Kuopiolainen pesisvitsi

PuPenkkiUrheilija

PuPe sai Itä-Länsistä kassaansa paljon rahaa, näin julkisuudessakin kehuskelivat.
No, seuran puuhamiehet sitten miettivät, että mitä rahoilla tehdään. Sattuivat kysymään neuvoa yhdeltä Teemu-nimiseltä sijoitusneuvojalta. "Minä tiedän hyvän sijoituskohteen tonneillenne - sijoittakaa ne minuun" - näin puuhamiehet myös tekivät. Muutama peli takana, tonneja T:n taskussa, ja tehot - 0 0.

7

917

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koppilyöjä

parempi tonnit T:n taskussa, kuin muualla:)

• Pesäkarhu

Tilastojen mukaan Haataja on kyllä onnistunut hyvällä prosentilla ja kolmostilanteita on tullut - jos ei nyt paljon - niin ainakin jonkin verran enemmän kuin aikaa ennen Haatajaa. Nyt vaan kotiutuksiin tarkkuutta niin PuPe voi kiusata kärkijoukkueita loppukaudesta.

• Tekonivel

Palkattu vahvistus ei voi eikä halua pelata ulkokentällä ollenkaan - "minulla ei ollut tietoa hänen polvensa tilasta hänet palkatessani" - sanoo palkanmaksajan edustaja. Eikö tullut kysyttyä, ei varmaan oma-aloitteisesti halunnut kertoakaan.

• Vitsien veäntäjä

Ai että Pupelassa palkataan pelikyvyttömiä pelastamaan joukkue suosta?
        Ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa.
        Jos pelaajalta on vaikka räpylä hävinnyt, kun ei halua mennä ulkokentälle?

• koukkunäppi
        Vitsien veäntäjä kirjoitti:

Ai että Pupelassa palkataan pelikyvyttömiä pelastamaan joukkue suosta?
        Ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa.
        Jos pelaajalta on vaikka räpylä hävinnyt, kun ei halua mennä ulkokentälle?

haataja ei ole koskaan ollut mikän huippumies ulkona ja hänestä saaaan paras apu vaihtajajokerina minkä hän on hoitanut kiitettävästi...

• Teme on
        koukkunäppi kirjoitti:

haataja ei ole koskaan ollut mikän huippumies ulkona ja hänestä saaaan paras apu vaihtajajokerina minkä hän on hoitanut kiitettävästi...

terveenä ollessaan aivan mainio linjapelaaja, joka lukee joka jätkän pitkällä kokemuksellaan, vaikkei ehkä maailman nopein ja notkein olekaan... Ja sisällä etupään vaihtajana pitelemätön.

Se on sitten eri juttu jos miehellä on polvi hajalla, niin ei sitten ulos eikä edes kärkeen voi laittaa. (Viime vuonnahan se oli luupiikki kantapäässä kuulemma joka Hyvinkäällä piti miestä viltissä puoli kautta..)

• nimetönm,lk

Ei Haataja oo mikään kotiuttuja ni en ihmettele ettei oo lyöny juoksuja mut kärkilyönti tilasto puhuu puolestaan 10 peliä 52 kärkilyöntiä. Et ei ne rahat ihan hukkaan oo menny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe