Hankin rullaluistimet noin kuukausi sitten, luistelukertoja on kertynyt noin 10. Tosin matkat ovat jääneet varsin lyhyeksi, vain noin parin kilometrin mittaisiksi, koska jalkapohjia alkaa särkeä älyttömästi ja on lopetettava.
Onko tämä siis alussa ihan normaalia, että korjaantuuko, kun enemmän rullaluistelee? Voiko jotkut pohjalliset auttaa?
Jalat kipeytyy..
2
541
Vastaukset
- .luistelija2
kuukausi sitten. et osaa sattuakin ja saman verran lustelupäivia. matkaa on mulla kertynyt noin kaks ja puolen mittaisiksi. koska särkee jalkapiohjaa. voiko kukaan auttaa mun ongelmassa.
- ohimenevää ja
ihan vain totuttelua, kropalle tai siis tarkemmin ottaen jaloille. Itse aloitin "talviluistelun" jokunen vuosi sitten yli parin vuosikymmenen tauon jälkeen. Alussa jalkapohjat tuntui tosi inhottavilta n. 5 minuutin luistimilla olon jälkeen, mutta mitä enemmän luisteli, sitä nopeammin tuo tunne hävisi. Sama on aina kauden alussa parilla eka kerralla. Jos on pitkä tauko välissä, voi olla, että jalan lihakset ei kunnolla ole tottuneet ja siitä aiheutuu kipua.
Itse koettaisin vielä sitä, että siinä vaihessa, kun alkaa tulla kipua, hidasta vauhtia ja koeta ikään kuin totutella luistimilla oloon. Tärkeää on kuitenkin se, että liikut koko ajan, jolloin jalat ja lihakset ovat koko ajan töissä. Ainakin mulla tuo kipu lähti sitten jonkin ajan kuluttua luisteltuani ja pystyin jatkamaan normaalisti. Sama varmaan pätee rullaluistimiinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023