Hankin rullaluistimet noin kuukausi sitten, luistelukertoja on kertynyt noin 10. Tosin matkat ovat jääneet varsin lyhyeksi, vain noin parin kilometrin mittaisiksi, koska jalkapohjia alkaa särkeä älyttömästi ja on lopetettava.
Onko tämä siis alussa ihan normaalia, että korjaantuuko, kun enemmän rullaluistelee? Voiko jotkut pohjalliset auttaa?
Jalat kipeytyy..
2
601
Vastaukset
- .luistelija2
kuukausi sitten. et osaa sattuakin ja saman verran lustelupäivia. matkaa on mulla kertynyt noin kaks ja puolen mittaisiksi. koska särkee jalkapiohjaa. voiko kukaan auttaa mun ongelmassa.
- ohimenevää ja
ihan vain totuttelua, kropalle tai siis tarkemmin ottaen jaloille. Itse aloitin "talviluistelun" jokunen vuosi sitten yli parin vuosikymmenen tauon jälkeen. Alussa jalkapohjat tuntui tosi inhottavilta n. 5 minuutin luistimilla olon jälkeen, mutta mitä enemmän luisteli, sitä nopeammin tuo tunne hävisi. Sama on aina kauden alussa parilla eka kerralla. Jos on pitkä tauko välissä, voi olla, että jalan lihakset ei kunnolla ole tottuneet ja siitä aiheutuu kipua.
Itse koettaisin vielä sitä, että siinä vaihessa, kun alkaa tulla kipua, hidasta vauhtia ja koeta ikään kuin totutella luistimilla oloon. Tärkeää on kuitenkin se, että liikut koko ajan, jolloin jalat ja lihakset ovat koko ajan töissä. Ainakin mulla tuo kipu lähti sitten jonkin ajan kuluttua luisteltuani ja pystyin jatkamaan normaalisti. Sama varmaan pätee rullaluistimiinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää442239Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten672121Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211960HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363941714Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041665Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241494Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta01390Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821112Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53977- 75945