PARAS KARAOKELAULAJA. ONKO HÄN LIEKSASSA VAI. ELI LÄHIKUNTIEN PARASTA HAETAAN.
kUKA ON PARAS
3
429
Vastaukset
- TIETYSTI
M-A-R-K-K-U K-O-R-P-I-N-E-N ! ! ! ! ...JA LIEKSASTA !!
Kuitenkin Kultakurkku valtakunnallisissa on pärjännyt Mervi Ala ja Ville Pyykönen
Markku Omassa sarjassa Finalisti niissä kisoissa
Nyt olen Suomen mestari Humppakaraoken avoimessa ja yli 50 miesten sarjassa ja vuoden 2008 Lieksan mestari
Tämän vuoden mestari Martti Vallius
Korostan kuitenkin että kuningaskin väistyy.Olin lääninmestari aikanaan
Olen iltatorilla pällistelemässä ja juontamassa nyt 14.07.09 enkä sitten jotain kuuluu Kiitos kannustuksesta Markku Korpinenmarkkukorpinen kirjoitti:
Kuitenkin Kultakurkku valtakunnallisissa on pärjännyt Mervi Ala ja Ville Pyykönen
Markku Omassa sarjassa Finalisti niissä kisoissa
Nyt olen Suomen mestari Humppakaraoken avoimessa ja yli 50 miesten sarjassa ja vuoden 2008 Lieksan mestari
Tämän vuoden mestari Martti Vallius
Korostan kuitenkin että kuningaskin väistyy.Olin lääninmestari aikanaan
Olen iltatorilla pällistelemässä ja juontamassa nyt 14.07.09 enkä sitten jotain kuuluu Kiitos kannustuksesta Markku KorpinenLieksalaisia osallistuu kultakurkku karaokekisaan Aliisa ja Pekka Vartiaisen Lisäksi nyt myöskin Suoma Vartiainen mukana Suonenjoella käydystä kisasta mansikkakarnevaaleissa joissa mukana 25 laulajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564201
- 462466
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282258Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158- 221058
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051