Juu tuota, mulla on siis pitkät kulmakarvat (siihen tyyliin, että jos vaikka nousen vedestä, niin ne karvat roikkuvat kuin hiukset, eivät tietenkään mitkään huomiota herättävän pitkät, mutta häiritsevät). Olen itse nyppinut kulmakarvoja, ja ne on vähän huonon muotoiset, mutta pituus toisaalta myös peittää "vakoja". Siispä lyhentämisen seurauksena voisi olla, että tämä huono muoto tulisi esiin. Kun kosmetologilla puhutaan "kulmakarvojen muotoilusta" (katsoin juuri kosmetologin hinnastoa), niin liittyyköhän tällaiseen kulmakarvojen lyhentämistä? En ole koskaan käynyt kosmetologilla, niin. Haluan kuitenkin ne lyhyemmät karvat silläkin uhalla, että itse nypityt vaot tulee sieltä esiin. Kai kosmetologi voi tehdä jotain hyödyllistä jo nypityillekin karvoille? :s Olette varmaan käyneet kulmianne nypityttämässä, niin mitäs teille siellä tehtiin?
Kulmakarvojen lyhentäminen
4
3319
Vastaukset
- Hae apua ;)
Kosmetologi nyppii ja/tai leikkaa kulmakarvoja tarpeen ja tavoitteen mukaan. Kuulostaa ihan siltä, että sinä saisit itseäsi miellyttävimmän tuloksen nimenomaan sillä tavalla, että annat kosmetologin käsitellä kulmasi alkajaisiksi ja otat toimintasuunnitelman kotiin mukaan, jotta pystyt kasvattamaan ne nyppimäsi koloset täyteen.
Lopeta siis omatoiminen harvennus ja varaa aika kosmetologille. Leikkaa vaikka lehdestä kuva sellaisista kulmista, jotka haluaisit, ja ammattilainen kertoo sinulle, pystyykö sinulle sellaiset loihtimaan vai ei.- vastauksestasi
Kiitos vastauksesta. En muuten tiennytkään, että voi toivoa muotoa itse (siis muuten kuin että haluaa hienot ja/tai ohuemmat), kun luulin, että eri kasvoille "kuuluu" tietynlainen kulmakarvojen muoto. Olisi paljon helpompaa tapauksessani, jos kosmetologi päättäisi sen puolen, kun en itse osaa... Kampaamoihinkaan en mene (vaikka pitäisi!), kun en oikeasti yhtään tiedä, millaiset hiukset haluaisin (enkä voi halutakaan ihan mitä vaan, ku mulla on sellaiset kasvot, joiden kanssa pitää ensisijaisesti miettiä, miten niiden rumuutta voisi peittää, eli ei voi ihan rennosti miettiä pelkkää tukkaa)... Saa nähdä, rohkaistunko menemään... parasta olisi... :(
- Hae apua ;)
vastauksestasi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. En muuten tiennytkään, että voi toivoa muotoa itse (siis muuten kuin että haluaa hienot ja/tai ohuemmat), kun luulin, että eri kasvoille "kuuluu" tietynlainen kulmakarvojen muoto. Olisi paljon helpompaa tapauksessani, jos kosmetologi päättäisi sen puolen, kun en itse osaa... Kampaamoihinkaan en mene (vaikka pitäisi!), kun en oikeasti yhtään tiedä, millaiset hiukset haluaisin (enkä voi halutakaan ihan mitä vaan, ku mulla on sellaiset kasvot, joiden kanssa pitää ensisijaisesti miettiä, miten niiden rumuutta voisi peittää, eli ei voi ihan rennosti miettiä pelkkää tukkaa)... Saa nähdä, rohkaistunko menemään... parasta olisi... :(
On totta, että tietynmalliset kasvot näyttävät paremmilta/nuoremmilta/pirteämmiltä tietynmallisten kulmien kanssa, mutta eihän tuo mikään maan laki ole. Kosmetologit ovat tämän homman ammattilaisia. Ota se kuva mukaan (jauhot menevät helposti suuhun, kun pitäisi kuvailla jotakin, jota ei osaa kuvailla millään) ja kerro, että olet vähän pihalla kulmien kanssa. Kun olet ensikertalainen, pyydä vaikka, ettei mitään kovin radikaalia muutosta tehdä, jotta totut ensin lievään muutokseen. Myöhemmin kyllä ehtii. (Veikkaan, että kosmetologi sanoo tuon sinulle jo kättelyssä itse.)
Kysy muuten kosmetologilta siinä muotoilun aikana tai sen jälkeen, mikä hiustyyli sinun kasvoihisi ja koko olemukseesi sopisi. Ulkonäön ja mukavan olon ammattilainen osaa kyllä neuvoa tai ainakin sanoa oman mielipiteensä. Ja sitten mietittyäsi saamiasi vinkkejä otat kuvan hiustyylistä kampaajalle, eikä kamalia ongelmia tai väärinkäsityksiä tule.
Käy puhelimella soittamisen sijasta varaamassa aika henkilökohtaisesti. Kun minun täytyy tehdä jotakin ensimmäistä kertaa enkä ole ihan varma siitä, mitä pitäisi "oikeasti" tehdä, tunnustan heti olevani noviisi ja ihan tietämätön. Tällä keinolla saa paljon tumpelointia ja kohellusta anteeksi. Jos on ujo ja/tai kipsissä, vaikuttaa helposti töykeältä, vaikkei ikimaailmassa olisikaan. Puhelimessa ujo vaikuttaa aina vihaiselta. Tuossa samalla voit tietysti katsastaa kosmetologinkin ja varmistaa, että hän näyttää ystävälliseltä (eikä ole nyppinyt omia kulmiaan viiruiksi).
Rohkeasti vain, kivat kulmat ja näppärä hiuskuontalo piristävät oloa ihan ihmeesti. :) - vastauksestasi
Hae apua ;) kirjoitti:
On totta, että tietynmalliset kasvot näyttävät paremmilta/nuoremmilta/pirteämmiltä tietynmallisten kulmien kanssa, mutta eihän tuo mikään maan laki ole. Kosmetologit ovat tämän homman ammattilaisia. Ota se kuva mukaan (jauhot menevät helposti suuhun, kun pitäisi kuvailla jotakin, jota ei osaa kuvailla millään) ja kerro, että olet vähän pihalla kulmien kanssa. Kun olet ensikertalainen, pyydä vaikka, ettei mitään kovin radikaalia muutosta tehdä, jotta totut ensin lievään muutokseen. Myöhemmin kyllä ehtii. (Veikkaan, että kosmetologi sanoo tuon sinulle jo kättelyssä itse.)
Kysy muuten kosmetologilta siinä muotoilun aikana tai sen jälkeen, mikä hiustyyli sinun kasvoihisi ja koko olemukseesi sopisi. Ulkonäön ja mukavan olon ammattilainen osaa kyllä neuvoa tai ainakin sanoa oman mielipiteensä. Ja sitten mietittyäsi saamiasi vinkkejä otat kuvan hiustyylistä kampaajalle, eikä kamalia ongelmia tai väärinkäsityksiä tule.
Käy puhelimella soittamisen sijasta varaamassa aika henkilökohtaisesti. Kun minun täytyy tehdä jotakin ensimmäistä kertaa enkä ole ihan varma siitä, mitä pitäisi "oikeasti" tehdä, tunnustan heti olevani noviisi ja ihan tietämätön. Tällä keinolla saa paljon tumpelointia ja kohellusta anteeksi. Jos on ujo ja/tai kipsissä, vaikuttaa helposti töykeältä, vaikkei ikimaailmassa olisikaan. Puhelimessa ujo vaikuttaa aina vihaiselta. Tuossa samalla voit tietysti katsastaa kosmetologinkin ja varmistaa, että hän näyttää ystävälliseltä (eikä ole nyppinyt omia kulmiaan viiruiksi).
Rohkeasti vain, kivat kulmat ja näppärä hiuskuontalo piristävät oloa ihan ihmeesti. :)Huh huh, no... Saa nyt sitten nähdä, miten tämän asian kanssa tapahtuu, kun on tässä paljon muutakin, mitä pitäisi hoitaa, ja kun olen tottumaton niin... Voi tulla sellaiset oireet jo kosmetologille kävellessä, etten yksinkertaisesti pysty menemään sinne. Ja sitten kun tässä pitäisi vielä tehdä taustatutkimusta, että mistä oikein löydän kosmetologin, kun niitä on kaiken maailman kampaamoja ja muita liikkeitä, joista tällainen uusavuton ei oikein selvää saa. Ei ne asiat kumminkaan itestään korjaannu, että jotenkin mun on saatava raahattua itteni osaavien ihmisten käsiin! No, kiitos vain vielä kerran sinulle... :')
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472467
- 1761694
- 921588
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745