Suunto Elementum Aqua on ollut testattavani ja tässä hieman käyttökokemuksia/ajatuksia kellosta:
Kyseessähän ei ole varsinainen sukellustietokone, vaan sukeltamiseen soveltuva digitaalinen urheilukello.
Kello näyttää ranteessa hyvältä ja sen ominaisuuksien käyttö on helppoa.
Testissä olevassa kellossa on mustaksi pinnoitettu runko mustalla näyttöpohjalla ja ranneke on mustaa kumia. Kellon runko ei ainakaan näiden käyttökertojen jälkeen ole saanut osakseen naarmuja.
Ranneke on normaalin kellorannekkeen mittainen, joten hieman lyhyehkö käytettäessä neopreenihanskojen kanssa, mutta kyllä sen kanssa pärjää.
Koska kellossa ei ole kuin kaksi käyttönappia, niin laitteen käyttö on helppoa myös sukelluksen aikana ja näytöltä luettava informaatio on riittävän isolla fontilla, paitsi lämpötilanäyttö, joka indikoituu näytön ulkokehälle heikosti näkyvällä kiertyvällä palkkikehällä. Tuossa kirkkaalla näyttöpohjalla olevassa kellossa tämä ominaisuus on oletettavasti paremmin hyödynnettävissä. Myös näytön valaistus toimi hyvin.
Sukelluksen jälkeen pystyy sukelluslokin selaamaan helposti pyöritettävän käyttönapin ansiosta.
Kello tulee Suomen markkinoille syksyn aika
na.
Kaikkien Suunto Elementum – sarjan kellojen esittelyt löytyvät seuraavan linkin takaa:
http://www.suuntocampaigns.com/Elementum/
Try it before you can buy it: Suunto Elementum Aqua
elementum
0
621
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683021
- 922835
- 492057
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201525- 151319
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51298Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131281Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 171188