Jalat kipeytyy..

luistelija.

Hankin rullaluistimet noin kuukausi sitten, luistelukertoja on kertynyt noin 10. Tosin matkat ovat jääneet varsin lyhyeksi, vain noin parin kilometrin mittaisiksi, koska jalkapohjia alkaa särkeä älyttömästi ja on lopetettava.
Onko tämä siis alussa ihan normaalia, että korjaantuuko, kun enemmän rullaluistelee? Voiko jotkut pohjalliset auttaa?

2

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .luistelija2

kuukausi sitten. et osaa sattuakin ja saman verran lustelupäivia. matkaa on mulla kertynyt noin kaks ja puolen mittaisiksi. koska särkee jalkapiohjaa. voiko kukaan auttaa mun ongelmassa.

• ohimenevää ja

ihan vain totuttelua, kropalle tai siis tarkemmin ottaen jaloille. Itse aloitin "talviluistelun" jokunen vuosi sitten yli parin vuosikymmenen tauon jälkeen. Alussa jalkapohjat tuntui tosi inhottavilta n. 5 minuutin luistimilla olon jälkeen, mutta mitä enemmän luisteli, sitä nopeammin tuo tunne hävisi. Sama on aina kauden alussa parilla eka kerralla. Jos on pitkä tauko välissä, voi olla, että jalan lihakset ei kunnolla ole tottuneet ja siitä aiheutuu kipua.

Itse koettaisin vielä sitä, että siinä vaihessa, kun alkaa tulla kipua, hidasta vauhtia ja koeta ikään kuin totutella luistimilla oloon. Tärkeää on kuitenkin se, että liikut koko ajan, jolloin jalat ja lihakset ovat koko ajan töissä. Ainakin mulla tuo kipu lähti sitten jonkin ajan kuluttua luisteltuani ja pystyin jatkamaan normaalisti. Sama varmaan pätee rullaluistimiinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      165
      8410
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      447
      7543
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      156
      3619
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      114
      3033
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2735
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      42
      2046
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1621
    Aihe