PuPe sai Itä-Länsistä kassaansa paljon rahaa, näin julkisuudessakin kehuskelivat.
No, seuran puuhamiehet sitten miettivät, että mitä rahoilla tehdään. Sattuivat kysymään neuvoa yhdeltä Teemu-nimiseltä sijoitusneuvojalta. "Minä tiedän hyvän sijoituskohteen tonneillenne - sijoittakaa ne minuun" - näin puuhamiehet myös tekivät. Muutama peli takana, tonneja T:n taskussa, ja tehot - 0 0.
Kuopiolainen pesisvitsi
7
939
Vastaukset 7
- Koppilyöjä
parempi tonnit T:n taskussa, kuin muualla:)
- Pesäkarhu
Tilastojen mukaan Haataja on kyllä onnistunut hyvällä prosentilla ja kolmostilanteita on tullut - jos ei nyt paljon - niin ainakin jonkin verran enemmän kuin aikaa ennen Haatajaa. Nyt vaan kotiutuksiin tarkkuutta niin PuPe voi kiusata kärkijoukkueita loppukaudesta.
- Tekonivel
Palkattu vahvistus ei voi eikä halua pelata ulkokentällä ollenkaan - "minulla ei ollut tietoa hänen polvensa tilasta hänet palkatessani" - sanoo palkanmaksajan edustaja. Eikö tullut kysyttyä, ei varmaan oma-aloitteisesti halunnut kertoakaan.
- Vitsien veäntäjä
Ai että Pupelassa palkataan pelikyvyttömiä pelastamaan joukkue suosta?
Ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa.
Jos pelaajalta on vaikka räpylä hävinnyt, kun ei halua mennä ulkokentälle? - koukkunäppi
Vitsien veäntäjä kirjoitti:
Ai että Pupelassa palkataan pelikyvyttömiä pelastamaan joukkue suosta?
Ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa.
Jos pelaajalta on vaikka räpylä hävinnyt, kun ei halua mennä ulkokentälle?haataja ei ole koskaan ollut mikän huippumies ulkona ja hänestä saaaan paras apu vaihtajajokerina minkä hän on hoitanut kiitettävästi...
- Teme on
koukkunäppi kirjoitti:
haataja ei ole koskaan ollut mikän huippumies ulkona ja hänestä saaaan paras apu vaihtajajokerina minkä hän on hoitanut kiitettävästi...
terveenä ollessaan aivan mainio linjapelaaja, joka lukee joka jätkän pitkällä kokemuksellaan, vaikkei ehkä maailman nopein ja notkein olekaan... Ja sisällä etupään vaihtajana pitelemätön.
Se on sitten eri juttu jos miehellä on polvi hajalla, niin ei sitten ulos eikä edes kärkeen voi laittaa. (Viime vuonnahan se oli luupiikki kantapäässä kuulemma joka Hyvinkäällä piti miestä viltissä puoli kautta..)
- nimetönm,lk
Ei Haataja oo mikään kotiuttuja ni en ihmettele ettei oo lyöny juoksuja mut kärkilyönti tilasto puhuu puolestaan 10 peliä 52 kärkilyöntiä. Et ei ne rahat ihan hukkaan oo menny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459