Haluaisin kysyä teiltä miehiltä sitä, että mikä siinä on niin vaikeaa osoitaa hellyyttä julkisella paikalla? Hyvä jos meidän isäntä kädestä kiinni pitää, koskaan ei sitäkään tee. Minä taas haluaisin pusutella häpeämättä kadunkulmissa. Onko se joku miesten keskeinen kuka-on-kova-jätkä-juttu? Vai onko se nössöyden merkki teille jos pusii ja halii julkisesti?
Miehet ja julkinen hellyys?
14
366
Vastaukset
- muumi-läppäri
panin puistossa ja passipoliisi ilmestyi paikalle.Feministit saivat läpi lain, ettei panoa saa keskeyttää.Meni jo kolmannen poliisin 8h passivuoro, kun lähellä yx feministi hakkasi miestään ja pyysi poliisilta pamppua lainaksi ja pääsin karkaamaan
- scale__
Mutta en kyllä osaa sitä selittää, miksi se kädestä piteleminen on jotenkin luonnotonta. Huomasin vaan viikonloppuna, kun oltiin naiseni kanssa kaksistaan liikenteessä ja tuo peeveli otti mua kädestä kiinni, niin en mä tuntenut oloani kovinkaan luontevaksi. No pidin mä kyllä sen kädestä, kun en kehdannut poiskaan kättäni vetää toinen olisi vaan pahoittanut mielensä.
Jotenkin kädestä pitely on sellaista penikkahommaa. - Total-lifter
On se sellasta teinitouhua. Näyttää hirveälle, kuulostaa hirveältä, ja kaiken kukkuraksi: kovimpien jätkien ei tarvi "merkitä reviiriään" imemällä muijaansa julkisesti.
- ainakin häiritsee se
että siinä halutaan patsastalle ja esittää kaikilla, että tässä sitä me seurustellaan ja ollaan niin paria, katsokaa katsokaa kuin telkkarissa.... Jotenkin latteaa.
Toisekseen on ihmisiä jotka eivät ole suhteessa, mutta haluaisivat (tai ovat olleen 20v suhteessa) olla joten tuommoinen tuntuu vähän imelältä esittämiseltä. - happypahh
Jos haluaa osoittaa julkisesti hellyyttä kumppanilleen, siihen riittä esim. hipaisu ja hellä katse. Kadunkulmassa imeskely osoittaa tarvetta kertoa muille jotain, mikä ei oikeastaan muille kuulu eikä heitä kiinnosta.
- almasty
On tiettyjä asioita joita ei tehdä kaikkien nähden mä esmes tykkää puhua puhelimessa jos joku on vieressä kuuntelemassa.
En myöskään kehtaa kuseksia kaikkien nähden kadunkulmaan tai harrastaa noita julkisia hellyyden osoituksia. - dayum
Miksi haluat julkisia hellyydenosoituksia (siis lähinnä pussailua)?
Kuten muutamat jo kirjoittivat, niin minusta se julkinen nuoleskelu yleensä kertoo tarpeesta esittää tai todistella muille. Ykköstapaukset toki sallittakoon. Lottoaisin että noin 1/100 000 kiinnostaa katselle toisten pussailua, joten miksi ärsyttää 99 999 ihmistä. Mikä siinä on niin vaikeaa? Minä en tiedä..
..päinvastoin!
En edes itse haluaisi naista jolle julkiset hellyyydenosoitukset olis joku ongelma..kun kerta itse niistä pidän. =)
Enkä nyt tiedä noista "kova-jätkä-jutuista" sen enempää...tuntuu lähinnä huvittavan epävarmalta sellanen mies, joka ei uskalla pitää naistaan kädestä kiinni ja suudella ja halata julkisesti...- Ygg
on aikansa ja paikkansa.
- Anonyymi
Ihmeellisiä kommentteja taas. Itse koen nuo julkiset hellyydenosoitukset spontaaneiksi teoiksi. Ei siinä tule mietittyä, että kuka katsoo ja miten. Rakastunut ihminen ei näe sillä hetkellä mitään muuta kuin sen palavan hellyyden kohteensa. Kun olen näitä ennenkin lukenut, niin ymmärrän aina vaan enemmän, että harva on ollut koskaan tulisesti rakastunut. Aika surullista.
- Anonyymi
Se on karmeaa jos antaa naiselle suukon ja vaimo sattuu näkemään. Kaupungit ovat aika aukeita paikkoja joista näkee pitkänkin matkan päästä.
- Anonyymi
Avattu: 2009-07-06 08:05:35
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111