Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

goottikorsetit

mistäsais

Asun Tampereen kupeessa, ajattelin löytyisikö treeltä jotain liikettä josta sais kunnon vyötärökorsetin? Kuulemma backstreetin korsetit ei oikein..? Vai onko Backstreetin korsetit ihan käyttökelposia? Tarkoitan tälläistä: http://www.backstreet.fi/shop/product_details.php?p=1932

Anteeksi tuli vähän vikapaikkaan, mutta tällä puolella varmaan liikkuu gootteja niin ajattelin kysyä :)

18

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FrozenCorpse

      Korsetti on niin henkilökohtainen vaate, että parhaiten istuvan ja kestävän saa teetättämällä mittatilauksena. Sillon voi valita myös haluaako koristeen vai kiristykseen.
      Valmiskorsetit eivät istu tai ainakaan kiristä tasaisesti.

      • Punkmies

        Mitä ihmeen höpinöitä tuohon korsettikulttiin kuulunkin, niin voin vain sanoa, että ette tekään sitten eroa kauheasti niistä naisista joista on 'mukavaa' elää koko elämä koko vartalon peittävän kaavun alla, te sentään kai saatte yksin kulkea, vai oletteko myös nyrkin ja hellan välissä, vai lesboja?

        Olen kerran kokeillut korsettia, ja se riitti, mielummin sitten vaikka munasuojat ja pipo.


      • mitä????
        Punkmies kirjoitti:

        Mitä ihmeen höpinöitä tuohon korsettikulttiin kuulunkin, niin voin vain sanoa, että ette tekään sitten eroa kauheasti niistä naisista joista on 'mukavaa' elää koko elämä koko vartalon peittävän kaavun alla, te sentään kai saatte yksin kulkea, vai oletteko myös nyrkin ja hellan välissä, vai lesboja?

        Olen kerran kokeillut korsettia, ja se riitti, mielummin sitten vaikka munasuojat ja pipo.

        Punkmies, joka on kokeillut korsettia. Hmmm...
        Kyllä mun mies tykkää kovasti korseteista, mutta vain mun päällä, ei suinkaan itsellään!


      • miehelle
        Punkmies kirjoitti:

        Mitä ihmeen höpinöitä tuohon korsettikulttiin kuulunkin, niin voin vain sanoa, että ette tekään sitten eroa kauheasti niistä naisista joista on 'mukavaa' elää koko elämä koko vartalon peittävän kaavun alla, te sentään kai saatte yksin kulkea, vai oletteko myös nyrkin ja hellan välissä, vai lesboja?

        Olen kerran kokeillut korsettia, ja se riitti, mielummin sitten vaikka munasuojat ja pipo.

        Korsetit eivät ehkä ihan ole suunniteltuja miesten vartalolle, ei ihme jos tuntui epämukavalta ;)


      • mie vaan...
        miehelle kirjoitti:

        Korsetit eivät ehkä ihan ole suunniteltuja miesten vartalolle, ei ihme jos tuntui epämukavalta ;)

        Kylläpä miehillekkin on omia korsetteja. En kyllä tiedä yhtään miten ne eroaa naisille suunnatuista korseteista..


      • Gootti on joutsenlau

        Mäkin oon gootti ja haluun muotia seurata. miksei yön olli käytä korsettia. onhan se goottio bändin laulaja. tai Tokyo hotelin pojat. Onks indica kans rankkaa goottia vai industaliaalia vai ampienttia. no mää tykkään näist kaikist kovist gootti bändeist.


      • miesgootti
        miehelle kirjoitti:

        Korsetit eivät ehkä ihan ole suunniteltuja miesten vartalolle, ei ihme jos tuntui epämukavalta ;)

        Gootti rasisti. Eikö muka korsetti kuulu aidolle gootille. Mä luulin, ettei voi olla gootti jos ei oo korsettia ja juo lepakon verta.


    • korsetinkäyttäjälle

      Jos olet ostamassa ensimmäistä korsettiasi, niin tuskinpa kannattaa aloittaa parinsadan euron korsetista, joka on tehty omien mittojen mukaan. Ihan hyvin voit siis ostaa vaikkapa tuon linkittämäsi korsetin! Kannattaa aina valita teräsluinen tai terässpiraaliluinen korsetti, jos haluat kiristellä vähänkään. Muoviluisilla se ei onnistu, jonka lisäksi muoviluut taipuvat lopulta pilalle. Teräsluiset taas taipuvat omille mitoillesi sopiviksi, kunhan muistat aina aloittaa uuden korsetin käytön kiristämällä vain hiukan aluksi ja tiukentamalla kiristystä asteittain seuraavilla käyttökerroilla. Pidä aluksi korsettia vain hetki kerrallaan ( max 1-2h). Korsetti pitää myös riisua varovasti edessä olevaa plansettia (ei kaikissa malleissa) repimättä, jotta kangas, ompeleet tai metalliosat eivät kärsi. Rikkoutunutta korsettia on lähes mahdotonta korjata. Jos korsetin pitäminen sattuu, se on joko väärin puettu tai sopimaton sinulle! Monet valittavat valmiskorsettien sopimattomuudesta. Tämä on kuitenkin ihan oman vartalon muodosta ja mitoista kiinni. Itse olen hyvin "standardikokoinen", joten minulle ovat käyneet ihan hyvin myös valmiskorsetit. Lisää erittäin asiantuntevaa tietoa saat esim. Belle Modesten nettisivuilta, jossa on mm. korsetin köyttäjän opas. Hauskaa kiristelyä! ;)

      • vielä...

        Siis Korsetin KÄYTTÄJÄN opas, ei suinkaan köyttäjän. Hupaisa virhe! :D


    • Bat man

      Teurasta lepakko. Juo sen veri ja tee sen nahasta itsellesi korsetti. Luut on siinä jo valmiina. Näin toimii oikea aito Gootti.

    • Mortisha Eve

      Älä nyt ainakaan tuolta Backstreetistä osta. Sen myymät korsetit ovat Burleskan valmistamia, eli ihan täyttä peetä! Eivät kiristä juuri yhtään.

      • .........

        "Eivät kiristä juuri yhtään."

        Väärä koko tai osaamaton kiristäjä... Burleskan korsetit eivät ole huippulaatua, mutta kuka nyt jokapäiväisessä elämässään kulkisi ykköset päällä. Ihan hyviä korsetteja arki- tai juhlakäyttöön omassa hintaluokassaan! Osassa Burleskan korseteista on muoviluut, sellaisella ei siis kiristäminen onnistu.
        AP.:n linkittämällä sivulla ei kylläkään mainita kyseisen korsetin valmistajaa...


    • valmis korsetteja

      kannata ostaa menee vain kaikki rahat hukkaan. Menkää nyt ihmeessä teetättämään ne jonnekkin ammattilaiselle kuten bellemodestelle. Itse teetin siellä ja on ollu lähes joka viikko käytössä yli vuoden eikä ole vielä kertaakaan ollu mitään valittamista istuvuuden tai kulumisen jne. kanssa.

      Muutenkin menee rahat suomalisille eikä lapsityövoimaa käyttäville yrityksille ulkomailla.

      • ketjun aloittaja

        Mitään sekundamuoviluuvempuloita en ole ostamassa, vaan ihan metalliluutettua olen hankkimassa. Haluaisin kuitenkin ihan perusmustan vyötärökorsetin. Ja tosiaan ensimmäiseksi korsetiksi kun olisi tulossa, niin en ihan viitsisi heti lähteä teettämään hirmukallista korsettia. Varsinkaan, kun olen opiskeleva nuori, jolla ei ole satoja euroja "ylimääräistä". Se on kyllä ihan totta, että teetetyt on varmasti parempia monelta kannalta.

        Onko siis olemassa mitään hyvää käyttökelpoista kuvailemani näköistä valmiskorsettia jossain myynnissä?


      • ...................
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        Mitään sekundamuoviluuvempuloita en ole ostamassa, vaan ihan metalliluutettua olen hankkimassa. Haluaisin kuitenkin ihan perusmustan vyötärökorsetin. Ja tosiaan ensimmäiseksi korsetiksi kun olisi tulossa, niin en ihan viitsisi heti lähteä teettämään hirmukallista korsettia. Varsinkaan, kun olen opiskeleva nuori, jolla ei ole satoja euroja "ylimääräistä". Se on kyllä ihan totta, että teetetyt on varmasti parempia monelta kannalta.

        Onko siis olemassa mitään hyvää käyttökelpoista kuvailemani näköistä valmiskorsettia jossain myynnissä?

        En käytä korsettia, koska en ole läski, eli ei ole mitään piiloon kiristettävää. "Luonnonkorsetti" eli terve laihuus on paras :)


    • tietämätön
    • goottimuija ihan yes

      Joo mäkin diggaan backstreet boysia ja haluun bändin korsetin. Onks siinä korsetissa niiden kuvat. Ne on ihanii. Bäckkärit on ihan parhaita gootteja. Mäkin ooon gootti. Mul on bäkkäreiden kaikki levyt ja kirja ja julisteet seinillä. Oon siis aito gootti.

    • aito gootti

      Lepakon nahasta saa kunnon korsetin. kaikki muu on pelkkää kaupallista paskaa. Aito gootti ei käytä mitään Backstreetin tai burleskiläskien korsetteja. me ollaan tapettu lepakkoja ja juotu niiden verta ja ommeltu itse aidot goottikorsetit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe