Tennistossut ¤

5+

Tennisihmisten mielipidettä tenniskengistä kysyisin:

Mitä tenniskenkiä suosittelisitte ulos massalle / sisälle?

Itse pelaan Adidas Barricadeilla sekä ulkona että sisällä, ei kokemusta muista kengistä sillä nämä tuntuivat aikoinaan hyvältä. Taas on tullut aika ostaa uudet ja olen katselut Wilsoneita, Nikejä ym. Aikoinaan sain ylhäältä vihjeen ostaa Barricadet, mutta nyt voisi vaihtelun vuoksi ostaa jotkin muut.

11

2941

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottos

Minä en tiedä mitään tennistossuista, niinkuin ei taida kukaan muukaan tietää... osta jotkut. :)

• ....

Annappa joitan ominaisuuksia mitä kengiltä haet.

• &h&

No hyvä yleiskenkä jolla on hyvä pelata sisällä / massalla. Tosiaan Adidas Barricadella oon aiemmin pelannut, mahtaakohan löytyä parempia.

• ....
        &h& kirjoitti:

No hyvä yleiskenkä jolla on hyvä pelata sisällä / massalla. Tosiaan Adidas Barricadella oon aiemmin pelannut, mahtaakohan löytyä parempia.

No jos niissä Barricadeissa ei ole mitään valittamista niin mitä turhaan ruveta vaihtamaan. Niitä hyviä yleiskenkiä on monenlaisia, joten on vaikea sanoa mikä on paras. Oma valinta on ainakin Nike Vapor V. Barricadeihin verrattuna se on kevyempi, mutta kuluvat vähän Barricadeja nopeammin.

• ....
        .... kirjoitti:

No jos niissä Barricadeissa ei ole mitään valittamista niin mitä turhaan ruveta vaihtamaan. Niitä hyviä yleiskenkiä on monenlaisia, joten on vaikea sanoa mikä on paras. Oma valinta on ainakin Nike Vapor V. Barricadeihin verrattuna se on kevyempi, mutta kuluvat vähän Barricadeja nopeammin.

Ainiin ja se vielä että ne Barricadet ei ole välttämättä massalle paras mahdollinen valinta painonsa takia. Massalle valmistetaan ihan erillisiä kenkiä jossa on vähän erilainen pohja. Esim. http://www.tennis-warehouse.com/viewlarge.html?PCODE=AMCCF4

• Tossu
    • Leopulin

Kengän tukevuus voi olla jollekin hyväksi, mutta luottaisin enemmänkin valmennuspuoleen.
      Kynnetkin kannattaisi leikata joskus

• peelot685743

"Kengän tukevuus voi olla jollekin hyväksi, mutta luottaisin enemmänkin valmennuspuoleen.
        Kynnetkin kannattaisi leikata joskus"

...kyllä lähes 3 vuoden viiveellä tuleva vastaus on paikallaan...?

• Aktiivipelaaja

Aloitusviestin kirjoittaja lienee jo uusien kenkien tarpeessa jälleen,joten suosittelen hänelle ja miksei muillekin kokeilemaan FILA tenniskenkiä R8 ja R4
      mallit ovat todella laadukkaita ja kestäviä (itsellä usean vuoden kokemus)
      Saatavuudesta Suomessa en osaa sanoa,koska omani olen ostanut muualta.
      Netin kautta tilaamalla uskoisin homman hoituvan.

• TennisJuniori

Itse pelaan massalla Wilson Court Challenge 600 kengillä ( Jotka kesti vuoden kunnes meni rikki ja muualla pelaan Wilson Pro Staff open kengillä. P.s Olen junnu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1683
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      270
      878
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      847
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      103
      635
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      581
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      557
    7. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      530
    8. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      519
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      512
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      510
    Aihe