Niin, tuo yhdistelmä, minihame/tunika legginsit..
Kerran yksi tuttavani, mies, kuvasi yhdistelmää, että sama jos miehen sortsien alta vilkkuisivat kalsarit..
Muitakin haukkuja niistä olen kuullut, eikä yksikään niistä positiivinen. Miten on miehet!?
Minihame ja legginsit
52
4200
Vastaukset
- .........
tylsää massapukeutumista.
- niinpä niin
Mielestäni pätee sama kuin pillifarkkujen suhteen, näyttää hyvältä hoikissa jaloissa muutenkin hoikalla ihmisella mutta makkarankuorena eivät ole kivaa katseltavaa tai sanotaanko eivät herätä mitään huomiota. En oikeastaan välitä mitä naiset pukevat päälleen sillä nättikroppaisen naisen päällä melkein mikä vain näyttää hyvältä enkä ole koskaan vaatteisiin rakastunut kun jossain vaiheessa ne pois otetaan kuitenkin jos seurustella aikoo tosissaan.
- YkäYäk
Karseeta katsottavaa
- 30vee mies
No eipä tuo asuste pahemmin naista imartele. Lähinnä sellainen massanuorten tyylitön villitys, ei ollenkaan hyvännäköinen.
Jotkut pystyvät näyttämään hyvältä myös tuossa asusteessa, mutta se vaatii melkoisen hoikan olemuksen. Hiukan reilumman kokoisen ja lyhytjalkaisen päällä tuo asuste on näin miehen silmään kyllä melkoinen hirvitys.
Kai joku noistakin tykkää. Ainakin naiset itse, kun niitä niin ahkerasti käyttävät? - Miksi?
Noihin tosiaan on jo muutaman vuoden ajan törmännyt katukuvassa. Ei ehkä mikään tyylikkäin villitys, mutta ovat varmasti käytännölliset viileämmillä säillä.
Sitä olen kuitenkin ihmetellyt, kun monet pukevat helteilläkin "kalsarit" jalkaansa. Vai tulevatko legginsien verhoamat jalat niin viluisiksi, ettei niitä helteelläkään ilkene esitellä? :)- syynä
No rusketushan niistä tietenkin puuttuu ja on tyhmää, kun pohkeen alaosa ja nilkka on ruskein kohta jaloissa. Ja muotivillitys on muotivillitys.
- Kesämies 1984
Lähinnä tulee mieleen, että miksi ei voisi olla ilman? Jotain peiteltävää? Selluliitti?
- 4657893
No mäpä kerron. Ei ole kuule mitään peiteltävää (eikä kellään nyt sellua ole säärissä). Eli, kun mä haluan pukeutua lyhyeen mekkoon tai hameeseen, niin mä en viitsi ajaa fillarilla sellaisessa. Mä kuitenkin ajan joka paikkaan fillarilla. Vaihtoehdoksi jää siis, että pukee ne leggingsit sinne mekon alle. Muutenkin mä pidän niistä, ne on joissain asuissa paikallaan.
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku pertti tai ritu mun asusta on mieltä, ei muakaan säväytä muitten asukokonaisuudet noin 95-prosenttisesti, mut en mä silti ota siitä asiakseni marista jossain hikisellä nettipalstalla. Mua ärsyttää varsinkin miehet jotka kyttää mitä naisilla on arkena päällä ja valittaa siitä, katsokaa joskus itseännekin peilistä, onko upea näky, onko varaa arvostella? Kannattaa joskus ajatella aivoilla: on meillä naisilla muitakin syitä pukeutua joihinkin tiettyihin vetimiin kuin se ainainen SELLULIITTI tai LÄSKI. Aina ei kaikki lähde miesten miellyttämisen tarpeesta. Kyllä joskus saa ihan itsekkäästi pukeutua niin kuin haluaa, varsinkin jos on vielä oikein syy pukeutua nyt sitten vaikka niihin KALSAREIHIN. - JasmiMMW
4657893 kirjoitti:
No mäpä kerron. Ei ole kuule mitään peiteltävää (eikä kellään nyt sellua ole säärissä). Eli, kun mä haluan pukeutua lyhyeen mekkoon tai hameeseen, niin mä en viitsi ajaa fillarilla sellaisessa. Mä kuitenkin ajan joka paikkaan fillarilla. Vaihtoehdoksi jää siis, että pukee ne leggingsit sinne mekon alle. Muutenkin mä pidän niistä, ne on joissain asuissa paikallaan.
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku pertti tai ritu mun asusta on mieltä, ei muakaan säväytä muitten asukokonaisuudet noin 95-prosenttisesti, mut en mä silti ota siitä asiakseni marista jossain hikisellä nettipalstalla. Mua ärsyttää varsinkin miehet jotka kyttää mitä naisilla on arkena päällä ja valittaa siitä, katsokaa joskus itseännekin peilistä, onko upea näky, onko varaa arvostella? Kannattaa joskus ajatella aivoilla: on meillä naisilla muitakin syitä pukeutua joihinkin tiettyihin vetimiin kuin se ainainen SELLULIITTI tai LÄSKI. Aina ei kaikki lähde miesten miellyttämisen tarpeesta. Kyllä joskus saa ihan itsekkäästi pukeutua niin kuin haluaa, varsinkin jos on vielä oikein syy pukeutua nyt sitten vaikka niihin KALSAREIHIN.Just näin minäkin ajattelen. Mulle on ihan helvetin sama mitä muut ajattelevat. Ei voisi enempää kiinnostaa kenenkään miehen mielipide vaatteistani. Ja parempi olisi, jos ei se pervo-pertti vilkaisisikaan. Saa olla omana itsenään ihan miten haluaa. Ihana tunne ja silloin voi nauttia elämästä oikein kympillä.
- ........
kamalat on minustakin ne legginsit. En aio koskaan hankkia. Todellakin tulee mieleen jotkin liian lyhyet pitkät kalsarit, hameen alla vilkkumassa.
Ja sitä paitsi nehän lyhentää säärtä!, ja suurimmalla osalla kun ne sääret ei mitkään pitkät ole muutenkaan. En tajua siis tuota muotia. - Miesmetsolla
Minihame sopii, jos on hyvät sääret, olipa sitten ne legginsit tai muut.
- kälkcd
aika lissu yhdistelmä
Ei voi muuta sanoa kuin että todella outo ja naurettava yhdistelmä!
Näyttää et neiti olis unohtanu pitkät kalsarit jalkaan... XD
Herättää poikkeuksetta tahatonta hilpeyttä kun sellaiset näkee... ;)- Taas kerran....
Jos minihame ja legginsit ovat niin kamalat niin kertoisitteko, mikä olisi sitten hieno ja katseen kestävä asu?
Ottakaa huomioon, että nyt alkaa olla aamuisin ilmanlämpötila melkein nollassa...
Hassua että ennen valitettiin, että maiset ei ikäytä hameita ja kun nyt käytetään niin sekään ei ole hyvä :D
- eli...
viisi senttiä paljasta ihoa on se ongelma. Sukkikset ok, legginsit ja korkkarit ei. Näiden kahden edellisen erona on n. 5 cm kaistale paljasta ihoa näkyvissä nilkoissa.
Onko miehet liian neitejä nykyään...?- glöön
Se että kesällä pitää näkyy paljasta pintaa eikä mitään vaahtopallon aiheuttavien legginsejä hyi helvetti.
- edelleen in?
Eivät näköjään vieläkään ole menneet pois muodista. Kaupungilla näkee sadoittain samanlaisia lissuja, jotka honottavan helteellä isoon ääneen kireät legginsit kiiltäen, raitapaidat liehuen tai persikanväriset tunikat hulmuten. Tähän ydistettynä vielä aivan liian tummaksi värjätyt hiukset, 4 purkkia itseruskettavaa ja kaksi tuubia valokynää, niin ahhhhhhhh...
- .......,-,.
Miksi ihmeessa legginssejä pitää tunkea jokapaikkaan? Onko ihmisillä huono itsetunto tai jotain?
- legginsit
Tuntuu oudolta lukea tämmöstä. Ei oo koskaan tullu oikeen ajatelleeksi et legginsejä vois vihata. Omasta mielestäni ne ovat aivan ihanat, ja siihenkin on monia syitä. Ensinnäkin vihaan käyttää farkkuja ja muita housuja, ja kun tykkään käyttää pidempiä toppeja niin ne eivät millään sopisi farkkujen kanssa. Ei oo koskaan tullu mieleenkään et jotkut vois olla huonoo mieltä legginseistä, mut kai se sit on sama tän mun farkkuvihan kanssa. Kyl farkut kaikille muille menee, mut itte en viihdy niissä yhtään.
- legginsit
Ja vielä se tosiaan, että minihameen kanssa legginsit ei oo yhtään hyvät. Ku sillonhan yläosana on lyhyt paita. Mutta pelkän pitkän paidan/topin/tunikan kanssa legginsit on hyvät.
- 40 v nainen ....
sopii nuorille, mutta hirvitys on kun näkee legginsit ja minihame noin 40v naisilla tai jopa vanhemmilla
- Mini & mascara
Toivottavasti huomaat tässä kohtaa - aikuisen iässä kun olet - että "hirvitys" on pelkästään sinun ongelmasi, vika korviesi välissä. Ma kuulun "jopa vanhempi" ryhmään ja mini legginsseillä on mukavan näköinen ja pirtsakka yhdistelmä päälläni. Enkä todella tarvitse kaavoihinsa kangistuneiden, ahtaisiin karsinoihin sulkeutuneiden arvioitsijoiden mielenilmaisuja, osaan päättää ja arvioida ihan itse.
- velo
Seksikästä on se,että tyylikkäästi peittää.
Mautonta on se,että tyylittömästi paljastaa.
Legginsit taas sitten sopivat kategoriaan "tyylittömästi peittää"! - s4uhd
ONKO NIITÄ RIMPPAKINTTUJA PAKKO KYTÄTÄ JOS NE LEGGINSIT HÄIRITSEE. KATSOKAA TISSEJÄ. NE TISSIVAOT EI OLE KADONNUT MIHINKÄÄN!
- ...............
No se positiivinen puoli musta noissa on, että kyllä 2000-luvulle vaadittiinkin jo oma kauhistuksensa! :) Vrt. vyölaukku ja sen sellaiset. Nyt kun vaatekappaletta vielä kaikkien päällä, niin ei tosiaan kiva, mutta jonkun ajan päästä tällekin voi nauraa. Sillä hei ne on vaan vaatteita. Ja jos jalat kauniit, niin ei niitä edes hirveimmät leggingsit pysty muuksi muuttamaan.
Mun mielestä ois ollu tosi sääli ja ihan äärettömän tylsää, jos ei mitään laajempaa vaate-asuste-hirvitystä tulisi tasaseen tahtiin, sillä kyllähän nyt jokaisella pitää olla edes se pari elämänsä aikana käytettyä hirvitystä. :) Pillifarkkujenkin come-back jäi lopulta niin vaisuksi. Pari vaatemyyjää sitä ennen tuloa hirvitteli, että apua tälläsiäkin on tulossa muotiin. Mutta ei se ilmiö sitten mitään kunnon ewww-ilmiötä aiheuttanutkaan.
Terveisin Nimm. entinen kreppitukka ja mitäköhän muuta vielä ;)- leggaripimu
Kukakohan tuollaista puhelee? Taidat olla lihava ja kateellinen, kun jotkut voivat pitää legginsejä. Lihavillehan ne eivät tietystikään sovi, mutta antakaa pliis hyväkroppaisten pitää niitä, se ei ole mitenkään teiltä pois!
- ...............
leggaripimu kirjoitti:
Kukakohan tuollaista puhelee? Taidat olla lihava ja kateellinen, kun jotkut voivat pitää legginsejä. Lihavillehan ne eivät tietystikään sovi, mutta antakaa pliis hyväkroppaisten pitää niitä, se ei ole mitenkään teiltä pois!
En ole lihava vaan hoikka, tykkään vain kesäisin käyttää mielummin vaikka hameita kuin hame housuja.
Ihan oikeasti, kuten sanoin jos koet että jalkasi ovat kauniit kuten näköjään koet, niin ei niitä mitkään legginsit pois vie - joten ihan rauha vaan äläkä revi niitä pöksyjäs siellä. Se on VAIN vaate, ei sen vakavampaa.
- tyttönen123456
Voisiko joku oikeasti valaista sitä, miksi ne legginssit ovat niin kauheat?? Onko silmissäni vikaa, kun en pysty näkemään niissä mitään kamalaa...? Ehkä eri sukupolvet näkevät asiat eri tavalla vai mistäköhän johtuu...
- totuus tämä
Vähän sama asia kuin naiset alkaisivat kulkea pelkät alushameet päällä. Yhtä mautonta. En ymmärrä, miksi pissikset kuvittelevat niiden olevan hyvännäköiset. Yleensä naisen päänsisällön voi arvata pelkästään sen perusteella, käyttääkö hän legginssejä.
- Se on toisenlainen
totuus tämä kirjoitti:
Vähän sama asia kuin naiset alkaisivat kulkea pelkät alushameet päällä. Yhtä mautonta. En ymmärrä, miksi pissikset kuvittelevat niiden olevan hyvännäköiset. Yleensä naisen päänsisällön voi arvata pelkästään sen perusteella, käyttääkö hän legginssejä.
Leggins ei ole alusvaate. Miten voit puhua / sanoa kenenkään "päänsisällöstä" tuolla asenteella. Käytän legginssejä, olen ihan aikuinen, pään sisältö lienee tarpeeksi 'testattu', jotta voin väittää ns. totuutesi falskaavan. Kehity.
- tyttönen123456
totuus tämä kirjoitti:
Ai että päänsisällön voi arvata legginssien perusteella? Oho! Täytän sitten vähintään kaksi tyhmyyden stereotyyppistä vaatimusta: olen blondi ja käytän legginssejä. Tästähän voimme päätellä siis, että älyllisesti voin yllättää vain positiivisesti, jeah!
- hahhhhah!
Pidän, koska tykkään, oli miehet mitä mieltä tahansa!
- tässä nyt
sellaisista sukkahousukankaisista leggareista vai trikoista? Sukkahousujen tyylisestä ohuesta kankaasta valmistettuja legginsejä en laita jalkaani, mutta mustat trikoot saatan kesällä laittaa usein. Olen sen verran urheilullinenkin, etten kovin helpolla mitään kesämekkohepenettä laita. Jos itselläni on hellepäivänä ohut tunika/toppi, joka ei ihan yletä reiden puoliväliin, niin en kyllä ajatellut pelkässä tunikassa/topissa ja pikkuhousuissa lähteä ihmisten ilmoille. Minihameeseen en niitä yhdistä, en myöskään shortseihin. Mutta jos joku yhdistää, mikä ongelma siinä on? Itseään varten tässä pukeudutaan eikä vastaantulijoiden mieliksi. Ja kyllä, seuraan muotia ja pukeudun oman makuni mukaan, en sen mukaan mitä muut hyväksyvät.
Nimi. 24-v ja "legginsit" näyttää hyvältä päällä edelleen- tytskä...
Trikoot on trikoot, legginssit on legginssit! Siitä voi päätellä nyt jotakin??
- joitakin
tytskä... kirjoitti:
Trikoot on trikoot, legginssit on legginssit! Siitä voi päätellä nyt jotakin??
trikookankaisia trikoita myydään legginsien nimellä monessa paikassa??
- yhdistelmä
tunika ja legginsit. Hakusanoilla löytyi ja siinä selvästi "trikoolegginsit". Näyttääkö pahalta vai pitäiskö tytöltä mieluummin vilkkua perseposket????
- ilman...
yhdistelmä kirjoitti:
edelliseen:
http://www.exoticexcess.com/wp-content/uploads/2010/01/Roberto-Cavalli-Printed-Tunic-Dress-and-Leggings.jpgnoita kamalia kalsareita. Aivan sopivan pituinen mekko paljaille säärille, ei perse vilku.
- vaan käytännöllisyys
Eihän se hyvältä näytä (paitsi tosi hoikilla), mutta kyse on käytännöllisyydestä. Jos hameen alla ei ole kuin pikkarit, joutuu koko ajan varomaan, pitelemään helmaa tuulenpuuskissa, miettimään miten istuu, voiko nousta portaita, polkupyörällä ajaminen täysin mahdotonta jne.
Legginsit hameen alle ja eikun menoks. Yhtään ei tarvitse miettiä, että mitähän nyt vilkkuu.- 25legginseissähot
Ihan sama mitä mieltä joku verkkareissa tai hellesäällä hiostavissa farkuissa kulkeva ajattelee legginseistäni, kunhan ne näyttää hyvältä omasta mielestäni. Peiliinhän katsotaan, jotta nähdään että näyttää hyvältä ennen ovesta ulos lähtöä. Minä en satu olemaan niitä hutsuja, jotka kulkee miniminiminihameissa/-shortseissa ja vilauttelee avujaan koko kansalle.
- nuori nainen
näistä kahdesta laittaisin päälleni tuon leggins-yhdistelmän. Paita ei ole parhaiman mallinen, mutta tyhmä se olisi lämpimälläkin säällä väkisin farkut laittaa. Shortsitkaan ei paidan helman alta näy. Toinen on muutenkin ruma.
http://2.bp.blogspot.com/_wmaYDsHuOQI/Rm63DoZz9rI/AAAAAAAAAks/wYY5gZ-D_gg/s400/Vince Laundered Cotton Shirt Dress.jpg- nimessä..
noita kalsareita tuohon alle, vaan paitaan/mekkoon sopiva vyö vyötärölle ja paljaat sääret!
- -------------
parempi minustakin tuo paita-legginssit-yhdistelmä. Toinen näyttää siltä, että nainen on lainannut poikaystävänsä paitaa ja unohtanut laittaa housut jalkaan. Kotioloissa varmasti menisi noinkin, mutta julkisella paikalla näyttäisi vähän oudolta. Tuo kun ei selkeästi ole edes mekko, vaan pitkä paita.
- Poksi_
Omasta mielestä ei ole mitään kamalampaa kun tunika ja legginsit. Joka ikinen teini pukeutuu näihin ja näyttää erittäin kamalalta. Tietysti kaikki saavat pukeutua niin kuin haluavat ja itse olen vain mies ja tämä on vain oma mielipiteeni.
- leggarit
Miksiköhän näitä legginsejä vilkkuu niin paljon katukuvassa? Johtuisikohan yksinkertaisesti siitä syystä, että kaikki kaupat ovat niitä pullollaan. Toki voi mennä ostoksille kirpparille hakemaan vanhaa muotia tai sitten "vanhempien leidien" vaatekauppaan, mutta uskon ettei ainakaan jälkimmäinen voi tarjota (minä alle 30v.) sopivaa vaatetusta. Jo muutaman vuoden ajan myös suurin osa paidoista on ollut tunikamallia, ei sellaista oikein voi käyttää sortsien tai lyhyen hameen kanssa, näyttää lähinnä sille, ettei päällä ole kuin se tunika. Toki talvella näiden tunikoiden kanssa voi vetää ihan oikeat housut jalkaan.
Ylipäätään miesten vaateosastoilla on huomattavasti helpompaa ja selkeämpää, olettaisin ainakin. On housuja, paitoja, sortseja. Siinä se. Naisille on mekkoa, paitaa, tunikaa, legginsiä, hametta, housua, sortsia, toppia ym. Tämä viimeinen kommentti taisi mennä jo vähän ohi aiheen, mutta tulipahan mieleen.
Ja kyllä, omistan itsekin muutaman parin legginsejä. Ehkä ensi keväänä siirryn ostoksille miesten osastolle, josko ne vaatteet olisi miehen mieleen. (Haha, tämä oli sitten ihan vitsipoikanen, ihan omilla aivoilla ostopäätökseni teen.)
- 3434667
Ei mun mielestä mikään paras ratkasu mutta ei huonoinkaan => ihan ok pukeutuminen perus arkeen.
- 14+19
.
- Stadin juntein juntt
laita ne legginsit päähän ja ryöstä pankki!
Ei kiinnosta sun pukeutumises! onko hyvä perse? Muulla ei väliä... - johannabecool
En pysty käyttämään farkkuja, mielestäni ovat äärimmäisen epämukavat ja kaikkea muuta mikä nyt ei tässä ole niin tärkeää. Vihtoehdoksi minulle on jäänyt pitkien suorien housujen käyttäminen., Siksi käytän mielelläni legginsejä, sillä ne näyttävät edes hieman ´seksikkäämmiltä´. Eli tilanteessa jossa pitäisi valita, niin millaista mies katsoisi mieluummin: jalan muodot paljastavia legginsejä vai kaiken peittäviä suoria housuja? Sekin vielä etten ole hameihmisiä. Pääasiahan kuitenkin on, että on mukava olla siinä mihin pukeutuu.
- nainen20
Itsekin käytän leffinssejä pitkän topin tai tunikan kanssa. Mielummin ne näkyy kuin alushousut jos hame/mekko on niin lyhyt. Ne on vähän kuin pillifarkut(siis jos niistä ei näy läpi), mutta niin mukavat käyttää verrattuna farkkuihin, tuntuu ihan rennoilta liikkahousuilta. Tietty kaikille ne ei sovi, lyhyt ja ylipainoinen ei näytä hyvältä sekä jotkut 40v minihame not. Ja miehet kun ei oo käyttäny kuin aluskalsareita niin legginssit pysyy kuin housut ylhäällä, sukkahousut valuu kokoajan ja niitä saa kokoajan nostella haarasta. ;) Mut baarissa kyl sukkahousut useimmiten, ne ei katkaise jalkaa ja korkkarit ei hankaa. :D
- ideoita:
Eiköhän nämä legginsit ole vähän kuten 80-luvulla tissienalusvyöt ja 90-luvulla hiihtarit. Eli ne häviävät muodista aikanaan. Todennäköisesti 10 vuoden kuluttua katsellaan kauhulla valokuvista näitä leggarihirvityksiä. Tietysti 10 v. on pitkä aika. Kunnat voisivat järjestää jonkinlaisia kampanjoita ja tempauksia sekä muotihuoneet tehdä kaduille täsmäiskuja, joissa valistettaisiin leggarien käytön rajoittamisesta ja pyrittäisiin siistimään ne katukuvasta. Kampanja voisi toimia nimellä "Eroon legginseistä 2015".
- nw
Mikä ihmeen ongelma ihmisillä on legginssien kanssa? Mie ainakin tykkään käyttää niitä, varsinkin kesäisin hiukan viilemmällä kesämekon kanssa. Ja itselläni on vielä hoikat jalat joten pitäisi sopia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829