Hei hei mitä kuuluu

44

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasismiavaus. Eniten puhuttu.

      Pari pedofiiliä haluaa ikäraja jälleen hilata alas jne.

      Ei siis mitään uutta, mitä olisit menettänyt.

      • vilkaisinkin tuota rasismikeskustelua, mut oli vähä pitkä luttevaksi näin yhtäkkiä. Mites sul menee?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        vilkaisinkin tuota rasismikeskustelua, mut oli vähä pitkä luttevaksi näin yhtäkkiä. Mites sul menee?

        roinaa tuli heitettyä noin 5 kpl 200 l jätesäkin verran.
        Siinä ohessa heitin vanhan pesukoneen terassilta alas ja huomenna tulee uusi kotiin kannettuna.
        http://www.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2009/07/04/8143010478552188598orig.jpg
        Samalla tulee uusi jenkkikaappi, koska nykyisessä jääkaapissa ei ole edes pakastelokeroa.

        Töitäkin on riittänyt.
        Kun varsinaisesta työstä pääsee eroon iltapäivällä, ehtii olla noin tunnin kotona ja lähteä auttamaan tuttua autotallin rakentamisessa.
        Se talli lienee valmis minun osalta parin viikon sisällä.


      • .....

        päivän parhaat naurut! :DD


      • runontaja kirjoitti:

        roinaa tuli heitettyä noin 5 kpl 200 l jätesäkin verran.
        Siinä ohessa heitin vanhan pesukoneen terassilta alas ja huomenna tulee uusi kotiin kannettuna.
        http://www.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2009/07/04/8143010478552188598orig.jpg
        Samalla tulee uusi jenkkikaappi, koska nykyisessä jääkaapissa ei ole edes pakastelokeroa.

        Töitäkin on riittänyt.
        Kun varsinaisesta työstä pääsee eroon iltapäivällä, ehtii olla noin tunnin kotona ja lähteä auttamaan tuttua autotallin rakentamisessa.
        Se talli lienee valmis minun osalta parin viikon sisällä.

        Ei tarvi miettiä turhia.


    • Jazuli

      ...iha jees täs menis vaiks lomakki oisi ollu ja menny...hmm...nii kuumimmat puheenaiheet lienee palstalaiset..=o)..

      =o)

      • nyt aina puhuttaa. Vai on lomat lusittu..nytkö sitten helteillä töihin? On se kumma kun juhannuksena sai olla pitkät kalsarit jalassa ja viimeviikol olis saanu olla alasti eikä sekään riittänyt. Ihminen kuluttaa 42 asteen helteessä vettä puoltoista litraa tunnissa, tuli kokeiltua. Huh..


      • Jazuli
        relaxed_eyes kirjoitti:

        nyt aina puhuttaa. Vai on lomat lusittu..nytkö sitten helteillä töihin? On se kumma kun juhannuksena sai olla pitkät kalsarit jalassa ja viimeviikol olis saanu olla alasti eikä sekään riittänyt. Ihminen kuluttaa 42 asteen helteessä vettä puoltoista litraa tunnissa, tuli kokeiltua. Huh..

        ....eeei tääl meilpäi vain mitää helteitä oo..=oO

        ...viime viikol oli nii melkosen kuumaa parina päivänä..tuntu et sulaa klöntiksi pihallekkii ko tartti auringos päivystää lapsii ulkoiluttaes..=oI

        ...nii tarvii juuakkii nii paljo ko napaa mahtuu ettei kuivu taikka tuu lämpöhalvausta..=o)

        ..suoloja tarvis saaha riittämii...

        ..mut niiköhää tulee iha inkkarikesä viel..=o)


    • uk-ko

      Enontekiötä ja Puulaa kierretty - opiskelut laahaa, kuten myös duunit, mutta hauskaa on ollut.

      Ja joo - minä oon nyt kuudennella kymmenellä :-O Se ei tosin ole ollut palstan hitti numero yksi...

      • onneksi olkoon!

        Ootko ollu pitkiäkin eräretkiä tekemässä?


      • uk-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

        onneksi olkoon!

        Ootko ollu pitkiäkin eräretkiä tekemässä?

        Puulalla retkeilin lähinnä saunasta järveen ja takasin. Tutustuin rakkaani kanssa kesäkeittiön mahdollisuuksiin.

        Enontekiössä käytiin Pöyrisjärvellä, melko lähellä Norjan rajaa. Olen suht ylpeä itsestäni: ajettiin n. 17 km maastossa autiotuvalle. Ei kuulosta paljolta, mutta maasto oli lähinnä irtohiekkaa ja nousua oli yli sata metriä. Kyllä se imi viimeisetkin nesteet musta, mutta seuraavana päivänä jo patikoitiin: sain pienestä tunturijärvestä kolmikilosen hauen. Hieno muisto!


    • mitäs ite,

      vieläkö akka tekee voikkareita?

      • ku meni pukkaamaan sen tiineeksi, ja sille tuli niin rankka raskauspahoinvointi, et joutu ollaviikkoja sairaslomalla töistäkin. Että mä oon voidellu nyt sille leipiä ja hoitanu sen mitä olen töiltä kerenny. Onneks se on nyt tasaantumaan päin niin täs on vähä helpompi hengittää, ku ei oo niin kiinni kokoajan jossain hommissa.


      • No onneksi on
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ku meni pukkaamaan sen tiineeksi, ja sille tuli niin rankka raskauspahoinvointi, et joutu ollaviikkoja sairaslomalla töistäkin. Että mä oon voidellu nyt sille leipiä ja hoitanu sen mitä olen töiltä kerenny. Onneks se on nyt tasaantumaan päin niin täs on vähä helpompi hengittää, ku ei oo niin kiinni kokoajan jossain hommissa.

        menny parempaan suuntaan. Aika raastava "tauti" toi pahoinvointi raskaude ku se ei välttis lopukaa kovin äkkiä.


    • Mikäpäs täällä miksikään muuttuisi. Välillä vähän tulehtuneempaa, välillä vähän vähemmän.

      Noin muuten menee niin kuin ennenkin. Lomia on vielä jokunen viikko jäljellä, että niitä odotellessa. Kuinkans itse?

      • se palstan normaali suhdannekäyrä, että välillä mennään ylös ja sitten rytinällä alas.

        Ja kiitos kysymästä, lomaa mul ei oo kuin muutama viikonloppu ja elokuussa olen viikon mökillä, ja sit akan kans yritä pitää yhden pidennetyn viikonlopun kaksistaan jos vaan kerkeen. Tuntuu vaan olevan niin helvetisti töitä, ettei oikein mitään kerkee. Emmä kyllä sitä moitikaan, pysyy mieli virkeenä ja viittii keskittyä olennaiseen. Tehdään se mitä keretään ja huonommat saa sitten tehdä loput :)


      • is back
        relaxed_eyes kirjoitti:

        se palstan normaali suhdannekäyrä, että välillä mennään ylös ja sitten rytinällä alas.

        Ja kiitos kysymästä, lomaa mul ei oo kuin muutama viikonloppu ja elokuussa olen viikon mökillä, ja sit akan kans yritä pitää yhden pidennetyn viikonlopun kaksistaan jos vaan kerkeen. Tuntuu vaan olevan niin helvetisti töitä, ettei oikein mitään kerkee. Emmä kyllä sitä moitikaan, pysyy mieli virkeenä ja viittii keskittyä olennaiseen. Tehdään se mitä keretään ja huonommat saa sitten tehdä loput :)

        Ensin työt, sitte akka jos viitii ja huvittaa ja mitenkään ehtii.


      • is back kirjoitti:

        Ensin työt, sitte akka jos viitii ja huvittaa ja mitenkään ehtii.

        köyhän on pakko yrittää. Jos mul ois varaa niin mähän pitelisin sitä kärestä kiinni päivät pitkät loppuelämäni. Tai ainakin siihen saakka ku se muhun kyllästyis.


      • uk-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

        se palstan normaali suhdannekäyrä, että välillä mennään ylös ja sitten rytinällä alas.

        Ja kiitos kysymästä, lomaa mul ei oo kuin muutama viikonloppu ja elokuussa olen viikon mökillä, ja sit akan kans yritä pitää yhden pidennetyn viikonlopun kaksistaan jos vaan kerkeen. Tuntuu vaan olevan niin helvetisti töitä, ettei oikein mitään kerkee. Emmä kyllä sitä moitikaan, pysyy mieli virkeenä ja viittii keskittyä olennaiseen. Tehdään se mitä keretään ja huonommat saa sitten tehdä loput :)

        sitä perheenlisäystä on laskettu maailmaan saapuvaksi?


      • uk-ko kirjoitti:

        sitä perheenlisäystä on laskettu maailmaan saapuvaksi?

        olis eräpäivä :)


      • -katti
        relaxed_eyes kirjoitti:

        olis eräpäivä :)

        Täällä muutaman päivän myöhemmin :)


      • -katti kirjoitti:

        Täällä muutaman päivän myöhemmin :)

        samoin sinne :)


    • kyselet tätä?

      Olet kirjoitellut puskista, etkä oikeasti ole ollut hetkeäkään poissa. Tiedät hyvin mitä meille kuuluu ja mistä olemme keskustelleet.

      • oo kirjotellu edes puskista.. Enkä oikiasti tiedä mitä teille kuuluu, koska olen tosi vähä kerenny lukemaan kenenkään kommentteja. Minä en tokikaan voi sinun uskollesi mitään, ohan sitä jokaisen johonkin pakko uskoa, jos ei muuhun niin minun jatkuvaan läsnäoloon. Minä en siihen uskois :)


    • sininen_sitruuna

      samaa vanhaa varmaankin..

      Viisi työpäivää ja sen jälkeen auto kohti Äkäslompoloa... ;) Viikko hiljaisuudesta nauttien, vaellellen, kalastellen, kuvaillen... ja majoitus mukavassa mökissä..

      • olen kade.

        Ettäku mä kerkeisin ennen vauvan syntymää olla viikon itekseen hiljaisuudessa, vähä pahalta näyttää, että en kerkee.


      • Olipa kummallisin
        relaxed_eyes kirjoitti:

        olen kade.

        Ettäku mä kerkeisin ennen vauvan syntymää olla viikon itekseen hiljaisuudessa, vähä pahalta näyttää, että en kerkee.

        toive mitä odottavalta isältä oon kuullut. Vaimoke varmaan tykkää lujaa.


      • Olipa kummallisin kirjoitti:

        toive mitä odottavalta isältä oon kuullut. Vaimoke varmaan tykkää lujaa.

        Silti mä valitsen sen hilaisuuden sijasta mielummin vaimokkeeni. Enhän muuten sitä toivoiskaan vaan olisin sen jo toteuttanu.


      • sininen_sitruuna
        relaxed_eyes kirjoitti:

        olen kade.

        Ettäku mä kerkeisin ennen vauvan syntymää olla viikon itekseen hiljaisuudessa, vähä pahalta näyttää, että en kerkee.

        hiljainen hetki ja rauhassa olo tekee välillä hyvää.. Pitkästä aikaa itselläni on sellainen olo, että tulis ny perkele se ens viikonloppu, jotta pääsis töistä irti hetkeksi ja tavallisesta arjesta..

        Onnea uuden tulevan herätyskellon johdosta. Koskas on laskettuaika? :)


    • maniamania

      mutta menköön:) Kuis sulla?

      • mut vauhdikkaasti ainakin. Tai siis, muuten menee tosi hyvin, mut toivois vaan, et vois hetkeks pysähtyä... Nytkin pitää tästä kohta taas rientää muksuja viemään äidilleen.


      • maniamania
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mut vauhdikkaasti ainakin. Tai siis, muuten menee tosi hyvin, mut toivois vaan, et vois hetkeks pysähtyä... Nytkin pitää tästä kohta taas rientää muksuja viemään äidilleen.

        pysähtyä tai ainaki hiljentää joskus 30 v:n päästä. Onhan tuo muksujen kanssa arki kait vähän hektistä?


    • aallkk

      se MPW-miitti olikaan ja voiks sinne tulla kuvankaunis lyyli kainalossa?

      • Näistä

        viesteistä voi taas päätellä, et Relan suhde vetää viimeisiään. Jos sul on kuvankaunis lyyli kainalossa, niin Rela sen sieppaa. Oma akka on paksuna ja tuol ylempänä Rela jo suunnittelee viikon panoreissuu pois kotoota. Jot jätä lyyli kotiin. Mr. takuuorgasmi ei panee sen puhki ku oma akka vaan paisuu ja pihtaa.


      • pian aikaan
        Näistä kirjoitti:

        viesteistä voi taas päätellä, et Relan suhde vetää viimeisiään. Jos sul on kuvankaunis lyyli kainalossa, niin Rela sen sieppaa. Oma akka on paksuna ja tuol ylempänä Rela jo suunnittelee viikon panoreissuu pois kotoota. Jot jätä lyyli kotiin. Mr. takuuorgasmi ei panee sen puhki ku oma akka vaan paisuu ja pihtaa.

        vaihtuu myös nimimerkki.


    • hei..

      olitko eilen turuus.

      • En ollu.


      • aattelin ..
        relaxed_eyes kirjoitti:

        En ollu.

        vaan jos apulanta oli ..


    • Mitenkö menee....ei mitään uutta. Kaikki menee samaa rataa kuin ennenkin.
      Lomat on vielä edessä päin, pari viiikkoa ois vielä duunia. Palsta väännöt ei oo enää oikein kiinnostanut, lähinnä satunnaisia "heittolaukauksia" käyn iltaisin ampumassa palstalle.

      • sinänsä palsta on menettänyt mielenkiintoansa kun täällä ei ole enää mielenkiintoisia vääntöjä mihin osallistua. Kaikki aiheet on tuhansiin kertoihin käyty läpi.

        Meneekö loma vielä rakennusta viimeistellessä?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        sinänsä palsta on menettänyt mielenkiintoansa kun täällä ei ole enää mielenkiintoisia vääntöjä mihin osallistua. Kaikki aiheet on tuhansiin kertoihin käyty läpi.

        Meneekö loma vielä rakennusta viimeistellessä?

        ...loma menee tänäkin vuonna pääasiassa rakennushommissa. Parvekeen ja terassin viimeistelyä ois ja pihan tekoa. Saunaankin pitäis vielä lauteet tehdä.

        Meinaa mennä viikonpäivät sekaisin, kun ei saunaa keskiviikkoisin ja lauantaisin, mutta muuten oon kyllä yllättävän vähän kaivannut saunomista. Sikäli alkais oleen korkee aika saada sauna valmiiksi, että vois pitää jonkinlaiset tuparit.


    • Eli moi.

      Ihan ookoo. Luulisin. Oon tehnyt ihmeellisyyksiä; mutten viitsi kehuskella.

      Pari päivää pienen breikin jälkeen täällä - ja jotenkin melko nopeesti tuntuma, että on taas ollut liian kauan täällä tältä erää.

      Aina on hyvä aika suurille - ja pienille=) breikeille. Mitä kellekkin sitten ovatkaan.

      Hyviä jatkoja ja kuumia moottoriteitä!

      • se on kumma, että se moottoritie on vielä parinvuosikymmenen jälkeenkin kuuma. Koskahan sitä mielenkiinto loppuu tuota maailmalla resuamista kohtaan... ei varmaan koskaan.

        Hyvää jatkoa sinne kans! :)


    • sirpamaikkarilta

      niin perkeleen moista kiirettä. Hyvä kun ehtiny edes 12 tuntia nukkua päivässä!

      Onnittelut tiineyden johdosta. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe