Onko liian vaikeita lauluja ,

PAPA SHOW

kun vain niin harvemmin kuulee laulettavan , esimerkiksi Con te

Partiro , tahi , Aamulla rakkaani nään , Amore mio , Onnen ruusut , Oven aukaisn , Pyydä vain , Hunajaisin huulin , jonka kylläkin eräs Harry

laulaa upeasti . Ja monta monta muuta laulua löysin , joita

ei juontajan mieliksikään tule edes sattumaltakaan toive

listalle . Vanhoissa kappaleissa on erikoisuuksia vaikka

kuinka paljon , joita ei tohdita ottaa tapetille , jostain

syystä . Juontamissani illoissa käy joskus laulaja , silloin

tällöin , joka laulaa Helena Siltalan lauluja , laulaa Vieno

Kekkosta , tai Veikko Lavia . Rohkenisin usuttaa laulajia

kurkistamaan myös ajassa taaksepäin . Rohkeasti .

59

4114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosiaankaan...

Paljon jää hyviä lauluja vain seisomaan sinne karaokelistoille, kun ne ovat niin vieraita suurimmalle osalle laulajista. Ei useinkaan kyse ole siitä, että ne olisivat liian vaikeita. Sitä paitsi taatusti olet kuullut, kun täysin laulutaidoton vetää vaikeata, mutta suosittua karaokebiisiä: Juliet ja Joonatan!
      (Nyt joku tietty älähtää, että EI SE OO VAIKEA, MINÄKIN OLEN LAULANUT)... ;D

Ja joitakin biisejä ei vain mielletä ns. "karaokekäyttöiseksi" biisiksi, vaikka se kuinka siellä listalla seisookin.

• PAPA SHOW

Ystäväni , TILLETALLE .

• tilletalle
        PAPA SHOW kirjoitti:

Ystäväni , TILLETALLE .

tyyppi, että yksinkertaisesti en uskaltanut vastata, kun oon täällä vähän niiku huonossa maineessa...

Kerroin viestissäni kenen kaikkien lauluista pidän. Laidasta laitaan. Laulan mielelläni lontootakin, kun omat pojat eivät ole kuulemassa. Ne nauravat mulle edelleen...! Tykkään 60 luvun musiikista aina tuonne 2009 asti ilmestyneisiin kappaleisiin asti. Pidän hevystä, Metallica, Nigtwish, ja Queenista, Mulla on yksi sunflyin levy, jossa on parisenkymmentä queenin kappaleita, erityisesti pidän Bohemian Rhapsodysta, vaikka tulis kuonoon, niin laulan, kenen listalta se vain löytyy.

Rakastan "vanhoja" legendoja, niitä kappaleita juuri jotka ovat palaneet kuin polttojälki muistiini. Teini-iältä. Katsoin muuten erään iskelmäkisan järjestäjän finaalikappaleita ja ajattelin, ai miten hyvä valikoima! Uusia, vanhoja, mutta vaativia kappaleita. Hyvä! Minulle käy lähes kaikki. Tarkoitan pidän lähes kaikenlaisista kappaleista, mutta se on tietty eri asia taittuuko ne itseltäni. Mutta minusta hyvä sanonta oli karaokejuontajalta kun emmin kappaletta valitessani. Hei, kenen mielestä karaokessa pitää osata laulaa, saa osata, muttei täydy!

Miulla oli hauskaa, en sitten tiedä oliko yleisöllä. Mutta kun tunsivat minut yhdessä kantapaikoistani, sain ainakin kohteliaita taputuksia, vissiin olkapäähänikin!

• PAPA SHOW
        tilletalle kirjoitti:

tyyppi, että yksinkertaisesti en uskaltanut vastata, kun oon täällä vähän niiku huonossa maineessa...

Kerroin viestissäni kenen kaikkien lauluista pidän. Laidasta laitaan. Laulan mielelläni lontootakin, kun omat pojat eivät ole kuulemassa. Ne nauravat mulle edelleen...! Tykkään 60 luvun musiikista aina tuonne 2009 asti ilmestyneisiin kappaleisiin asti. Pidän hevystä, Metallica, Nigtwish, ja Queenista, Mulla on yksi sunflyin levy, jossa on parisenkymmentä queenin kappaleita, erityisesti pidän Bohemian Rhapsodysta, vaikka tulis kuonoon, niin laulan, kenen listalta se vain löytyy.

Rakastan "vanhoja" legendoja, niitä kappaleita juuri jotka ovat palaneet kuin polttojälki muistiini. Teini-iältä. Katsoin muuten erään iskelmäkisan järjestäjän finaalikappaleita ja ajattelin, ai miten hyvä valikoima! Uusia, vanhoja, mutta vaativia kappaleita. Hyvä! Minulle käy lähes kaikki. Tarkoitan pidän lähes kaikenlaisista kappaleista, mutta se on tietty eri asia taittuuko ne itseltäni. Mutta minusta hyvä sanonta oli karaokejuontajalta kun emmin kappaletta valitessani. Hei, kenen mielestä karaokessa pitää osata laulaa, saa osata, muttei täydy!

Miulla oli hauskaa, en sitten tiedä oliko yleisöllä. Mutta kun tunsivat minut yhdessä kantapaikoistani, sain ainakin kohteliaita taputuksia, vissiin olkapäähänikin!

päivä päivältä . Jos jota kuta kutkuttaa , niin antaa kutkuttaa .

Muistan sinun kauniin äänesi aina kun lauloit , ihan sama oliko laulu

poppia , iskelmää , blusia tai jazzia . Aina ahaa`-`elämys , Toivoisin , että löytyisi

samanlaista intoa jatkossakin . Yleisö tykkää , niin minäkin , Se puhukoon

puolestasi . Ystävyydellä : PAPA .

• PAPA SHOW

Ymmärsin tasatarkkaan mitä tarkoitit lausumallasi tekstillä . Mutta jos satut

kuulemaan mielestäsi kivan laulun , jonka haluaisit laulaa muiden iloksi ,

otappas alkuperäisen laulun visio esille ja harjoittele kappale laulettavaan muotoon

ja laula se seuraavan kerran viihteellä täysin palkein kaikkien meidän iloksi , jookos

? Kivat kaikille .

• tilletalle
        PAPA SHOW kirjoitti:

päivä päivältä . Jos jota kuta kutkuttaa , niin antaa kutkuttaa .

Muistan sinun kauniin äänesi aina kun lauloit , ihan sama oliko laulu

poppia , iskelmää , blusia tai jazzia . Aina ahaa`-`elämys , Toivoisin , että löytyisi

samanlaista intoa jatkossakin . Yleisö tykkää , niin minäkin , Se puhukoon

puolestasi . Ystävyydellä : PAPA .

Mun on niin tehnyt mieli tulla sinne sinun juontamaasi karaokeiltaasi, mutta oon kiinni vielä tämän viikonlopun. Ens viikonloppuna ainakin jompana kumpana päivänä pääsen. Varohan kun ootta syöneet monta ihanaa ihmistä elävältä, minä syön teidät!

Kyllä mie rakastan laulamista - aina!

• Karaokekoukku

noi mainitut laulut, ainakin meillä päin. Kaikkia lauletaan täällä, ystävättäreni pravuureita ovat mm. Pyydä vain ja Aamulla rakkaani nään, Onnen ruusua täälläpäin laulaa useampi, itsekin.

Tuo Con te Partiró, Tämä yö, on suomeksi levyttänyt mm. Anneli Saaristo ja se on vähän oopperamainen ja varmaan siksi ei ole kovin suosittu ainakaan tanssipaikoissa.
      Itse pidän siitä ja laulankin.

Anneli Saaristolla on muitakin hyviä lauluja kuten Lumpeenkukka, sitä en ole täällä kuullut muitten laulavan, kuin itse, mutta etelä-pohjanmaalla kyllä lauletaan, sieltä kuulinkin sen eka kerran.
      A.Saariston Jos joskus haluaisin jonkun laulavan, itse olen kokeillut vain kotosalla.

Sitten niitä vanhoja hyviä karaokebiisejä, kuten Virran viemää, Illalla illalla, Mantsuurian kukkuloilla, Iwan Iwanowitsch, Onni, Pieni kukkanen, Lazzarella ja Pojat (näitä jo kuuleekin) Tuo aika toukokuun, Syyslaulu, Rakkaus, Tango ruohikolla, Unohtumaton Elmeri, Valkoakaasiat, Unhoita menneet jne.
      Voi voi tullee nuoruus mieleen ku noita muistellee, mutta mutta...

Ei saa jäädä vain noihin vanhoihin muisteloihinkaan, vaan tasapuolisesti uutta putkeen. Puolet vanhaa ja puolet uutta, niin hyvä tullee ja kaikilla säilyy mielenkiinto vai mitä mieltä ootte?
      Laulelemisiin KK

• tuli mieleen

Tuo TÄMÄ YÖ ei ole ainut suomennos siitä, lisäksi tiedän, että ainakin sen ovat levyttäneet Marjorie & Sillanpää nimellä "Jouluyön rauha". Niillä sanoilla ei vaan taida karaokesta löytyä..

• Karaokekoukku
        tuli mieleen kirjoitti:

Tuo TÄMÄ YÖ ei ole ainut suomennos siitä, lisäksi tiedän, että ainakin sen ovat levyttäneet Marjorie & Sillanpää nimellä "Jouluyön rauha". Niillä sanoilla ei vaan taida karaokesta löytyä..

mutta en löytänyt minäkään karaokeversiota siitä.
        Nyt kun Juhannus on menny, niin voidaankin puhua jo joululauluista :D.
        Tuli mieleen Pentti Hietasen esittämä Oi jouluyö. Kuulin sen Oulussa erään miehen laulavan sitä karaokena ja lauloikin upeasti. Niin että joulua ootellessa opetellaan niitäkin lauluja :)

• PAPA SHOW

Ja se , jos mikä , on erittäin hyvä asia , se nimittäin antaa elintilaa levolle ,

harrastuksille ja omalle minälle . Te , Äitee olette harvinainen nainen , koska teille

sopii mitä erilaisemmat tyylilajit musiikissa , niin toteutettuina versioina , kuin myös

ajatuksellisina ajatelmina . Näin olen aistinut aikaisemmista kirjoituksistanne .

Olkaapa hyvät ja kaapikaat sieltä niitä harvinaisia lauluja lisää meidän

kaikkien iloksi . Herkkuja saa tulla pöytä täyteen .

• Karaokekoukku
        PAPA SHOW kirjoitti:

Ja se , jos mikä , on erittäin hyvä asia , se nimittäin antaa elintilaa levolle ,

harrastuksille ja omalle minälle . Te , Äitee olette harvinainen nainen , koska teille

sopii mitä erilaisemmat tyylilajit musiikissa , niin toteutettuina versioina , kuin myös

ajatuksellisina ajatelmina . Näin olen aistinut aikaisemmista kirjoituksistanne .

Olkaapa hyvät ja kaapikaat sieltä niitä harvinaisia lauluja lisää meidän

kaikkien iloksi . Herkkuja saa tulla pöytä täyteen .

että olen koukussa karaokeen =D

Ei mua tartte teititellä, en minäkään nykyään, kun minä hillun noitten nuorten kanssa, eikä nekkää teitittele.
        Mutta Kiitos, että arvostat juttujani, olen pyrkinyt pitämään lipun korkealla, vaikka joskus se on ollut raskaanpuoleinen.

Noista tyylilajeista en tiijä mikä soppii ja mikä ei, kun sekin on makuasia ja minä en ole mikään hyvä laulaja, mutta tunteella laulan ja siksi pärjään joskus kisoissakin.

Olen huomannut että toiset KJ:t tykkää, kun laulan noita korkeaäänisiä, kuten Muisto(Memory), Mustalainen, Viimeinen kevät, Syksy, se Tämä yö jne., mutta sitten toiset KJ:t kehuu vain noita mun matalaäänisiä lauluja, kuten Novgorodin ruusu, Tanssi loppuun rakkauden, Rakkauden aamu, Rakkauden jälkeen, Borriquito (onko muuten tuttu laulu) Katso luontoa ja huomaa, Suukko vain, Usko puolet mitä näet, Lokkivalssi. Kun tuuli soi, Kertokaa se hänelle, Äiti, Ei koskaan sunnuntaisin, Kukat kauniit jne.
        Tuossahan jo taas tuli montaa laulua, oliko yhtään oudompaa, taidat tuntea kaikki laulut.

Ihan uusia lauluja on mulla kyllä vähempi, mutta joitain mm. Oon kuka oon, Kissanainen ja Odota mua (se Raappanan laulu) ja joku muukin harjoituksen alla.
        Noissa vanhemmissa vain on niin paljon vielä hyviä, että sinnepäin kallistuu vängällä.

Minulla on ollut ongelmana juuri tuo äänen keskikorkeus, jollaisia ovat suurin osa naisten lauluista. Kovalla harjoittelulla olen saanut sitä hivenen kavennettua, mutta vieläkin on lauluja, jotka ei istu lainkaan.

Mutta minulle on pääasia, että saan laulaa ja siten purkaa tunteitani ja vielä parempi jos yleisö pitää kuulemastaan, se on niin hieno tunne, että kannattaa yrittää.

Olen myös pyrkinyt kerta toisensa jälkeen opettelemaan aina yhden uuden laulun (siis itselle uusi, mutta ehkä silti vanha laulu) , jonka testaan sitten sopivana lauluiltana.

Toisille karaokeharrastajillekin on hyvä neuvo, että opettelee paljon lauluja, pitää välillä joillekin kappaleille vuodenkin tauon ja sitten ottaa uudelleen ohjelmistoon, niin saa siihen uutta syvyyttä, eikä kyllästy samoihin lauluihin.

Lopuksi vielä KARAOKE ON HIENO HARRASTUS, kuten kuorolaulu tai lausunta tms.
        Lieveilmiöihin en nyt puutu, valitettavasti niitä on, mutta ne eivät ole harrastusta.
        KK

• PAPA SHOW
        Karaokekoukku kirjoitti:

että olen koukussa karaokeen =D

Ei mua tartte teititellä, en minäkään nykyään, kun minä hillun noitten nuorten kanssa, eikä nekkää teitittele.
        Mutta Kiitos, että arvostat juttujani, olen pyrkinyt pitämään lipun korkealla, vaikka joskus se on ollut raskaanpuoleinen.

Noista tyylilajeista en tiijä mikä soppii ja mikä ei, kun sekin on makuasia ja minä en ole mikään hyvä laulaja, mutta tunteella laulan ja siksi pärjään joskus kisoissakin.

Olen huomannut että toiset KJ:t tykkää, kun laulan noita korkeaäänisiä, kuten Muisto(Memory), Mustalainen, Viimeinen kevät, Syksy, se Tämä yö jne., mutta sitten toiset KJ:t kehuu vain noita mun matalaäänisiä lauluja, kuten Novgorodin ruusu, Tanssi loppuun rakkauden, Rakkauden aamu, Rakkauden jälkeen, Borriquito (onko muuten tuttu laulu) Katso luontoa ja huomaa, Suukko vain, Usko puolet mitä näet, Lokkivalssi. Kun tuuli soi, Kertokaa se hänelle, Äiti, Ei koskaan sunnuntaisin, Kukat kauniit jne.
        Tuossahan jo taas tuli montaa laulua, oliko yhtään oudompaa, taidat tuntea kaikki laulut.

Ihan uusia lauluja on mulla kyllä vähempi, mutta joitain mm. Oon kuka oon, Kissanainen ja Odota mua (se Raappanan laulu) ja joku muukin harjoituksen alla.
        Noissa vanhemmissa vain on niin paljon vielä hyviä, että sinnepäin kallistuu vängällä.

Minulla on ollut ongelmana juuri tuo äänen keskikorkeus, jollaisia ovat suurin osa naisten lauluista. Kovalla harjoittelulla olen saanut sitä hivenen kavennettua, mutta vieläkin on lauluja, jotka ei istu lainkaan.

Mutta minulle on pääasia, että saan laulaa ja siten purkaa tunteitani ja vielä parempi jos yleisö pitää kuulemastaan, se on niin hieno tunne, että kannattaa yrittää.

Olen myös pyrkinyt kerta toisensa jälkeen opettelemaan aina yhden uuden laulun (siis itselle uusi, mutta ehkä silti vanha laulu) , jonka testaan sitten sopivana lauluiltana.

Toisille karaokeharrastajillekin on hyvä neuvo, että opettelee paljon lauluja, pitää välillä joillekin kappaleille vuodenkin tauon ja sitten ottaa uudelleen ohjelmistoon, niin saa siihen uutta syvyyttä, eikä kyllästy samoihin lauluihin.

Lopuksi vielä KARAOKE ON HIENO HARRASTUS, kuten kuorolaulu tai lausunta tms.
        Lieveilmiöihin en nyt puutu, valitettavasti niitä on, mutta ne eivät ole harrastusta.
        KK

että ensiksikin vastasit , toiseksi että saan sinutella , kolmanneksi , että

annoit omaa mieltymysnäkemystä omista ns. laulamattomista lauluista , joita

harvoin kuulee , mutta mm. sinä pidät korvien kuulolla itse laulamalla . Tuo

Borriguito on kyllä tuttu , joskaan ei monestikaan kukaan laulanut , vaikka

erittäin hyvä laulu onkin . J.Markolan , Äiti , Rakkauden aamu sekä Kun tuuli soi

ovat tuttuja illoista , jolloin Juhani lauloi ne Karaokekonsertissaan , jonka

järjestimme vaimoni kanssa Jyväskylässä n. 3 vuotta sitten .

Kiitos Äitee , sinulle , äläkä parane koskaan himosta karaokeen .

• Karaokekoukku
        PAPA SHOW kirjoitti:

että ensiksikin vastasit , toiseksi että saan sinutella , kolmanneksi , että

annoit omaa mieltymysnäkemystä omista ns. laulamattomista lauluista , joita

harvoin kuulee , mutta mm. sinä pidät korvien kuulolla itse laulamalla . Tuo

Borriguito on kyllä tuttu , joskaan ei monestikaan kukaan laulanut , vaikka

erittäin hyvä laulu onkin . J.Markolan , Äiti , Rakkauden aamu sekä Kun tuuli soi

ovat tuttuja illoista , jolloin Juhani lauloi ne Karaokekonsertissaan , jonka

järjestimme vaimoni kanssa Jyväskylässä n. 3 vuotta sitten .

Kiitos Äitee , sinulle , äläkä parane koskaan himosta karaokeen .

Minähän oon uhannu laulaa karaokea vielä yli 90 vuotiianakin, jos vielä ääni pihisee.
        Vai on J.Markola pitänyt karaokekonsertin, sen olisin halunnut kuulla, pidän hänen äänestään.

Tuo konsertti ja muukin karaokeshow on hieno asia ja antaa uusia ulottuvuuksia, niitä voisi kehitellä enemmänkin.

Itsehän pidin k-konsertin, kun jäin eläkkeelle (sieltä mun nimimerkkikin on lähtöisin). Siellä lauloin mm. Laulu kuolleesta rakastetusta, jonka omistin mieheni muistolle.
        Myös lapseni lauloivat yhden laulun ja lastenlapseni ( 7 ja 2 vuotiaat, vanhin 10 vuotias oli sairas, eikä päässytkään laulamaan)lauloivat Lintu ja lapsi, yhden laulun lauloin poikani kanssa; Levottomat.

Muutama kaunis vanha laulu tuli vielä mieleen, joita olen laulanut: Kerro kultainen kuu (se finn-versio) Kellä kulta sillä onni, Muista minua, Tule syyskuu, Yksinäinen pihlaja, Surullinen sunnuntai ja Venezuela.

Miten paljon onkaan ihania lauluja ja jokaisesta laulusta joku muisto tai ajatus jää ilmaan. Kyllä tämä on niitä elämän rikkauksia.

Nyt nukkumaan, kauniita ajatuksia uniin tv. KK

• PAPA SHOW
        Karaokekoukku kirjoitti:

Minähän oon uhannu laulaa karaokea vielä yli 90 vuotiianakin, jos vielä ääni pihisee.
        Vai on J.Markola pitänyt karaokekonsertin, sen olisin halunnut kuulla, pidän hänen äänestään.

Tuo konsertti ja muukin karaokeshow on hieno asia ja antaa uusia ulottuvuuksia, niitä voisi kehitellä enemmänkin.

Itsehän pidin k-konsertin, kun jäin eläkkeelle (sieltä mun nimimerkkikin on lähtöisin). Siellä lauloin mm. Laulu kuolleesta rakastetusta, jonka omistin mieheni muistolle.
        Myös lapseni lauloivat yhden laulun ja lastenlapseni ( 7 ja 2 vuotiaat, vanhin 10 vuotias oli sairas, eikä päässytkään laulamaan)lauloivat Lintu ja lapsi, yhden laulun lauloin poikani kanssa; Levottomat.

Muutama kaunis vanha laulu tuli vielä mieleen, joita olen laulanut: Kerro kultainen kuu (se finn-versio) Kellä kulta sillä onni, Muista minua, Tule syyskuu, Yksinäinen pihlaja, Surullinen sunnuntai ja Venezuela.

Miten paljon onkaan ihania lauluja ja jokaisesta laulusta joku muisto tai ajatus jää ilmaan. Kyllä tämä on niitä elämän rikkauksia.

Nyt nukkumaan, kauniita ajatuksia uniin tv. KK

vierailulle Jyväskylään , Laajavuorentien vieressä olevaan City baariin ,

viihdyttämään meitä , niin asiakkaita , kuin meitä henkilökuntaakin ?

( Me ollaan kyllä syöty jo monta kivaa ihmistä elävältä ) .

Mutta annan sanani , : että hauskaa tulee olemaan , jos eksyt meille , olet sitten

yksin tai kivan porukan kanssa . lämpimästi tervetuloa . ( Pe - La ) .

• Karaokekoukku
        PAPA SHOW kirjoitti:

Mutta annan sanani , : että hauskaa tulee olemaan , jos eksyt meille , olet sitten

Kyllähän minä olin aikonukki tulla kattomaan ja kuuntelemmaan teittiä, ku vaan allakasta löytyy se sopeva väli, minä ku oon nii menevää sorttia, vaikka hilijane ja ujo oonki ja vanahakkii.

Se o vaa nii harmi ku oon siellä sitte aina yksin liikkeellä, ku oon tyttäreni perheen luona, eikä sinne viitti noita "villikissoja" mukkaa ottaa, eikä yksin naurata.

Oon minä Jyväskyläsä käyny laulamasa kolomesa paikasa, nyt en oo piiitkään aikaan käyny, laulamasa meinaan, muuten kyllä.
        Oon nuorempana asunukki Jyväskyläsä.

Siitä en mee takkuusen viihtyisittekö ollenkaa, vois käyvä toisinpäin ja toivositte, että menis toi muori jo tonne vanahainkottiin möliseen.

Kattelin varsin allakkaa, mennee elokuuhun, ennen ku pääsette pureskelleen, kuinka sitkas oon, ohan teillä varmasta hyvät hampaat =D
        Hyvvää kessää toivottellee K-koukuttaja/Äitee

• tilletalle
        Karaokekoukku kirjoitti:

Kyllähän minä olin aikonukki tulla kattomaan ja kuuntelemmaan teittiä, ku vaan allakasta löytyy se sopeva väli, minä ku oon nii menevää sorttia, vaikka hilijane ja ujo oonki ja vanahakkii.

Se o vaa nii harmi ku oon siellä sitte aina yksin liikkeellä, ku oon tyttäreni perheen luona, eikä sinne viitti noita "villikissoja" mukkaa ottaa, eikä yksin naurata.

Oon minä Jyväskyläsä käyny laulamasa kolomesa paikasa, nyt en oo piiitkään aikaan käyny, laulamasa meinaan, muuten kyllä.
        Oon nuorempana asunukki Jyväskyläsä.

Siitä en mee takkuusen viihtyisittekö ollenkaa, vois käyvä toisinpäin ja toivositte, että menis toi muori jo tonne vanahainkottiin möliseen.

Kattelin varsin allakkaa, mennee elokuuhun, ennen ku pääsette pureskelleen, kuinka sitkas oon, ohan teillä varmasta hyvät hampaat =D
        Hyvvää kessää toivottellee K-koukuttaja/Äitee

Sinä et ole yksin missään. PAPA SHOWN karaokessa kukaan ei ole! Itse käyn aika paljon yksin karaokeilloissa. (uskallan nauraa yksinkin!) Ei oo yo. pitämissä illoissa tarvinnut yksin nauraa.

Laulaahan sinä osaat, ollaan siellä mummot kummatkin - hyvällä mäihällä!

• Karaokekoukku
        tilletalle kirjoitti:

Sinä et ole yksin missään. PAPA SHOWN karaokessa kukaan ei ole! Itse käyn aika paljon yksin karaokeilloissa. (uskallan nauraa yksinkin!) Ei oo yo. pitämissä illoissa tarvinnut yksin nauraa.

Laulaahan sinä osaat, ollaan siellä mummot kummatkin - hyvällä mäihällä!

tämmösille pitkille mummoille tanssittajiaki? vai onko sielä tanssilattijaa lainkaa?
        Jos on, nii ku te tunnette paikkakuntalaiset, niin värvätkää ny sinne sitte pitkiä miehiä tanssittammaa muoria (mieluummin vappaita, ettei tuu kränää), olisha se nii mukavaa seuraavana päivänä linimentillä hoijella kippeitä koipia, jos ne tanssista kippeyvyy.

Nii ja täälä meilä ku o semmone aikuisneuvola, joka neuvoo meitä "vanhuksia" elämään, nii muaki kehotettii sillai liikkummaa, että henkästyy.
        Joo mää kyllä aattelin, että jos humpan jäläkeen joutuu laulamaa jottai hempeetä, nii mitähä siitä tullee, ohan se kyllä kokkeilemise arvone juttu.

Mutta mukava sinne on varmasti tulla loilottelemaan, oon oikiasti aikonu, pittää kartalta kattua, jos vaikka olis kävelymatkan päässä, aina parempi.

Voip olla että elokuun toisena viikonloppuna oon sielä, ehkä perjantaina, jos luppauvun lauantaiksi lapsenlikaksi, pääsevät nuoretkii johonnii.
        Näin aattelin; karaokemummu

• PAPA SHOW
        Karaokekoukku kirjoitti:

tämmösille pitkille mummoille tanssittajiaki? vai onko sielä tanssilattijaa lainkaa?
        Jos on, nii ku te tunnette paikkakuntalaiset, niin värvätkää ny sinne sitte pitkiä miehiä tanssittammaa muoria (mieluummin vappaita, ettei tuu kränää), olisha se nii mukavaa seuraavana päivänä linimentillä hoijella kippeitä koipia, jos ne tanssista kippeyvyy.

Nii ja täälä meilä ku o semmone aikuisneuvola, joka neuvoo meitä "vanhuksia" elämään, nii muaki kehotettii sillai liikkummaa, että henkästyy.
        Joo mää kyllä aattelin, että jos humpan jäläkeen joutuu laulamaa jottai hempeetä, nii mitähä siitä tullee, ohan se kyllä kokkeilemise arvone juttu.

Mutta mukava sinne on varmasti tulla loilottelemaan, oon oikiasti aikonu, pittää kartalta kattua, jos vaikka olis kävelymatkan päässä, aina parempi.

Voip olla että elokuun toisena viikonloppuna oon sielä, ehkä perjantaina, jos luppauvun lauantaiksi lapsenlikaksi, pääsevät nuoretkii johonnii.
        Näin aattelin; karaokemummu

vasta alkaakin , joten eipäs flikat hättäillä ! KK kysyi tanssiparketista , kyllä löytyy

ja estradin siirto toteutetaan tanssiparketin eteen juuri sen vuoksi , että

laulaja esiintyisi niin tanssijoille , kuin myös salikuulijoille . Saa olla vaikka

kuinka vanha ja vaikka kuinka varakas , meillä kyllä nuortuu ja vähän köyhtyykin ,

mutta mieleltään rikkaampana lähtee illan loputtua lataamaan akkujaan .

Näketään!

• Karaokekoukku
        PAPA SHOW kirjoitti:

vasta alkaakin , joten eipäs flikat hättäillä ! KK kysyi tanssiparketista , kyllä löytyy

ja estradin siirto toteutetaan tanssiparketin eteen juuri sen vuoksi , että

laulaja esiintyisi niin tanssijoille , kuin myös salikuulijoille . Saa olla vaikka

kuinka vanha ja vaikka kuinka varakas , meillä kyllä nuortuu ja vähän köyhtyykin ,

mutta mieleltään rikkaampana lähtee illan loputtua lataamaan akkujaan .

Näketään!

se on yhestoista käsky, äitini sano nii aikoinaan.
        Tuolla viikonlopulla oon kuiteski Kalajoella karaoken finaalijutuissa, mutta sen jäläkii löytyy vappaittaki viikonloppuja jokunen. Ja ohan pitkä talaviki taas tulosa, ku helteet loppuu.
        Kovat o luppaukset, niitähän tullaan testaamaan.

• Karaokekoukku
        PAPA SHOW kirjoitti:

City-baari se mikä netissä sannoo olevan Isännäntiellä Kortepohojassa?
        Nii ja ookko nää joka viikonloppu siellä töisä nyt ens pyhästä etteenpäin, jos kävis joku kerta moikkaamassa? Ens pyhänä on mulla ne yhet finnaalit, nii en vielä tuu sinnepäin. Marja-aikaki o, täytyy kahtua sopeva väli, mutta kyllä mä niitä tytön pikkusia tuun kahtoomaan.
        Ei se kyllä ihan kävelymatkan pääsä oo, ehkä nuoremmilla, mutta ei hirveen kaukanakkaa siitä mun yöpaikasta.
        Mitähän levyjä sullon sielä, Finnejä, Mellejä, Magnumeita vai mimmosia, olis ihan kiva tietää.
        Terveisin KK

• PAPA SHOW
        Karaokekoukku kirjoitti:

City-baari se mikä netissä sannoo olevan Isännäntiellä Kortepohojassa?
        Nii ja ookko nää joka viikonloppu siellä töisä nyt ens pyhästä etteenpäin, jos kävis joku kerta moikkaamassa? Ens pyhänä on mulla ne yhet finnaalit, nii en vielä tuu sinnepäin. Marja-aikaki o, täytyy kahtua sopeva väli, mutta kyllä mä niitä tytön pikkusia tuun kahtoomaan.
        Ei se kyllä ihan kävelymatkan pääsä oo, ehkä nuoremmilla, mutta ei hirveen kaukanakkaa siitä mun yöpaikasta.
        Mitähän levyjä sullon sielä, Finnejä, Mellejä, Magnumeita vai mimmosia, olis ihan kiva tietää.
        Terveisin KK

Isännäntiellä , se City Bar , joten sinulla on ihan oikea osoite maailmankartalla .

Severi kyllä hakisi sinut mielellään , jos vain soittaisit Cityyn .

Joka viikon perjantaina ja lauantaina olen paikalla palvelemassa teitä parhaan

kykyni mukaan , ilomielin . Kunhan saat lapset hoidettua ja marjat poimittua ,

niin pikajalkaa Cityyn valssin pyörteisiin . Pää pyörällä , (ihmeellinen ilmaisu )

mutta näinkin voi jossain paikassa käydä . Toivoisin näin käyvän Cityssä

positiivisissä merkeissä . LD on meilläkin kova sana , joka käsittää

yli kolmekymmentä finniä , mellin LD :t kokonaan , samoin powerin LD :t ,

kuten myös suomipopin kolme levyä . Lisäksi star levy . Muutama magnum dvd ,

kera mellin samoin . Myös mellin atomatik kone laulattaa .

Ulkolaisissa on valintaa myös .

Lämpimästi tervetuloa meille ja toivon sinun, niinkuin muidenkin viihtyvän !

Papa Show .

• Karaokekoukku
        PAPA SHOW kirjoitti:

Isännäntiellä , se City Bar , joten sinulla on ihan oikea osoite maailmankartalla .

Severi kyllä hakisi sinut mielellään , jos vain soittaisit Cityyn .

Joka viikon perjantaina ja lauantaina olen paikalla palvelemassa teitä parhaan

kykyni mukaan , ilomielin . Kunhan saat lapset hoidettua ja marjat poimittua ,

niin pikajalkaa Cityyn valssin pyörteisiin . Pää pyörällä , (ihmeellinen ilmaisu )

mutta näinkin voi jossain paikassa käydä . Toivoisin näin käyvän Cityssä

positiivisissä merkeissä . LD on meilläkin kova sana , joka käsittää

yli kolmekymmentä finniä , mellin LD :t kokonaan , samoin powerin LD :t ,

kuten myös suomipopin kolme levyä . Lisäksi star levy . Muutama magnum dvd ,

kera mellin samoin . Myös mellin atomatik kone laulattaa .

Ulkolaisissa on valintaa myös .

Lämpimästi tervetuloa meille ja toivon sinun, niinkuin muidenkin viihtyvän !

Papa Show .

viime lauantaina kävin tyttäreni kanssa laulamassa kolme laulua CityBar:ssa Kortepohjassa. Et ollu KJ:na?
        Ei ollu pitkiä miehiä tanssittamassa (Heh, se oli vitsi)
        Ei ollut levyvalikoimassa Finnejä, Powereita jne. Vain Mellit ja olikohan joku Pop ja pari ulkolaista???
        Mielestäni säädöt ei ollut ainakaan alkuillasta aivan kohdallaan, oli hiukan puuromaista laulaa. Emme olleet kuitenkaan kovin kauaa, joten en tiedä miten myöhemmin.
        Kyselin sua ja pyysin sanomaan terkkuja.

En enää kirjoittele tänne, mutta tämän halusin sulle kirjoittaa, kun olin aikonut käydä, mutta harmi kun emme tavanneet. Hyvää syksyä ja talvea T:KK

• kkoukku

pitää taas mennä reissuun.
        Tilletalle, pyydän huomioimaan etten moittinut, enkä arvostellut juontajaa, enkä porukan vähyyttä, enkä ilmapiiriä, en paikkaa. Enkä ole pyhimys, josko lopetettais nämä nimittelyt, en minäkään sinua nimittele.
        EN OLLUT TYYTYMÄTÖN, kiittelin lähtiessä ja juttelin toisten laulajien ja yhden pariskunnan kanssa.
        Olisin vain halunnut tavata PAPA SHOW:n.
        Illan juontaja oli ihan mukava, ei hänessä mitään vikaa ollut, hän sääteli koko ajan ja kuunteli, sanoinhan että olin alkuillasta, etten myöhempää tiedä. Alkuillasta ei toki yleisöäkään ole paljoa, tiedänhän minä senkin, en edes odottanut. Noi pitkistä miehistä oli todellakin vain vitsi, kun aiemmin olin siitä leikillisesti kysellyt, mutta niitä levyjä kyllä kyselin kun olin saanut täällä tiedon että niitä on. Sekin oli kysymysmerkkinä.
        Emme voineet olla kauaa, kun aamulla oli meillä meno, joten sen takia poistuimme

Terveiset PAPA SHOW:lle olisin halunnut nähdä, en voinut etukäteen ilmoittaa, kun en tiennyt pääsenkö tulemaan.
        Hyvää syksyä Sinulle PAPASHOW ja Tilletallelle. Nyt lähden taas liikkeelle. Kirjoittakaa suomi24:n galleriaan sähköpostiin, jos haluatte vielä vastauksia. tv. Karaokekoukku.

• aivoton

alkaa taas saamaan vauhtia myllyyn.

Kyllä meillä vaan täälläpäin suomea on ihan hyviä vetäjiä ja paikkoja.

Pidä vaan itte naamas kiinni.

• tilletalle
        aivoton kirjoitti:

Jyväskylässä, Anneli, kuulema eliittikaraokepaikka, ei tarkoitettu mun ikäisille. Yleisö on tosi kivaa, nuoret ovat aina niin ihania. Jos nyt sattuu pääsemään sisälle, eli on oikein pukeutunut jne. -- wankkuri, hiton huono paikka, levyvalikoima kattava, vetäjä pyh! ja henkilökunta ylimielistä. Ilmeisesti kj kokoontumispaikka ja sisäänpäin lämpiävää touhua. Siellä meikäläistä on kiusattu, oon ootellut vuoroani lähes ne pari kertaa kun enää olen viimevuosina käynyt 1,5 -2 tuntia. Mirvalle terveisiä, oot kiva vetäjä! -----, wanha kulma , Ystävällinen henkilökunta, riippuen vetäjästä, joskus aika pihalla säätöjen sekä vuorojen kanssa. Pari kolme uutta on katastettu läpi, on kivoja paikkoja. Toinen on Palokan keskustassa, sinne vain kaikki. Musamage vetää ja säätäjät ja henkilökunta kivaa! Samoin pidän Citybaarista, Kortepohjassa. Etenkin PaPA on vallottava vetäjä. Henkilökunta tosi herttaista, sinne!
        En muista Väinön kadulla eräs uusi paikka ---, Tämän ikäiselle tosi ynseitä. Omat levyt käsittääkseni, säätö siitä kiinni vissiin millä päällä vetäjä on. Sanoisin nimiä, mutta en muista. Käyn tänään tarkistaa.

Ympäristössä, Tucks, henkilökunta kivaa, asiakkaat sisääpäin lämpiäviä, vetäjät leipääntyneitä. Ansaitsee parempaa. Sitten muutama oikein karaokebaari, siis karaokea joka päivä, peestä. Kolmesti on käännytetty pois, koska ei ole tarpeeksi laulajia, ei kai kun yhtäkään ei huolita, tai kahta. Pupujussi, ok. Levyvalikoima vain äkkiä laulettu...
        Joka paikassa, jossa majailee karaokekerholaisia, jos enää majaileekaan, kierrän kaukaa. Pilaavat muiden halun laulaa. Birra Bella, Kuokkalan keskusta, taitaa olla omat levyt ja säätäminenkin parempaa kun ennen, nyt en tiedä onko koko paikassa enää karaokea, on kai. Myllyjärvi, Alainin Pizzeria, ihan outoa väkeä. Henkilökunta vaikutti kivalta. Siellä paikassa sain ensi kertaa kuulla, että "saatana mun laulun aikana et laula mukana!". Oli tulla turpaan. Terveisiä vain sinne, kurkoasiakkaat! Tommoset syövät ravintolankin mainetta.
        Keltinmäki, en muista paikkaa, Tosi kiva vetäjä omat levyt ja porukkakin ihan kivaa.
        Vanha olutupa, sama peli kun fun pubissa ei pääse laulamaan, jos ei ole tarpeeksi laulajia, viikonlopputouhuista en tiedä, eikä kiinnostakaan. Ennen oli ok paikka!
        Kurrenraitti lopetettu, mutta ehkä joku tajuaa napata sen paikan vielä karaokekäyttöön.
        Sherwood vissiin lopetettu, itse pidin paikasta. Nuoret hyväksy mummonkin joukkoon.
        Rantakievari, tosi kiva paikka, omat levyt, mutta mistähän ihmeen syystä se lopetettiin sääli. Sininen seilori, Kaipola, kiva henkilökunta, omat levyt, mutta ottavat ulkopuolisiakin vetäjiä. Tykkään paikasta. Kattari, on vissiin toisella nimellä nykyään. Karaoke minimissä, mutta on ollut kiva joskus laulaa siellä. Metsäranta, karaoke on tainnut jäädä vähiin, mutta kesällä aivan upea paikka laulaa ulkona ja sisälläkin,. Ulkopuolisia vetäjiä. Kiva osallistuva yleisö. Kuohun baari, vitsi sinne mä haluaisin mennä ihan nimi vetää! En oo käynyt... Sielläkin on karaokea. Skipperi aikanaan oli aika elävä paikka, paljon nuoria. Outoa että paikka lopetettiin. Henkilökunta värikästä, mutta ovimiehet tosi kivoja. Yleisö kiva ja karaokeen panostettiin. Martin kievari, heti kun sattuu oikeaan aikaan, että paikka on auki, niin hiton hyvä äänentoisto ja kiva laulaa. Laajemmasta alueesta en kerro mitään. Seuraava sektori onkin täynnä kivoja paikkoja! Multia, Keuruu, Pieksämäki, Konginkangas, Konnevesi, Hankasalmi, Lievestuore, Sumiainen, Äänekoski, Suolahti. Yksi paikka mistä en ainakaan tykkää on nykyinen Peurunka. Mutta Midia siinä vieressä uusiutumisen jälkeen oli upea paikka. Kiva henkilökunta, hyvät levyt, mutta en ole varma onko paikassa enää karaokea... Koskikahvila, kesäkaraokepaikkana ok. Mustakorppi, helmi!Henkilökunta kivaa, asiakkaita käy kaukaakin ja pieni mutta kiva levyvalikoima. Tunnelma aivan uskomaton! Sen halusin tältä kolmossektorilta erityisesti mainita!

Muut saatte etsiä itse, kun löydätte, tajuatte että karaoke on vielä olemassa karaokena, viihteellisenä ohjelmana! Susta en tykkää yhtään edellinen kirjoittaja ja mikäli oot tästä ympäristöstä kun minä, voin sanoa sulle sen suoraan, kato mä osaan ronkkia esille tommoset närpijät. Tunnen karaokesta lähes kaiken ja jokaisen!
        Tässä tulikin täyttä asiaa, mielipiteitä karaokesta!
        Niinkuin Jyväskylän kehäkolmosella.

Kippurahäntä, kiva paikka omat levyt. Säädöt ok, mutta ei taida enää olla karaokea?

• tilletalle
        tilletalle kirjoitti:

Jyväskylässä, Anneli, kuulema eliittikaraokepaikka, ei tarkoitettu mun ikäisille. Yleisö on tosi kivaa, nuoret ovat aina niin ihania. Jos nyt sattuu pääsemään sisälle, eli on oikein pukeutunut jne. -- wankkuri, hiton huono paikka, levyvalikoima kattava, vetäjä pyh! ja henkilökunta ylimielistä. Ilmeisesti kj kokoontumispaikka ja sisäänpäin lämpiävää touhua. Siellä meikäläistä on kiusattu, oon ootellut vuoroani lähes ne pari kertaa kun enää olen viimevuosina käynyt 1,5 -2 tuntia. Mirvalle terveisiä, oot kiva vetäjä! -----, wanha kulma , Ystävällinen henkilökunta, riippuen vetäjästä, joskus aika pihalla säätöjen sekä vuorojen kanssa. Pari kolme uutta on katastettu läpi, on kivoja paikkoja. Toinen on Palokan keskustassa, sinne vain kaikki. Musamage vetää ja säätäjät ja henkilökunta kivaa! Samoin pidän Citybaarista, Kortepohjassa. Etenkin PaPA on vallottava vetäjä. Henkilökunta tosi herttaista, sinne!
        En muista Väinön kadulla eräs uusi paikka ---, Tämän ikäiselle tosi ynseitä. Omat levyt käsittääkseni, säätö siitä kiinni vissiin millä päällä vetäjä on. Sanoisin nimiä, mutta en muista. Käyn tänään tarkistaa.

Ympäristössä, Tucks, henkilökunta kivaa, asiakkaat sisääpäin lämpiäviä, vetäjät leipääntyneitä. Ansaitsee parempaa. Sitten muutama oikein karaokebaari, siis karaokea joka päivä, peestä. Kolmesti on käännytetty pois, koska ei ole tarpeeksi laulajia, ei kai kun yhtäkään ei huolita, tai kahta. Pupujussi, ok. Levyvalikoima vain äkkiä laulettu...
        Joka paikassa, jossa majailee karaokekerholaisia, jos enää majaileekaan, kierrän kaukaa. Pilaavat muiden halun laulaa. Birra Bella, Kuokkalan keskusta, taitaa olla omat levyt ja säätäminenkin parempaa kun ennen, nyt en tiedä onko koko paikassa enää karaokea, on kai. Myllyjärvi, Alainin Pizzeria, ihan outoa väkeä. Henkilökunta vaikutti kivalta. Siellä paikassa sain ensi kertaa kuulla, että "saatana mun laulun aikana et laula mukana!". Oli tulla turpaan. Terveisiä vain sinne, kurkoasiakkaat! Tommoset syövät ravintolankin mainetta.
        Keltinmäki, en muista paikkaa, Tosi kiva vetäjä omat levyt ja porukkakin ihan kivaa.
        Vanha olutupa, sama peli kun fun pubissa ei pääse laulamaan, jos ei ole tarpeeksi laulajia, viikonlopputouhuista en tiedä, eikä kiinnostakaan. Ennen oli ok paikka!
        Kurrenraitti lopetettu, mutta ehkä joku tajuaa napata sen paikan vielä karaokekäyttöön.
        Sherwood vissiin lopetettu, itse pidin paikasta. Nuoret hyväksy mummonkin joukkoon.
        Rantakievari, tosi kiva paikka, omat levyt, mutta mistähän ihmeen syystä se lopetettiin sääli. Sininen seilori, Kaipola, kiva henkilökunta, omat levyt, mutta ottavat ulkopuolisiakin vetäjiä. Tykkään paikasta. Kattari, on vissiin toisella nimellä nykyään. Karaoke minimissä, mutta on ollut kiva joskus laulaa siellä. Metsäranta, karaoke on tainnut jäädä vähiin, mutta kesällä aivan upea paikka laulaa ulkona ja sisälläkin,. Ulkopuolisia vetäjiä. Kiva osallistuva yleisö. Kuohun baari, vitsi sinne mä haluaisin mennä ihan nimi vetää! En oo käynyt... Sielläkin on karaokea. Skipperi aikanaan oli aika elävä paikka, paljon nuoria. Outoa että paikka lopetettiin. Henkilökunta värikästä, mutta ovimiehet tosi kivoja. Yleisö kiva ja karaokeen panostettiin. Martin kievari, heti kun sattuu oikeaan aikaan, että paikka on auki, niin hiton hyvä äänentoisto ja kiva laulaa. Laajemmasta alueesta en kerro mitään. Seuraava sektori onkin täynnä kivoja paikkoja! Multia, Keuruu, Pieksämäki, Konginkangas, Konnevesi, Hankasalmi, Lievestuore, Sumiainen, Äänekoski, Suolahti. Yksi paikka mistä en ainakaan tykkää on nykyinen Peurunka. Mutta Midia siinä vieressä uusiutumisen jälkeen oli upea paikka. Kiva henkilökunta, hyvät levyt, mutta en ole varma onko paikassa enää karaokea... Koskikahvila, kesäkaraokepaikkana ok. Mustakorppi, helmi!Henkilökunta kivaa, asiakkaita käy kaukaakin ja pieni mutta kiva levyvalikoima. Tunnelma aivan uskomaton! Sen halusin tältä kolmossektorilta erityisesti mainita!

Muut saatte etsiä itse, kun löydätte, tajuatte että karaoke on vielä olemassa karaokena, viihteellisenä ohjelmana! Susta en tykkää yhtään edellinen kirjoittaja ja mikäli oot tästä ympäristöstä kun minä, voin sanoa sulle sen suoraan, kato mä osaan ronkkia esille tommoset närpijät. Tunnen karaokesta lähes kaiken ja jokaisen!

Kippurahäntä, kiva paikka omat levyt. Säädöt ok, mutta ei taida enää olla karaokea?

paikkoja kun ei ole tullut enää käytyä Kuten Vaajakoski, Rosetti..

Terveisiä Kapolle, kertoisit missä päin vedät, sulla on hiton hyvät levyt ja persoonana olet kuin luotu karaokevetäjäksi. Samoin Hanski. Heidät halusin vielä erityisesti mainita, koska multakin kysytään monesti vetäjistä jotain...

• tilletalle
        aivoton kirjoitti:

Heti kun kirjoitat tunnistan sinut. Et kai sä kuulu karaokekerholaisiin? Mulla on monta makeaa kerrottavaa siitäkin puulaakista. Ne on niittänyt kyllä niin per....sti karaoken saralla, jotta multa vain jäljelle jää...

Herätetäänkö 2000 - 2002 aika henkiin? Olisi aika raskauttavia asioita kerrottavana, tolvanat! Oikein toivon, että tulisitte pesistänne ulos, niin päästäisi käsittelemään teidän touhuluja ja niiden vaikutuksia esim. allekirjoittaneeseen. Mutta kattotaan onko teistä muuhun kuin härkkijöiksi. Sanasta tunnen teidät jokaisen, joka ärisee minusta. Ja kerron varmasti tarinani! Mulla ei ole hävettävää, eikä mitään menetettävää, ei ainakaan niin suurta, jonka menetin teidän avustuksellanne!

• sitä nyt
        tilletalle kirjoitti:

sulle kerrota. Tuut saatana pilaamaan loputkin hyvät paiakat.

• oikein tunnistat
        tilletalle kirjoitti:

Heti kun kirjoitat tunnistan sinut. Et kai sä kuulu karaokekerholaisiin? Mulla on monta makeaa kerrottavaa siitäkin puulaakista. Ne on niittänyt kyllä niin per....sti karaoken saralla, jotta multa vain jäljelle jää...

Herätetäänkö 2000 - 2002 aika henkiin? Olisi aika raskauttavia asioita kerrottavana, tolvanat! Oikein toivon, että tulisitte pesistänne ulos, niin päästäisi käsittelemään teidän touhuluja ja niiden vaikutuksia esim. allekirjoittaneeseen. Mutta kattotaan onko teistä muuhun kuin härkkijöiksi. Sanasta tunnen teidät jokaisen, joka ärisee minusta. Ja kerron varmasti tarinani! Mulla ei ole hävettävää, eikä mitään menetettävää, ei ainakaan niin suurta, jonka menetin teidän avustuksellanne!

Saapihan sitä kuvitella kaikenlaista.
        Ei, en kuulu mihinkään kerhoon.
        Nytkö ne on jo kerhotkin joutunu tillen hampaisiin? Eikö niissäkään ole tajuttu tillen ylivertaista erinomaisuutta normaali ihmisiin verrattuna?

• olen sit utelias
        tilletalle kirjoitti:

"Tunnen karaokesta lähes kaiken ja jokaisen!"
        Suora lainaus sun kirjoituksesta. Mä olen tiennyt, että sä olet jyvässeudulla vaikuttava, joten se siitä. Mutta kuten totesit että tunnet karaokesta lähes kaiken ja jokaisen niin
        heitäs vastaus sitten, kun en itse (varmuudella) tiedä että kuka se kaveri on joka
        heittää keikkaa aika harvoin enää Hyvinkäällä Alessa? Sellanen ei mikään teinipoju enää, mutta meno ja jutut ihan mahtavat! Viimeksi kysyin talon väeltä ja kyllä ne kertoi, mutta kai sitten loppuillasta pari olutta ottaneena unohtu nimi. Mulla on tunne et sama kaveri heittää muuallakin keikkaa. Että kiitti reilusti jos tulee jotain sanaa.

• jauha paskoo

vastahan tuota kävit.

Ei kait tillen perä-, eikun siis runosuoli ala ehtymään, kun pitää jo kiroitusvirheistä alkaa päätään aukomaan?

• sitä ollaan

niin suvaitsevaisia, niin suvaitsevaisia, että.

Eikä pidetä itteensä taas yhtään muita parempana, eihän?

• tilletalle
        olen sit utelias kirjoitti:

"Tunnen karaokesta lähes kaiken ja jokaisen!"
        Suora lainaus sun kirjoituksesta. Mä olen tiennyt, että sä olet jyvässeudulla vaikuttava, joten se siitä. Mutta kuten totesit että tunnet karaokesta lähes kaiken ja jokaisen niin
        heitäs vastaus sitten, kun en itse (varmuudella) tiedä että kuka se kaveri on joka
        heittää keikkaa aika harvoin enää Hyvinkäällä Alessa? Sellanen ei mikään teinipoju enää, mutta meno ja jutut ihan mahtavat! Viimeksi kysyin talon väeltä ja kyllä ne kertoi, mutta kai sitten loppuillasta pari olutta ottaneena unohtu nimi. Mulla on tunne et sama kaveri heittää muuallakin keikkaa. Että kiitti reilusti jos tulee jotain sanaa.

saatan tietää muutaman mahdollisen ehdokkaan. Voit itsekin udella lisää, mistä päin jne? Mä ainakin kysyn aina ravintolasta etukäteen kuka vetää... Tai käyn kurkkaamassa ennenkuin jään. Ei ole mikään pahe yrittää seurata sellaista karaokejuontajaa, jonka illat tuntuvat kivalta. Täällä Jyvässeudulla on montakin mukavaa juontajaa, jotkut ovat siirtyneet sinnekin päin. (luvalla muistutan, kyllä tänne mahtuu niitä amatöörioppilaitakin, kuten kerroin) Kun puhun jyvässeudusta, minulle se on aika laaja, laajempi alue kun se noin virallisesti käsitetään!

Itse en ole käynyt Hyvinkäällä kun kerran ja silloin vetäjänä oli Katja Jakku, mutta tutustuin muuten mukaviin ihmisiin. Sivussa silloin seurasi eräs pitkä mies, jonka arvelin olevan KJ, oli jonkunlainen ohjelmatoimiston pusakka päällä... Jos mainitsemasi kaveri on täältä, se selviää pian. Ei tää nyt ihan heinäsuopan neula juttu oo, iisiä ihan:)

• PAPA SHOW
        Karaokekoukku kirjoitti:

viime lauantaina kävin tyttäreni kanssa laulamassa kolme laulua CityBar:ssa Kortepohjassa. Et ollu KJ:na?
        Ei ollu pitkiä miehiä tanssittamassa (Heh, se oli vitsi)
        Ei ollut levyvalikoimassa Finnejä, Powereita jne. Vain Mellit ja olikohan joku Pop ja pari ulkolaista???
        Mielestäni säädöt ei ollut ainakaan alkuillasta aivan kohdallaan, oli hiukan puuromaista laulaa. Emme olleet kuitenkaan kovin kauaa, joten en tiedä miten myöhemmin.
        Kyselin sua ja pyysin sanomaan terkkuja.

En enää kirjoittele tänne, mutta tämän halusin sulle kirjoittaa, kun olin aikonut käydä, mutta harmi kun emme tavanneet. Hyvää syksyä ja talvea T:KK

ettemme koskaan tavanneet laulujen merkeissä , ystäväni , KK . Olisi ollut kiva tavata

sinut sieltä länsirannalta saapuvana vieraana . Odotin kyllä monena viikonloppuna

Tilhenmarjat kovina , mutta ei sinua löytynyt oksalta , ei toiseltakaan . Poissaoloni syy

on kyllä terveydellistä laatua , joten olen poissa kuvioista vielä noin kuukauden päivät .

Niinkuin tuossa aiemmin Tilletalle mainitsi minun kysyneen sinusta , pitää paikkansa .

Kaipasin . Kyseinen ilta oli kyllä maittava kaikinpuolin , vaikkakin väkeä ei ollut kuin

puoli kouraa . Muutama seurue , yksittäisiä ryhdikkäitä kansalaisia sekä Tilletalle

taiteilijana laulujen eri variaatioissa . ( on hän osaava , todella osaava tulkitsija ).

Levyvalintaa ei ollut kyseisenä iltana ld :n osalta , koska pakit olivat epähuomiossa

jääneet lukkojen taa ja avaimet kyseiseen paikkaan vain minulla . Ääniefektien

osalta surullista kertomaa , : eivät varmaankaan toimineet , koska pojat , vaikkakin

yrittivät parhaansa , polttivat yläpäät pääkajareista , ajoivat kontrollin yli , sekä

supparin myös , siksi tuli puuroa lautaselle . Se että ymmärrän vahinkoja , johtuu kait

siitä , että tunnen olevani ihminen myös itse . Paljon kiitoksia TERVEISISTÄ ja

palautteesta , jotka ovat kehittäviä ja tarpeellisia , uusia , tulevia aikoja varten .

Pahoittelen syvästi , KK , poissaoloani , joka ,maksoi ehkä ystävyyden , jopa myös

luottamuksenkin . Toivon edelleen jälleennäkemistä .

Kaikkea hyvää toivottaa PAPA SHOW .

• tilletalle
        PAPA SHOW kirjoitti:

ettemme koskaan tavanneet laulujen merkeissä , ystäväni , KK . Olisi ollut kiva tavata

sinut sieltä länsirannalta saapuvana vieraana . Odotin kyllä monena viikonloppuna

Tilhenmarjat kovina , mutta ei sinua löytynyt oksalta , ei toiseltakaan . Poissaoloni syy

on kyllä terveydellistä laatua , joten olen poissa kuvioista vielä noin kuukauden päivät .

Niinkuin tuossa aiemmin Tilletalle mainitsi minun kysyneen sinusta , pitää paikkansa .

Kaipasin . Kyseinen ilta oli kyllä maittava kaikinpuolin , vaikkakin väkeä ei ollut kuin

puoli kouraa . Muutama seurue , yksittäisiä ryhdikkäitä kansalaisia sekä Tilletalle

taiteilijana laulujen eri variaatioissa . ( on hän osaava , todella osaava tulkitsija ).

Levyvalintaa ei ollut kyseisenä iltana ld :n osalta , koska pakit olivat epähuomiossa

osalta surullista kertomaa , : eivät varmaankaan toimineet , koska pojat , vaikkakin

yrittivät parhaansa , polttivat yläpäät pääkajareista , ajoivat kontrollin yli , sekä

supparin myös , siksi tuli puuroa lautaselle . Se että ymmärrän vahinkoja , johtuu kait

palautteesta , jotka ovat kehittäviä ja tarpeellisia , uusia , tulevia aikoja varten .

Pahoittelen syvästi , KK , poissaoloani , joka ,maksoi ehkä ystävyyden , jopa myös

Tiedät itsekin tämän: Silloin kun on kasassa pieni joukko ihmisiä, se ei ole sattumaa. Varsinkaan silloin kun jokainen voi olla karaokessa aivan oma itsensä. Saa ansaitsemansa huomion, jonka sinä osaat antaa.

Se että tapahtuu inhimillisiä asioita, niitä ei yleensä ymmärretä, vaan ilkeät tahalliset teot inhimillistetään mielummin. Suhde 20/80 on hyvä tässäkin. Todellisuudessa se on mysteeri jota tiedekään, joka "tietää" jopa maailmankaikkeuden synnyn oliko se peräti miljoonasosasekunnilleen. Niin --- Tuo puuttuva tieto voi olla enemmän kuin koko teoria. Eli tarkoitan sitä, että kaikessa oikeassa inhimillisyydessä, tarkoituksissa ja tietyn joukkion kohtaaminen on aina iso asia, jolla on voimakas merkitys!

Nautin suunnattomasti illastasi PAPA, niin nauttivat muutkin läsnäolijat silloin. Sinun ei tarvitse pyytää anteeksi asioita, joissa ei ole mitään anteeksipyydettävää! Eikä niitä kukaan tosissaan anteeksi annakaan. Pitää vain muistaa omaan itseensä luottaminen, sisäinen kutsu työhönsä. Se ohjaa vaikka läpi avaruuden meteoriiteistä huolimatta. Tiedät senkin PAPA!

Tulen käymään ja olen suositellut paikkaasi. Vaikka täällä minä herjaan tuulen huuhtomia lauseita syytäviä kirjoittajia, tiedän että minusta pidetään. Se ei olekaan pelon aiheuttamaa kumartelua, vaan aitoa sydämen valon, ilon ja antamuksellisen läsnäolon vastareaktiota. Tiedän, että sinun ihailijajoukkosi tulee luoksesi ja kasvatat sitä koko ajan. Vastukset on tarkoitettu ponnahduspaikoiksi, ei putoamista varten. Senkin tiedät!

Uskon että KK vastaa kun tulee ruskareissultaan. Ainakin hän itse kirjoitti lähtevänsä ansaitulle lomalle. Jotkut ansaitsevat, toiset joutuu, jos ei muuta niin terveydellisistä syistä energiseen lataukseen! Palaillaan asiaan ja nähdään! Terveisiä teille jokaiselle citybaarissa, kuten lähimmäisillesikin!

Moni näkevä ei tiedä, miten paljon sokea "näkee". A la tilletalle.

• nyt päättää
        tilletalle kirjoitti:

Tiedät itsekin tämän: Silloin kun on kasassa pieni joukko ihmisiä, se ei ole sattumaa. Varsinkaan silloin kun jokainen voi olla karaokessa aivan oma itsensä. Saa ansaitsemansa huomion, jonka sinä osaat antaa.

Se että tapahtuu inhimillisiä asioita, niitä ei yleensä ymmärretä, vaan ilkeät tahalliset teot inhimillistetään mielummin. Suhde 20/80 on hyvä tässäkin. Todellisuudessa se on mysteeri jota tiedekään, joka "tietää" jopa maailmankaikkeuden synnyn oliko se peräti miljoonasosasekunnilleen. Niin --- Tuo puuttuva tieto voi olla enemmän kuin koko teoria. Eli tarkoitan sitä, että kaikessa oikeassa inhimillisyydessä, tarkoituksissa ja tietyn joukkion kohtaaminen on aina iso asia, jolla on voimakas merkitys!

Nautin suunnattomasti illastasi PAPA, niin nauttivat muutkin läsnäolijat silloin. Sinun ei tarvitse pyytää anteeksi asioita, joissa ei ole mitään anteeksipyydettävää! Eikä niitä kukaan tosissaan anteeksi annakaan. Pitää vain muistaa omaan itseensä luottaminen, sisäinen kutsu työhönsä. Se ohjaa vaikka läpi avaruuden meteoriiteistä huolimatta. Tiedät senkin PAPA!

Tulen käymään ja olen suositellut paikkaasi. Vaikka täällä minä herjaan tuulen huuhtomia lauseita syytäviä kirjoittajia, tiedän että minusta pidetään. Se ei olekaan pelon aiheuttamaa kumartelua, vaan aitoa sydämen valon, ilon ja antamuksellisen läsnäolon vastareaktiota. Tiedän, että sinun ihailijajoukkosi tulee luoksesi ja kasvatat sitä koko ajan. Vastukset on tarkoitettu ponnahduspaikoiksi, ei putoamista varten. Senkin tiedät!

Uskon että KK vastaa kun tulee ruskareissultaan. Ainakin hän itse kirjoitti lähtevänsä ansaitulle lomalle. Jotkut ansaitsevat, toiset joutuu, jos ei muuta niin terveydellisistä syistä energiseen lataukseen! Palaillaan asiaan ja nähdään! Terveisiä teille jokaiselle citybaarissa, kuten lähimmäisillesikin!

Moni näkevä ei tiedä, miten paljon sokea "näkee". A la tilletalle.

Kukahan se oikein otsikkotasolla kirjoitteli vähän aikaa sitten näin:

"Minähän en Jyväskylään tule karaokea laulamaan, en ees katsomaan."

• tilletalle
        nyt päättää kirjoitti:

Kukahan se oikein otsikkotasolla kirjoitteli vähän aikaa sitten näin:

"Minähän en Jyväskylään tule karaokea laulamaan, en ees katsomaan."

kun syön ensiksi, mihin en mene ja miksi.

• ollakin
        tilletalle kirjoitti:

kun syön ensiksi, mihin en mene ja miksi.

ruokailu oikein viimesen päälle pitkän kaavan mukaan?

• olen yhä utelias
        tilletalle kirjoitti:

saatan tietää muutaman mahdollisen ehdokkaan. Voit itsekin udella lisää, mistä päin jne? Mä ainakin kysyn aina ravintolasta etukäteen kuka vetää... Tai käyn kurkkaamassa ennenkuin jään. Ei ole mikään pahe yrittää seurata sellaista karaokejuontajaa, jonka illat tuntuvat kivalta. Täällä Jyvässeudulla on montakin mukavaa juontajaa, jotkut ovat siirtyneet sinnekin päin. (luvalla muistutan, kyllä tänne mahtuu niitä amatöörioppilaitakin, kuten kerroin) Kun puhun jyvässeudusta, minulle se on aika laaja, laajempi alue kun se noin virallisesti käsitetään!

Itse en ole käynyt Hyvinkäällä kun kerran ja silloin vetäjänä oli Katja Jakku, mutta tutustuin muuten mukaviin ihmisiin. Sivussa silloin seurasi eräs pitkä mies, jonka arvelin olevan KJ, oli jonkunlainen ohjelmatoimiston pusakka päällä... Jos mainitsemasi kaveri on täältä, se selviää pian. Ei tää nyt ihan heinäsuopan neula juttu oo, iisiä ihan:)

Ei paljoa auta, jos sanoo että olisi pari vaihtoehtoa. Joo tuo on haulikolla ammuntaa eli sano suoraan vain, että et välttämättä tiedä ketä koitan hakea.
        En asu aivan sielläpäin itsekään että en pääse kovin usein paikalle ja kerran soitin sinne ja kysyin kuka vetää, niin ravintolasta sanottiin että on useampi ketä soittaa heillä niin paha siinä oli sitten udella hirveesti. Mä en nyt jyvässeudun vetäjiä etsi ja utele, vaan on ihan toinen haussa. No susta ei kai ollutkaan apua, vaikka ensin olis voinu luulla.

• tilletalle
        olen yhä utelias kirjoitti:

Ei paljoa auta, jos sanoo että olisi pari vaihtoehtoa. Joo tuo on haulikolla ammuntaa eli sano suoraan vain, että et välttämättä tiedä ketä koitan hakea.
        En asu aivan sielläpäin itsekään että en pääse kovin usein paikalle ja kerran soitin sinne ja kysyin kuka vetää, niin ravintolasta sanottiin että on useampi ketä soittaa heillä niin paha siinä oli sitten udella hirveesti. Mä en nyt jyvässeudun vetäjiä etsi ja utele, vaan on ihan toinen haussa. No susta ei kai ollutkaan apua, vaikka ensin olis voinu luulla.

Ei pitäisi luulla LIIKOJA ainakaan toisista!

• eikä varsinkaan
        tilletalle kirjoitti:

itsestään!

• Karaokekoukku
        PAPA SHOW kirjoitti:

Hei PAPA SHOW!
        Kiitos vastauksestasi. Pakko minun on tänne kirjoittaa, kun ei ole muita yhteystietoja, enkä halua kenenkään muun välittävän viestejäni, koska silloin aina tulee niihin väärinkäsityksiä ja siihen oikomiseen kuluu turhaa aikaa.
        Tämäkin viesti nyt poikkeaa alkuperäisestä ajatuksesta, mutta voidaanhan me keskustella lauluistakin, ettei ihan hakoteille mene.

MUTTA, sanon ettei ystävyys ja luottamus ole ostettavissa, joten sen menetyskään ei ole korvattavissa.
        Luotin ja uskoin siihen, että kerrot miksi oli näin silloin ja sain siihen sinulta hyvin selventävän vastauksen. Kyllä minä ymmärrän, että vahinkoja sattuu, siitä silloinen juontaja jotain vähän mainitsi, enkä minä moitteina tarkoittanut kirjoittaa. Niitä levyjä kaipailin, mutta sainhan siihenkin vastauksen.
        Tiedän että silloiset vetäjät tekivät parhaansa, terveisiä heille, minusta he olivat oikein miellyttäviä kavereita, kuten muukin henkilökunta.

Niin, ystävyydestä vielä, jos ja kun minä ystävystyn jonkun kanssa, niin se on vakaata, ei sitä pienet vastoinkäymiset heilauttele, joten tulemme varmasti vielä joku kerta näkemään, mutta en osaa sanoa milloin. Kalenterissa on pitkälti taas viikonloput varattuna.

Tilletallea en tunne, mutta luultavasti olen kuitenkin tavannut hänet kerran (olettamus tämäkin) yksissä laulukilpailuissa muutama vuosi sitten, silloin hän lauloi pari sellaista laulua, joita myös minä laulan.
        Hänellä on kaunis lauluääni ja tulkintaa löytyy, jos nyt sitten on kysymys samasta henkilöstä.

Vastaan myös Tilletallelle. En ole ansaitulla lomalla, vaan mielestäni ansaitulla oloneuvoksen tittelillä, siis vanhuuseläkkeellä. Olenhan ollut työelämässä 17 vuotiaasta asti ja nyt täytin 65 v.(vietin niitä juuri siellä ruskaretkellä, enkä häpeä sanoa ikääni), joten voin olettaa, että se on ansaittua.
        Olin lapissa karaokeseuran järjestämällä ruskaretkellä (itse siis järjestin, olenhan puheenjohtaja, meiltä löytyy muuten nettisivutkin, pitäisi vaan päivittää ne) yhdessä Tornion karaokeseuralaisten kanssa. Nyt oli tarkoitus lähteä Helsinkiin, mutta joudun jättämään sen väliin, kun flunssa yrittelee, pitää hoitaa kuntoon.
        En myöskään ole tunteeton ja toivottavasti en ilkeäkään, olen täälläkin monesti pahoittanut mieleni, mutta siitä ei sen enempää.
        Laulan suruni ja pettymykseni pois ja sitten taas voin laulaa ilokseni.
        Käyn meren rannalla useasti, laulan siellä joskus laulua "Tuska", se on kaunis ja tunteellinen laulu:
        "On meri suuri ja laineet sen... Et tuskaani sä tietää voi..."

Minulla on nyt uusia asioita ja haasteita elämässäni, niin sen takia en ehdi tänne paljoa kirjoittelemaan, luen kyllä aina kun käyn kotona, mutta keskitän nyt itseni muihin asioihin.

Kyllä me vielä tapaamme, jos Luoja suo päiviä ja terveyttä. Olenhan aikonut laulaa karaokea vielä yheksänkymppisenäkin, joten toivoa on.

Ystävyydellä KK

• väärässä paikassa,, taas!

,,, ja taas alkoi vuodatus! kun on kohdeltu niin Väärin ja joka asiassa ei oo elämä helppoo ei.
        - no huh huh

• nyt kukaan

voisi erehtyä luulemaan, että tille voisi luulla itsestään liikoja? Niin vaatimaton ihminen?

Onhan se kiva että annat mullekin tyhmine luuloineni oman paikan tässä maailmassa. Et oo vielä taivaspaikkoja ruvennu jakeleen?

Vai että kaikki mitä toivot ja haluat, vilpittömästi, toteutuu? On se heleppoo.

Niinhän se tuntuu olevan, että jos on yksikin negatiivinen kokemus, täytyyhän sen olla niin, että kyllä niitä on sitten joka paikassa?

• vieläkin oon utelias
        tilletalle kirjoitti:

Joo mä en luule liikoja, susta ainakaan enää. Paljon melua tyhjästä kun
        ei näe metsää puilta. Mä kysyin reilusti vain vinkkiä tai mahdollista tietoo sulta ja sä kierrät kyssäriä kuin .......... (saat valita itse mitä tuohon laittaisit, ettei syytetä ties mistä)! Eikä siin mitään, mä sain tietää jo ketä se kaveri siellä on
        ja se tieto tuli kyllä aivan toisaalta kuin sulta kuka sanoo itse:
        "Tunnen karaokesta lähes kaiken ja jokaisen!" Et se siitä illuusiosta vaan sitten ja thänks ihan tyhjästä. Joo mä tiedän et sun on pakko taas purkautuu mullekin tähän, kun et vain kykene myöntään että sust ei ollu neuvoon ollenkaan tai sanoon mitään järkevää siihen, mitä kysyin.
        Monia toisii kirjoittajii mä säälin ja ihmettelen, miten te kestätte tätä!

• näin on näreet
        vieläkin oon utelias kirjoitti:

Joo mä en luule liikoja, susta ainakaan enää. Paljon melua tyhjästä kun
        ei näe metsää puilta. Mä kysyin reilusti vain vinkkiä tai mahdollista tietoo sulta ja sä kierrät kyssäriä kuin .......... (saat valita itse mitä tuohon laittaisit, ettei syytetä ties mistä)! Eikä siin mitään, mä sain tietää jo ketä se kaveri siellä on
        ja se tieto tuli kyllä aivan toisaalta kuin sulta kuka sanoo itse:
        "Tunnen karaokesta lähes kaiken ja jokaisen!" Et se siitä illuusiosta vaan sitten ja thänks ihan tyhjästä. Joo mä tiedän et sun on pakko taas purkautuu mullekin tähän, kun et vain kykene myöntään että sust ei ollu neuvoon ollenkaan tai sanoon mitään järkevää siihen, mitä kysyin.
        Monia toisii kirjoittajii mä säälin ja ihmettelen, miten te kestätte tätä!

Sääli on sairautta, mutta kaikki parhaat kirjoittajathan täältä on jo poistuneet ja jos uusi tulokas uskaltautuu kirjoittaa, niin ei mene kauaakaan, kun sekin on savustettu ulos.

• Ihme juttu

Etkö sinä kunnioita edes ketjun aloittajaa, kun hän halusi lopettaa tämän ketjun.
        Tämä viesti ei todellakaan koske karaokea laisinkaan.

• tilletalle
        Ihme juttu kirjoitti:

Etkö sinä kunnioita edes ketjun aloittajaa, kun hän halusi lopettaa tämän ketjun.
        Tämä viesti ei todellakaan koske karaokea laisinkaan.

Kyllä, mutta en täällä rääpijöiden kirjoituksia en kunnioita. Tarkoitatko TODELLA, että minä olen hiljaa ja annan herjata itseäni? nÄINKÖ TARKOITIT?

En ole täällä kirjoitellut, mutta alkaa ottaa aivoon, että jutun juuri aina keksitään minun kauttani. Onko teistä kukaan valmis palaamaan aloittajan omaan aloitteeseen ja keskustella siitä, eikä ruotia tilletallea?

Jumakka teillä on ollut usempi päivä aikaa pohtia aloittajan kirjoittamaa asiaa, ja mitä tapahtuikaan, täällä sorvataan tilletallesta nuppineulaa. Lopettakaa itse narrit!

Sinun tehtävänäsikö on olla kaiken kansan ääni ja gramofoni? Paljonko sinun kirjoituksesi on koskenut ylläolevaa aloitetta???

• tilletalle
        tilletalle kirjoitti:

Kyllä, mutta en täällä rääpijöiden kirjoituksia en kunnioita. Tarkoitatko TODELLA, että minä olen hiljaa ja annan herjata itseäni? nÄINKÖ TARKOITIT?

En ole täällä kirjoitellut, mutta alkaa ottaa aivoon, että jutun juuri aina keksitään minun kauttani. Onko teistä kukaan valmis palaamaan aloittajan omaan aloitteeseen ja keskustella siitä, eikä ruotia tilletallea?

Jumakka teillä on ollut usempi päivä aikaa pohtia aloittajan kirjoittamaa asiaa, ja mitä tapahtuikaan, täällä sorvataan tilletallesta nuppineulaa. Lopettakaa itse narrit!

Sinun tehtävänäsikö on olla kaiken kansan ääni ja gramofoni? Paljonko sinun kirjoituksesi on koskenut ylläolevaa aloitetta???

repesi asiattomaksi. Heti alussa sitä ensimmäisessä kirjoituksessa jo alettiin vierä väärille raiteille. En viitsinytkään poistaa omia kirjoituksiani, koska ne olivat tosi kannustavia aina 10.09 asti. Sitten hyppäs itse sammakoiden sammakko kentille!

PAPA sHOW, sanakin vain niin poistan kirjoitukseni. Sinunlaiset karaokejuontajat ansaitsevat paikkansa. Joten minä en ainakaan ole kirjoittanut tänne pilatakseni sinun aloitteesi. On vain muutama viesti jäänyt moneltakin lukematta.

Tosiaan en "pilaa" kenenkään mainetta, ja oikaisen erään asian: Pidän äärettömän paljon PAPA SHOW'N karaokeilloista, mutta en ehdi sinne päin kovinkaan usein. Ehkä ensi keväällä joskus, mutta sitten ollaan taas monestakin asiasta "näiden kiistakumppanien kanssa" samaa, että eri mieltä karaokesta. Sen voin takuuvarmasti sanoa. Pidä lippu korkealla PAPA... Karaoken toimivuus on tärkein seikka sen jatkuvuudessa!! Tehdään töitä, suurella sydämellä...! Sulla on todella ihastuttavat "työnantajat". Onneksi kyynisyys ei ole sama kuin kyyn isyys, eli vaikka se voi tarttua, se ei ole vakio, eikä alkunsa eikä loppupäästä mikään totuuus! Tuli tässä ajataus mieleen, kumpiko sitten olikaan paratiisissa se syyllisempi käärmeen olemassaoloon? Sen luoja vai luojan lopputulos. Vai onko se valintaa, jossa syy lankeaa itse matelijan päälle? Kyyn - ikoille?

• aivoista
        tilletalle kirjoitti:

senverta, notta jos ne toimii niinkuin sulla, vois ehkä paree olla vaikka kokonaan ilman.

• tilletalle
        aivoista kirjoitti:

senverta, notta jos ne toimii niinkuin sulla, vois ehkä paree olla vaikka kokonaan ilman.

Sä oot oivaltanut! Kiva jatketaanko tätä "korkeampaa" viisautta? Opetellaan nauramaan itselle ja heittämään tilannekomiikkaa! Vauuh, pelastit vuosien yrityksen... Heittäkää huumoria kehiin, niin elämä on kivaa, tyhmät aivot, kuten mulla kannattaa jättää narikkaan. Mulla ne vain unohtuivat minne niistä....;)

• kähisevä

Juu mä en ainakaan uskalla yrittää ihan kaikkea laulaa, varsinkin noi vanhemmat kappaleet on vielä "myrkkyä" mulle, mut väliin tulee yritettyä ja yks vetäjä saa mut yrittään niitäkin. Tosin se itse vetää lähes kaikki yllärit läpi noist vanhemmist ainakin, mitä mä kavereiden kans koitan heittää sille välillä.
      Kirosin vaan viime lauantaina kun ei ollu Korsossa keikalla, siin pikwikissä.
      Tosin ei sekään laula kun vaan hiljasena aikana, muuten pitää shouta päällä ja meil on hauskaa.
      Te jotka tota karaokee juonnatte niin mikä teidän mielestä on sit syyt, että porukka melkein vaan
      tahkoo niit samoja biisejä illasta toiseen?

• 001js

Sä tarkotat kai sitten sitä pitkää kaverii. Soittaahan se muuallakin kuin Korsossa. Aika velikulta tyypiks, pistää itseään peliin kun vauhtiin pääsee ja siit hyvä jannu et nauraa myös itelleen eikä ole ylpee, niinkuin
        aika moni vetäjä tuntuu olevan.

• nainen pohjanmaalta

Aivan totta on se että ns vanhoissa finnkaraoken levyssä on suorastaan niitä iskelmän helmiä toki löytyy uusissakin karaokelevyssä hienoja kappaleita. Esim täällä kerrottuja lauluja itsen laulan karaokessa. Minä itse laulan niin ns vanhaa tuotantoa ja uutta tuotantoa, kun vain siinä on hyvä sanat, sävel ja sanoma jne jota todella voi tulkita. Tässä vuosien saatossa kappalevalikoimaan on kertynyt jonnin verran, mm. esim paula koivuniemen, laila kinnunen, carola, tamara lund, tarja lunnas, marita taavitsainen, eija kantola, annikki tähti, eila pellinen ja eila pienimäki, anne mattila jne heidän tuotantaan aika laajasti, lisäksi laulan paljon ns miesten kappaleita löytyy upeita tangoja, valsseja jne, esim. r taipale, o virta, j markkola, markus, kisu, kirka, raappana jne heidän tuotantoaan niin vanhaa kuin uutta. Pääsääntöisesti karaokeilloissa olis aina hyvä ottaa tuttujen kappeleiden mukaan ihan uusia lauluja, se antaa väriä tähän karaokelaulamiseen ja uskallusta esittää yleisölle itsellekin tuntematonta laulua. Vielä on paljon lauluja jotka on jäänyt karaokelistoille mutta eiköhän ne löydy sieltä jossain vaiheessa. karaoketerveisin !

• tilletalle

Karaoke on sinua ja sinä karaokea nyt ja tuleaisuudessakin. Tuo on monen karaokelaulajan ajatus tiivistettynä.

Inhottaa kirjoittaa noin hyvän kirjoituksen jälkeen mitään negatiivista, mutta jos martini täytyy ravistaa, sitä on ravistettava: En juurikaan montaa karaoketyöläistä tunne, jotka ovat oivaltaneet miten jaloa karaoke voi olla ja se tarvitsee itse kunnioitusta, kuten odotukset siitä sekä tietysti laulajat! Hm. negatiivisuuden sanominen ääneen ei ole negatiivista, totuus on vain se, joka kirvelee. Mutta ei jokaisesta yrittäjästäkään tule lentäjää, sukeltajaa, saati pressaa. Se vain pitää hyväksyä ja jättää turhat haaveensa pettymyksineen omaan arvoonsa. Käsitellä asiat pitää - sitä ennen ei katkeruus ja kateus mielestä häviä.

Minusta edellisestä kirjoituksesta saattoi lukea hyvin karaoken filosofiaa. Siksi jatkoin, omalla tyylilläni.

Tässä on tullut vuosien varrella annettua ihan ilmaisia neuvoja karaokesta, kisoista, tuomaroinnista, asiakaspalvelusta, ym. Itseäni oikeastaan huvittaa, vaikka ei saisi - joidenkin kovapäisyys ja arvovaltavankila.
        Olen käsitellyt asioita joka sektorilta. Yllämainittu kirjoitus on parasta, mitä olen tältä saitilta lukenut!

• -no huh huh-
        tilletalle kirjoitti:

Karaoke on sinua ja sinä karaokea nyt ja tuleaisuudessakin. Tuo on monen karaokelaulajan ajatus tiivistettynä.

Inhottaa kirjoittaa noin hyvän kirjoituksen jälkeen mitään negatiivista, mutta jos martini täytyy ravistaa, sitä on ravistettava: En juurikaan montaa karaoketyöläistä tunne, jotka ovat oivaltaneet miten jaloa karaoke voi olla ja se tarvitsee itse kunnioitusta, kuten odotukset siitä sekä tietysti laulajat! Hm. negatiivisuuden sanominen ääneen ei ole negatiivista, totuus on vain se, joka kirvelee. Mutta ei jokaisesta yrittäjästäkään tule lentäjää, sukeltajaa, saati pressaa. Se vain pitää hyväksyä ja jättää turhat haaveensa pettymyksineen omaan arvoonsa. Käsitellä asiat pitää - sitä ennen ei katkeruus ja kateus mielestä häviä.

Minusta edellisestä kirjoituksesta saattoi lukea hyvin karaoken filosofiaa. Siksi jatkoin, omalla tyylilläni.

Tässä on tullut vuosien varrella annettua ihan ilmaisia neuvoja karaokesta, kisoista, tuomaroinnista, asiakaspalvelusta, ym. Itseäni oikeastaan huvittaa, vaikka ei saisi - joidenkin kovapäisyys ja arvovaltavankila.
        Olen käsitellyt asioita joka sektorilta. Yllämainittu kirjoitus on parasta, mitä olen tältä saitilta lukenut!

Is it me you are looking for? Näin tulin ja voitin.
        Tässä se paketti nyt on.

Mutta asiaan, voi helskutti jos KJ osaa hommansa, eikä ainoastaan hanskassa, niin taivaissa ollaan.

Heräsin kun siipi lepakon mua ensiksi raapi, kunnes muutin sen ajatuksissani, siiveksi enkelin.

• PAPA SHOW
        -no huh huh- kirjoitti:

Is it me you are looking for? Näin tulin ja voitin.
        Tässä se paketti nyt on.

Mutta asiaan, voi helskutti jos KJ osaa hommansa, eikä ainoastaan hanskassa, niin taivaissa ollaan.

Heräsin kun siipi lepakon mua ensiksi raapi, kunnes muutin sen ajatuksissani, siiveksi enkelin.

mukana olijoille omista näkemyksistä karaokemaailmaan .

Aloitin saitin , joten voinen myös sen päättääkin .

Terveisiä kirjoittajille ja lukijoille , toivottaa PAPA SHOW .

• tilletalle
        PAPA SHOW kirjoitti:

mukana olijoille omista näkemyksistä karaokemaailmaan .

Aloitin saitin , joten voinen myös sen päättääkin .

Terveisiä kirjoittajille ja lukijoille , toivottaa PAPA SHOW .

Nämä jurrikat eivät tule tästä tilletalle aiheesta kovin helposti päästämään irti. Tämä tässä nyt ja seuraavissa lisää. Niin asiallisesti en osaa viisaiden mielestä kirjoittaa, etteikö heti samat tinarit ole kimpussani. Sorry omasta puolestani, että ihmiset eivät jaksa pysyä aiheessa. Täällä ei yksinkertaisesti lueta kenenkään viestejä, mun vain sen verran, että nähdään nimimerkki!

Näemme PAPA SHOW, tiedän että leikki tällä saitilla on kovaa... Minnuu muuten ärsyttää hirviästi toisten kuuntelemattomuus... Karaokessa eritoten on tosi ikävää, että joku menettää malttinsa ja alkaa huutaa jostain vuorostaan naama punaisena. Eikö he nauti toisten kuuntelemisesta? Ei me suomalaiset tykätään olla itse äänessä ja puhua sen takia aidanseipäästä tai ties mistä. Etsikääpä ystävät kalliit ne aloitukset, jotka minä olen ensimmäisenä ohjannut ihan muuhun aiheeseen???

No karaokelaulajan ystävä on ystävällinen ja kuunteleva karaokejuontaja, ja sinä olet sitä. Nuo kirjoittamasi laulut ovat harvemmin kuultuja ja mikä nautinto onkaan kuulla em. laisia kappaleita, mutta mä kuuntelen kotiviiniäkin, nautin sitä mielelläni lasillisen, mutta vain kaupan viinin muodossa. Kirjoitan omalla aloitteellani loput mitä halusin kirjoittaa, sillä minustakin on tämä saitti hyvä sulkea tässä vaiheessa. Jos tahdot, niin poistan kirjoitukseni kokonaan, niin annetaan koko sotkun olla...!

• michelin
        tilletalle kirjoitti:

Nämä jurrikat eivät tule tästä tilletalle aiheesta kovin helposti päästämään irti. Tämä tässä nyt ja seuraavissa lisää. Niin asiallisesti en osaa viisaiden mielestä kirjoittaa, etteikö heti samat tinarit ole kimpussani. Sorry omasta puolestani, että ihmiset eivät jaksa pysyä aiheessa. Täällä ei yksinkertaisesti lueta kenenkään viestejä, mun vain sen verran, että nähdään nimimerkki!

Näemme PAPA SHOW, tiedän että leikki tällä saitilla on kovaa... Minnuu muuten ärsyttää hirviästi toisten kuuntelemattomuus... Karaokessa eritoten on tosi ikävää, että joku menettää malttinsa ja alkaa huutaa jostain vuorostaan naama punaisena. Eikö he nauti toisten kuuntelemisesta? Ei me suomalaiset tykätään olla itse äänessä ja puhua sen takia aidanseipäästä tai ties mistä. Etsikääpä ystävät kalliit ne aloitukset, jotka minä olen ensimmäisenä ohjannut ihan muuhun aiheeseen???

No karaokelaulajan ystävä on ystävällinen ja kuunteleva karaokejuontaja, ja sinä olet sitä. Nuo kirjoittamasi laulut ovat harvemmin kuultuja ja mikä nautinto onkaan kuulla em. laisia kappaleita, mutta mä kuuntelen kotiviiniäkin, nautin sitä mielelläni lasillisen, mutta vain kaupan viinin muodossa. Kirjoitan omalla aloitteellani loput mitä halusin kirjoittaa, sillä minustakin on tämä saitti hyvä sulkea tässä vaiheessa. Jos tahdot, niin poistan kirjoitukseni kokonaan, niin annetaan koko sotkun olla...!

kaveria karaoke juttuihin ettei yksin tarttis tulla ja mennä jyväskylässä???
        tarvitsisin vain henkistä tukea ja menoa eri paikkoihin.kävin joku aika sitten suolahdessa laulamassa mutta vetäjä teki tempun mulle ja siskonsa.ett'ä sillein.kuulema laulan ihan hyvin kyllä......postia [email protected]

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      939
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe