Eilen oli Tampereella perkeleesti näitä gooteiksi itseään kutsuvia verkkosukkahousuisia läskiämmiä ja riisikepin paksuisia nahkahousupoikia. Otin Vapriikin edessä muutamasta teitä hyvin edistavasta kuvan ja repesin!!
Ihmettelin kun en nähnyt yhtäkään itseään viiltävää ja kadulla makaavaa kuivaksi vuotavaa itsetuhoista goottia....mikäs ny on? Onko gootin elämässä muka jotain elämisen arvoista??
Terveisiä sille yhdelle hintelälle tytön näköiselle nahkahousuiselle gootille joka pyöri Vapriikin portaissa myymälän vieressä ennen klo 16:00!
Tampereen koottimeetingi
normaali mies
2
297
Vastaukset
- Anneli 89
Kävin just' paskalla ja tulikin sellainen gootti, että oli perse hajota, eikä meinannut jöötti millään mennä viemäriin, jouduin pilkkolaan jöötin kukan tukikepillä, huh huh!
- GgoottiX
Vaiks mä en ole täysi gootti, niin mua noi sun vertailut ottaa päähän.
Ja muista että se joka haukku itse on, ei siis gootti vaan p*aska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62755