myymälän vieressä ennen klo 16:00!
Tampereen koottimeetingi
normaali mies
2
301
Vastaukset
- Anneli 89
Kävin just' paskalla ja tulikin sellainen gootti, että oli perse hajota, eikä meinannut jöötti millään mennä viemäriin, jouduin pilkkolaan jöötin kukan tukikepillä, huh huh!
- GgoottiX
Vaiks mä en ole täysi gootti, niin mua noi sun vertailut ottaa päähän.
Ja muista että se joka haukku itse on, ei siis gootti vaan p*aska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876