Tennistossut ¤

5+

Tennisihmisten mielipidettä tenniskengistä kysyisin:

Mitä tenniskenkiä suosittelisitte ulos massalle / sisälle?

Itse pelaan Adidas Barricadeilla sekä ulkona että sisällä, ei kokemusta muista kengistä sillä nämä tuntuivat aikoinaan hyvältä. Taas on tullut aika ostaa uudet ja olen katselut Wilsoneita, Nikejä ym. Aikoinaan sain ylhäältä vihjeen ostaa Barricadet, mutta nyt voisi vaihtelun vuoksi ostaa jotkin muut.

11

2938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottos

      Minä en tiedä mitään tennistossuista, niinkuin ei taida kukaan muukaan tietää... osta jotkut. :)

    • ....

      Annappa joitan ominaisuuksia mitä kengiltä haet.

      • &h&

        No hyvä yleiskenkä jolla on hyvä pelata sisällä / massalla. Tosiaan Adidas Barricadella oon aiemmin pelannut, mahtaakohan löytyä parempia.


      • ....
        &h& kirjoitti:

        No hyvä yleiskenkä jolla on hyvä pelata sisällä / massalla. Tosiaan Adidas Barricadella oon aiemmin pelannut, mahtaakohan löytyä parempia.

        No jos niissä Barricadeissa ei ole mitään valittamista niin mitä turhaan ruveta vaihtamaan. Niitä hyviä yleiskenkiä on monenlaisia, joten on vaikea sanoa mikä on paras. Oma valinta on ainakin Nike Vapor V. Barricadeihin verrattuna se on kevyempi, mutta kuluvat vähän Barricadeja nopeammin.


      • ....
        .... kirjoitti:

        No jos niissä Barricadeissa ei ole mitään valittamista niin mitä turhaan ruveta vaihtamaan. Niitä hyviä yleiskenkiä on monenlaisia, joten on vaikea sanoa mikä on paras. Oma valinta on ainakin Nike Vapor V. Barricadeihin verrattuna se on kevyempi, mutta kuluvat vähän Barricadeja nopeammin.

        Ainiin ja se vielä että ne Barricadet ei ole välttämättä massalle paras mahdollinen valinta painonsa takia. Massalle valmistetaan ihan erillisiä kenkiä jossa on vähän erilainen pohja. Esim. http://www.tennis-warehouse.com/viewlarge.html?PCODE=AMCCF4


    • Tossu
    • Leopulin

      Kengän tukevuus voi olla jollekin hyväksi, mutta luottaisin enemmänkin valmennuspuoleen.
      Kynnetkin kannattaisi leikata joskus

      • peelot685743

        "Kengän tukevuus voi olla jollekin hyväksi, mutta luottaisin enemmänkin valmennuspuoleen.
        Kynnetkin kannattaisi leikata joskus"


        ...kyllä lähes 3 vuoden viiveellä tuleva vastaus on paikallaan...?


    • Aktiivipelaaja

      Aloitusviestin kirjoittaja lienee jo uusien kenkien tarpeessa jälleen,joten suosittelen hänelle ja miksei muillekin kokeilemaan FILA tenniskenkiä R8 ja R4
      mallit ovat todella laadukkaita ja kestäviä (itsellä usean vuoden kokemus)
      Saatavuudesta Suomessa en osaa sanoa,koska omani olen ostanut muualta.
      Netin kautta tilaamalla uskoisin homman hoituvan.

    • TennisJuniori

      Itse pelaan massalla Wilson Court Challenge 600 kengillä ( Jotka kesti vuoden kunnes meni rikki ja muualla pelaan Wilson Pro Staff open kengillä. P.s Olen junnu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe