Mitä hyötyä avantouinnista

onko järkee vai ei

Miksi porukka harrastaa avantouintia? auttaako se johkin vaivoihin vai kuljetaanko siellä sen takia että saunassa näkyisi alastomia naisia..?

9

2019

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pölöhö-kustaalle

      Pyydä, että joku lukutaitoinen valottaa sinulle asiaa esim. tämän forumin tekstejä lukemalla. Jos vika on ymmärrysosastolla, niin sitten ei voi mitään.

      • apuva.

        No jos sinäkään et osaa vastata kysymykseen niin kaippa sitä pitää sitte noudattaa sinun neuvoas ja pyytää kaveria avuksi..suosittelen samaa sinulle .


    • Leo*

      hyödyn olevan varsinkin miehillä, että avantouimari voi käyttää pieniä S-koon alkkareita tietenkin kylmästä vedestä johtuen. Pienemmät alkkarit säästävät tilaa vaatekaapissa.

    • rva-rivotar

      niin tähän haluaisin minäkin vastauksen.."kuljetaanko siellä sen takia, että saunassa näkyisi alastomia naisia"?

      • talvea odotellen

        Meidän avanto sauna aika korvessa ja miehiä siellä käy niin vähän et niiden saunavuorokin annettu naisten käyttöön.Itse en saunomista harrasta uin vaan.Kausi ei tosin vielä tänä vuonna ole alkanut.Itse uin joskus alasti ja joskus uimapuvussa.Kokonaisvaltaisen hyvän olon tunteen vuoksi harrastan.Ja sellaisina päivinä kun hikikuntoilu tuntuu liian vaativalta.


    • JEA73

      Avanto uinnista tulee todella hyvä olo , pitää tukkoisen nenän loitolla ja verenkierto paranee . Alastomuutta siellä EI näe koska siellä ollaan saunassa uimapukupäällä !.

    • 70 v

      Joskus 50-luvulla Suomessa tehtiin väitöskirja avantouinnin vaikutuksista. Todettiin, että uinti näkyi selvästi verikokeessa, velkoisten verisolujen määrässä ym. Vaikutus kesti muutaman tunnin, mutta jos avantouintia harrasti suhteellisen säännöllisesti jatkuvasti, vaikutus muuttui pysyväksi. Sauna - avantoyhdistelmä vaikutti myös, mutta ei yhtä vahvana kuin pelkkä avanto. Negatiivisia vaikutuksia ei ainakaan siinä tutkimuksessa havaittu. (Pääsee ainakin meidän uimahallin höyrysaunassa näkemään alastomia naisia ilman avantoakin.)

      • iceoftetiiker

        Itse olen havainnut seuraavat hyödyt avantouinnista: kylmänsietokyky paranee, en ole sairastellut, lihaskivut lähtee, lihakset palautuu nopeasti ja unen laatu paranee. suosittelen


      • Se on tapa
        iceoftetiiker kirjoitti:

        Itse olen havainnut seuraavat hyödyt avantouinnista: kylmänsietokyky paranee, en ole sairastellut, lihaskivut lähtee, lihakset palautuu nopeasti ja unen laatu paranee. suosittelen

        Hyvänolon tunne on.Sellainen niin kuin se oli ensikeroilla on kadonnut.Ei silti se piristää ja on kuitenkin mukavaa.
        Mutta se jokin on jäännyt siintä pois.Käyn 2-3 kertaa viikossa,2-3 kertaareissulla avannossa.

        Nyt on sitten tullut se että kuinka kauan sietää olla siellä.

        Leikattu on usemapaan kertaan rikki meneitä paikkoja. Jäsenet ovat kipeitä.Ne kivut on hetken aikaa pois(sen illan) mutta en ole saannut mitään pysyvää kivunlievitystä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4207
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3652
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3069
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2761
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2558
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2265
    Aihe