Matteuksen evankeliumi:
4:6 ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.'"
Psalmit:
91:11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
91:12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
Matteuksen evankeliumi:
4:7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'"
4:10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman.'"
Psalmit:
91:14 "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
Matteuksen evankeliumi:
4:11 Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta.
"enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta."
Psalmit:
91:1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
91:2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."
91:3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
91:4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
91:5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
91:6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
91:7 Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
91:8 Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
91:9 Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani." - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
91:10 Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
91:11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
91:12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
91:13 Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
91:14 "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
91:15 Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
91:16 Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Mitä jättää pois, mitä ei, viisi tonnia vain
12
125
Vastaukset
- 1.Tim.2:5
Jumala sanoi, ettei hänen sabattiaan saa unohtaa, eikä muuttaa!
Sabatti on lauantaina!
Kuten kysyin maalliselta isältäni aikoinaan, että voiko Jumala liikkua ajassa edestakaisin, niin hän vastasi, että kyllä!
Minä olin lapsena uskossa, ja hän ei ollut silloin!
Isäni on nyt uskossa, uhkaili uskoon tullessaan minua helvetillä, mitä minä en tehnyt lapsena!
En uhkaillut ketään helvetillä, lapsena (9-11-vuotiaana) uskossa ollessani!
Kun uskoni sitten hiipui ja lopahti, ei kukaan siitä välittänyt!
Kun he, serkkuni ja isäni tulivat uskoon, alkoivat he uhkailemaan minua jatkuvasti helvetillään, josta sain vakavia henkisiä vammoja!
Pelkäsin helvettiä, vuorokaudet ympäriinsä!
Kun sitten selkäni, ja polvieni vuoksi jouduin olemaan pitempiä aikoja sairaskirjoilla, niin kävin ensin läpi Vanhan Testamentin, kymmeniä kertoja, ja niin kauan, että muistin sen jopa miltei ulkoa!
Sitten aloin käymään läpi Uutta Testamenttiä, kerta, kerran jälkeen!
Olin luterilainen!
Olen luterilainen!
Olin alkoholisti!
Olen alkoholisti!
En ryyppää pitkiä putkia, mutta ehdin jo yhdenkin illan aikana sekoilla, aivan tarpeekseni, pistäen maahan omaa kunniaani!
Olen yrittänyt, ja yritän, päästä alkoholismini herraksi!
Tulen siinä vielä onnistumaan!
Sain omapäisen Raamatunopiskeluni tuloksena seuraavaa:
-Jeesus ei ole Jumala!
-Sabatti on lauantai, eikä sitä saa muuttaa sunnuntaihin!
-Ei saa vannoa, vannoin sotilasvalan!
-Yhteiskunta vannottaa oikeudessa/sotilasvaloissa, vaikka sen Raamatun mukaan, jonka päälle sormet pitää panna, ei saa vannoa, Jeesuksen mukaan!
Hyväntekeväisyysyhdistykset, jonne köyhät pistävät vähäisiä lanttejaan, köyhyydessään, johtavat monet ihmiset, joka maassa, tienaten miljoonia satoja tuhansia euroja vuodessa! Jos Suomessakin hyväosaisten Punaisen Ristin johtajien palkkoihin menee miljoonia euroja, niin mitä siitä sitten jää apua tarvitseville???
Hyväntekeväisyyskin on eräs keino, elättää kymmeniä ihmisiä, satojen tuhansien eurojen vuosituloilla!!!
Politiikot saavat lopun ikäänsä "eläkettä" yli 10.000 euroa kuukaudessa, tekemättä yhtikäs mitään!
Ja kuinka paljon näitä loiseläjiä on?
Pentuna ollessani, kesät tuntuivat paljon pitemmiltä!
Pentuna ollessani, uin paljon!
Pentuna ollessani, kun kissa sai pentuja, niin mitä niille ylimääräisille tehtiin?
Pentuna ollessani, loiset olivat loisia!
Pentuna ollessani, loisia tapettiin täystuholla!
Meillä ei loisia silloin ollut, mutta nykyisin ne näykkivät meidän jokaisen veronmaksajan tuloja!
Loisilta nirri vain pois!
Tarkoitan...............verenimijälutikoilta niskat nurin!
Siihen loppuu lutikan verenimeminen!
Niin ja kirput ja sääsket!
Ja hirvikärpäset ja.................- 1.Tim.2:5
.............jospas Isä Taivaan ottaa huomioon vain sen, ajassa pystyessään liikkumaan, kun minä olin uskossa, eikä isäni, ja juuri sen hetken pistäisi ratkaisevammaksi, niin eipäs Isä Jumala ollutkaan enään niin liikkuvainen!
Kihtikö lienee Jumalaamme ruvennut vaivaamaan?
Kun minä olin pentuna uskossa, ja isäni pakana, ei aika enään ollutkaan merkityksillinen, Jumalakaan ei enään pystynyt ajassa liikkumaan, minulle pisteitä hakemaan!
Voihan vittu!
Selitys siihen, että roikun tälläkin helluntailaisten palstalla, on siinä, että kaikki minun vanhat vainoojani, isääni myöten, olivat joko helluntailaisia, tai luterilaisia!
Itse itseni, karkeasti luokittelen areiolaiseksi, alkuseurakuntalaiseksi, Paavalin ja Pietarin opetuslapseksi!
Vaan kuka oli Keefas?
Keefas oli Pietari, vaan kuka oli se toinen Pietari/Keefas?
Kuka voi valaista minua siinä?
1.Korinttolaiskirje:
15:5 ja että hän näyttäytyi Keefaalle, sitten niille kahdelletoista.
Tuota olen pohtinut jo parisenkymmentä vuotta, saamatta mistään vastausta!
Kuka tietää, kertokoot! Jookos?! 1.Tim.2:5 kirjoitti:
.............jospas Isä Taivaan ottaa huomioon vain sen, ajassa pystyessään liikkumaan, kun minä olin uskossa, eikä isäni, ja juuri sen hetken pistäisi ratkaisevammaksi, niin eipäs Isä Jumala ollutkaan enään niin liikkuvainen!
Kihtikö lienee Jumalaamme ruvennut vaivaamaan?
Kun minä olin pentuna uskossa, ja isäni pakana, ei aika enään ollutkaan merkityksillinen, Jumalakaan ei enään pystynyt ajassa liikkumaan, minulle pisteitä hakemaan!
Voihan vittu!
Selitys siihen, että roikun tälläkin helluntailaisten palstalla, on siinä, että kaikki minun vanhat vainoojani, isääni myöten, olivat joko helluntailaisia, tai luterilaisia!
Itse itseni, karkeasti luokittelen areiolaiseksi, alkuseurakuntalaiseksi, Paavalin ja Pietarin opetuslapseksi!
Vaan kuka oli Keefas?
Keefas oli Pietari, vaan kuka oli se toinen Pietari/Keefas?
Kuka voi valaista minua siinä?
1.Korinttolaiskirje:
15:5 ja että hän näyttäytyi Keefaalle, sitten niille kahdelletoista.
Tuota olen pohtinut jo parisenkymmentä vuotta, saamatta mistään vastausta!
Kuka tietää, kertokoot! Jookos?!kirjoitat hyvin.
ja ihan hyvääkin, mutta mitä halusit sanoa? Jos tuolla väität Jeesusta syntiseksi ihmiseksi, valehtelet, Jeesus on Isän veroinen hierargiassa, ja on siis Jumala Poikana, joka on ollut Isässä yhtä kauan kuin Isäkin on ollut, eli Hän on ilman alkua ja loppua. Hän on A ja O ! Kaikkivaltias! Ilm. 1:8. Lue, jos et usko!
- 1.Tim.2:5
Ei minulla ole mitään sinua vastaan ihmisenä!
Asiat ja mielipiteemme tappelevat keskenään, vaan emme me, sivistyneinä ihmisinä, toisiamme vastaan!
Minusta on joskus tuntunut ikävältä haukkua sinua, mutta kun olen niin äkkipikainen ja mielipiteesi/(anteeksi:tyhmyytesi/yksinkertaisuutesi, kuten isänikin, ärsyttävät minua!)
Isäni oli kouluja käynyt, matikka/algebra teknillisessä kymppi, koulun joko paras, tai sitten toinen.
Itse olin aina huono, joka asiassa, mutta osasin kyllä laskea päässäni numeroita, vaan mikään nero/hyvä en ollut!
En osannut laskea kuutioita silmänäkemältäni, en neliöitä!
En osannut sanoa matkoja, en niitä mitata silmilläni, en mitata kulkemaani matkaa!
Naapurin pentujen kuulin aina äitini suusta olevan paljon minua parempia!
Isäni ei minua koskaan haukkunut/ei moittinut, mutta kärsin, kun minusta ei ikinä tullut hänenlaistaan hyväpäätä!
Hän taisteli koulunkäyntinsä puolesta, päästen pitkälle!
Minulla oli kaikki mahdollisuudet kouluihin, vaan ei ollut päätä!
Isälläni oli silloin aikoinaan, minulle kärsivällisesti yrittäessään opettaa matikkaa/algebraa, mielenlujuutta, olla hermostumatta kovapäisyydestäni!
Hän ei hermostunut koskaan!
Hän osasi ja hallitsi kaikki mitä pitää laskea!
Hän osasi ja hallitsi kaiken, mitä tarvitaan, missä tahansa!
Lujuuslaskelmia, mitä mistäkin, osasi suunnitella, piirtää, rakentaa, ja ohjata ja valvoa! Hän rakensi tehtaan, oli esimiehenä! Suunnitteli ja laski ja johti töitä! Hän oli vähiintäänkin mahtava! Ennen eläkkeelle joutumistaan, hänellä oli puolisensataa alaista, ja kaikki he rakastivat häntä! Hän osasi myös tulla ihmisten kanssa toimeen!
Kommaritkin, pahimmatkin, rakastivat häntä, sillä hän tuli kaikkien kanssa toimeen!
Itselläni ei ole tuollaista .............ei mitään!
Halveksin, pidän itseäni mitättömänä!
Olen vain pieni raukka!
Mutta mahtava itsesääliltäni!
Mua ei siinä kukaan voita!
Ei kukaan!
Ei edes isänikään!
Isänihän on jo todella vanha mies, tässä kuussa täyttää 80-vuotta!
Hän on aina ollut positiivinen elämässään, ja on sitä vieläkin!
Uhoilen vain, että minun pitäisi hänelle opettaa vanhoilla päivillään, että yksi kerrottuna kolmella, on.................
Isäni tietää sen.............!
Turhaan uhoilen!
Tiedän vain sen, että samalla kun rakastan isääni, niin samalla rakastan myös Mohikaaniakin! Samanlaisia peräänantamattomia vanhoja pääkköjä he molemmat!
Mohikaani!
Tulen Suomessa käymään vielä tämän vuoden aikana!
Olisi mukava käydä kahvilla sun ja Eroksenkin kanssa, jonka olen ymmärtänyt fiksuksi mieheksi, mutta olen vain (huvikseni?), huvikseni?, niinkö se nyt onkin, halunnut vain keljuilla teidän kanssanne!
Enään en sano, että voi mua, vaan sanon että voi teitä!
Yht`äkkiä kun multa puuttuu yöpymispaikka Hesassa, niin rupeenkin niin, hellanlettu sentään, niin ystävällisiksi, teitä kohtaan!?!
Miksi?
Haluun teiltä yöpaikkaa!
Ei!
No, ei joo!
Tosi-asia on se, luullakseni, että haluan katsoa teitä silmästä silmään!
Minulla on sukua Hesassa, joiden luona voin yöpyä!
Montako inssiä muuten mahtuu meikän serkkukatraaseeni, en halua kehua, mutta, (ei mitään), Suomessa pelkästään, (alle 50 %:ako vain?, tuntui enemmältä, kun kaikki on niin............, mutta silti niin kivoja, ja hyväpalkkaisia!)
Taidan olla ainut epäonnistunut suvussani!
Katson/tähystelen tähtiä, keskellä yötä, miettien syviä syntyjä!
Serkkuni eivät turhia ajattele!
Eivät turhuuksia mieti!
Vaan minulla on Mohikaani ja Ereo!
Älyisivätpäkään pyytää minua kylään, kun tulen Suomessa käymään!
Mohikaanista tykkään, vaikka onkin niin, sanoisinko, että hassu, mutta hassuhan olen itsekin!
Hassuja höppänöitä molemmat!
Enkä mä mitään välipaikkanukkumispaikkaa halaja!
Sanonpahan vain sulle Mohikaani, että ihan olisit hyvä ihminen, kunhan et mun uskoani niin paljon vihaisi!
Samat on sävelet sulle Eros!
Tunnustan!
Mää pelkään, että kun tulen Suomeen,nin te tapatte mun!
Voi älkää!
Oi älkää!
Älkää tappako mua!
No tappakaa sitten, mutta tappakaa kerta laakilla!
minua kiinnostaisi tavata sinut höpöuskontoisen Mohikaanin ja sinut höpöuskontoisen Eroksen, mutta viimeiseen asti , viimeiseen asti............
Mahdollisessa tapaamisessamme,
en teitä tule halvalla pistämään!
Täysin tuntemattomia olette nyt minulle!
Tavatessamme, toivottavasti iänikuisia ystäviä!
Ja varsinkin sen jälkeen, ikuisia ystäviä!
Ja sitäkin ennen!
Olkaamme ystäviä!
Ristiriitaista?!
Sitten paljon jälkeenpäin, opiskelin minua paljon kiinnostavia asioita!
Ystäviä olemme,
vaikkeimme ikinä tapaisikaan!
Olen suomalainen!
Vanhempani ovat sitä!
Eronneet jo vuosikymmeniä sitten!
Missä on kotini?
Synnyttävät minut!
Eroavat!
Minulla ei Suomessa kotia!
Mutta olen suomalainen!
Mutta ei kotia!
En syntynyt edes Suomessa!
Missä ovat juureni?
Minulla ei ole kotia, ei kotipaikkaa!
Olen juureton,
tunnen olevani juureton!!!
Minun kotini,
on minun mielikuvitukseni!
Ei ole minulla muuta kotia! - 1.Tim.2:5
Asiat ja mielipiteemme tappelevat keskenään, vaan emme me, sivistyneinä ihmisinä, toisiamme vastaan!
Minusta on joskus tuntunut ikävältä haukkua sinua, mutta kun olen niin äkkipikainen ja mielipiteesi/(anteeksi:tyhmyytesi/yksinkertaisuutesi, kuten isänikin, ärsyttävät minua!)
Isäni oli kouluja käynyt, matikka/algebra teknillisessä kymppi, koulun joko paras, tai sitten toinen.
Itse olin aina huono, joka asiassa, mutta osasin kyllä laskea päässäni numeroita, vaan mikään nero/hyvä en ollut!
En osannut sanoa matkoja, en niitä mitata silmilläni, en mitata kulkemaani matkaa!
Isäni ei minua koskaan haukkunut/ei moittinut, mutta kärsin, kun minusta ei ikinä tullut hänenlaistaan hyväpäätä!
Isälläni oli silloin aikoinaan, minulle kärsivällisesti yrittäessään opettaa matikkaa/algebraa, mielenlujuutta, olla hermostumatta kovapäisyydestäni!
Lujuuslaskelmia, mitä mistäkin, osasi suunnitella, piirtää, rakentaa, ja ohjata ja valvoa! Hän rakensi tehtaan, oli esimiehenä! Suunnitteli ja laski ja johti töitä! Hän oli vähiintäänkin mahtava! Ennen eläkkeelle joutumistaan, hänellä oli puolisensataa alaista, ja kaikki he rakastivat häntä! Hän osasi myös tulla ihmisten kanssa toimeen!
Kommaritkin, pahimmatkin, rakastivat häntä, sillä hän tuli kaikkien kanssa toimeen!
Olen vain pieni raukka!
Ei kukaan!
Ei edes isänikään!
Uhoilen vain, että minun pitäisi hänelle opettaa vanhoilla päivillään, että yksi kerrottuna kolmella, on.................
Turhaan uhoilen!
Tiedän vain sen, että samalla kun rakastan isääni, niin samalla rakastan myös Mohikaaniakin! Samanlaisia peräänantamattomia vanhoja pääkköjä he molemmat!
Mohikaani!
Olisi mukava käydä kahvilla sun ja Eroksenkin kanssa, jonka olen ymmärtänyt fiksuksi mieheksi, mutta olen vain (huvikseni?), huvikseni?, niinkö se nyt onkin, halunnut vain keljuilla teidän kanssanne!
Yht`äkkiä kun multa puuttuu yöpymispaikka Hesassa, niin rupeenkin niin, hellanlettu sentään, niin ystävällisiksi, teitä kohtaan!?!
Miksi?
Haluun teiltä yöpaikkaa!
Ei!
No, ei joo!
Montako inssiä muuten mahtuu meikän serkkukatraaseeni, en halua kehua, mutta, (ei mitään), Suomessa pelkästään, (alle 50 %:ako vain?, tuntui enemmältä, kun kaikki on niin............, mutta silti niin kivoja, ja hyväpalkkaisia!)
Eivät turhuuksia mieti!
Mohikaanista tykkään, vaikka onkin niin, sanoisinko, että hassu, mutta hassuhan olen itsekin!
Sanonpahan vain sulle Mohikaani, että ihan olisit hyvä ihminen, kunhan et mun uskoani niin paljon vihaisi!
Tunnustan!
Voi älkää!
Oi älkää!
Älkää tappako mua!
minua kiinnostaisi tavata sinut höpöuskontoisen Mohikaanin ja sinut höpöuskontoisen Eroksen, mutta viimeiseen asti , viimeiseen asti............
Ja sitäkin ennen!
Olkaamme ystäviä!
Ristiriitaista?!
Ystäviä olemme,
Olen suomalainen!
Vanhempani ovat sitä!
Missä on kotini?
Synnyttävät minut!
Eroavat!
Mutta olen suomalainen!
Mutta ei kotia!
Missä ovat juureni?
Olen juureton,
Minun kotini,
Ei ole minulla muuta kotia!
Nyt olen selvinnyt!
Olen Hyvän oma!
Palvelen hyvää! 1.Tim.2:5 kirjoitti:
Olen vain pieni raukka!
Ei kukaan!
Ei edes isänikään!
Turhaan uhoilen!
Mohikaani!
Miksi?
Haluun teiltä yöpaikkaa!
Ei!
No, ei joo!
Eivät turhuuksia mieti!
Tunnustan!
Voi älkää!
Oi älkää!
Älkää tappako mua!
Ja sitäkin ennen!
Olkaamme ystäviä!
Ristiriitaista?!
Ystäviä olemme,
Olen suomalainen!
Vanhempani ovat sitä!
Missä on kotini?
Synnyttävät minut!
Eroavat!
Mutta olen suomalainen!
Mutta ei kotia!
Missä ovat juureni?
Olen juureton,
Minun kotini,
Ei ole minulla muuta kotia!
Nyt olen selvinnyt!
Olen Hyvän oma!
Palvelen hyvää!1.Tim.2:5, koskaan kirjailijaksi tai runoilijaksi alkamista? Jos vaikka ammatinvalinnan ohjaajasi eivät osanneet ohjata sinua kutsumuksellesi ja luonteellesi sopivaan tehtävään teknillisten alojen sijaan.
- to..
Jumala kuten juutalaisuudessa.Se mihin Jeesus sijoittuu on kristinuskon oma ainutlaatuinen ongelma.Israelin Jumala on tällainen:
"Ennen minua ei ole jumalaa syntynyt eikä ollut eikä minun jälkeeni tullut eikä tule." Jes 43.10
"Minä olen JHWH. Ei ole ketään toista, ei ole muuta jumalaa kuin minä"
"Muistakaa menneitä aikoja, muinaisista alkaen: minä olen Jumala, eikä muuta jumalaa ole. Minä olen Jumala, ei kukaan ole minun vertaiseni."
"Näin sanoo JHWH, Israelin kuningas ja sen lunastaja, JHWH Sebaot: -- Minä olen ensimmäinen ja minä olen viimeinen, ei ole muuta Jumalaa kuin minä."
"Kuule Israel JHWH meidän Jumalamme JHWH on yksi "
"Näettehän nyt: minä olen ainoa, ei ole muuta jumalaa minun rinnallani. Minä lähetän kuoleman, minä annan elämän, minä lyön ja minä parannan, minun vallassani on kaikki"5.Moos.32:39 to.. kirjoitti:
Jumala kuten juutalaisuudessa.Se mihin Jeesus sijoittuu on kristinuskon oma ainutlaatuinen ongelma.Israelin Jumala on tällainen:
"Ennen minua ei ole jumalaa syntynyt eikä ollut eikä minun jälkeeni tullut eikä tule." Jes 43.10
"Minä olen JHWH. Ei ole ketään toista, ei ole muuta jumalaa kuin minä"
"Muistakaa menneitä aikoja, muinaisista alkaen: minä olen Jumala, eikä muuta jumalaa ole. Minä olen Jumala, ei kukaan ole minun vertaiseni."
"Näin sanoo JHWH, Israelin kuningas ja sen lunastaja, JHWH Sebaot: -- Minä olen ensimmäinen ja minä olen viimeinen, ei ole muuta Jumalaa kuin minä."
"Kuule Israel JHWH meidän Jumalamme JHWH on yksi "
"Näettehän nyt: minä olen ainoa, ei ole muuta jumalaa minun rinnallani. Minä lähetän kuoleman, minä annan elämän, minä lyön ja minä parannan, minun vallassani on kaikki"5.Moos.32:39että Isä Jumala käskee ja poikajumala sekä muut n.s. jumalat Jumalan sanan saatuansa tottelevat.
ekivaari kirjoitti:
että Isä Jumala käskee ja poikajumala sekä muut n.s. jumalat Jumalan sanan saatuansa tottelevat.
sinä vaan teet Jumalasta, eli Jeesuksesta Jumalan pojasta poikasen! Ja se on häpeäksi koko suomen siionille.
* On yksi tosi Jumala, Isä Poika ja Pyhä Henki ! Siitä et ekivaari yli etkä ympäri! Jumala ei muutu sinun selityksilläsi ikinään.- 1.Tim.2:5
ekivaari kirjoitti:
1.Tim.2:5, koskaan kirjailijaksi tai runoilijaksi alkamista? Jos vaikka ammatinvalinnan ohjaajasi eivät osanneet ohjata sinua kutsumuksellesi ja luonteellesi sopivaan tehtävään teknillisten alojen sijaan.
en ikinä valehtele, kunhan vain yksinkertaistan omilla pikkutarinoillani asioita. Eihän Jeesuksen tarinoima tuhlaajapoikakaan ollut mikään historiallinen henkilö, saati sitten jonkun juutalaisen satusedän satuilema Jobi tai jokin Bileamin puhuva aasikaan.
Olen minä runoillutkin. Paras runononi alkoi jotenkin tähän tyyliin, että `kuljen pitkin hiekkarantaa, kengissäin on paljon santaa, kun kuljen pitkin hiekkarantaa, täytyy kohta ylen antaa, mielessäin vain kaunis Vantaa, eikä näy missään edes rantaa, raskasta reppua pitää vain kantaa, sekin aivan tyhjää täynnä, eikä ole edes reppuakaan, mitä kantaa, kun kuljen pitkin hiekkarantaa, ilman rantaa, ilman santaa´.
Eikös ollutkin kaunis ja syvällinen runo?!
Taidankin ruveta huomenna kuuluisaksi kirjailijaksi!
Hauskaa päivän jatkoa Ekivaari! - mies miestä vastaan
Mohikaani_27 kirjoitti:
sinä vaan teet Jumalasta, eli Jeesuksesta Jumalan pojasta poikasen! Ja se on häpeäksi koko suomen siionille.
* On yksi tosi Jumala, Isä Poika ja Pyhä Henki ! Siitä et ekivaari yli etkä ympäri! Jumala ei muutu sinun selityksilläsi ikinään.Sinä se jaksat Ekiä syyttää vaikka mistä! Olet itse jääräpää myös. MIKSI te kaksi ette lopeta julkikinastelua. Tehkää treffit sinne Keuruun poikaleirille, jossa Mohikaani on, ja tapelkaa mies mieheen kunnolla. Sitten voitte mennä hyvässä sovussa MOLEMMAT Netmissioniin kertomaan totuuttanne, joka ei paikallisseurakunnillenne kuulemma kelpaa...
Mars!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3294392Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3342669- 702311
- 821939
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4421734MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311489Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2161332Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku261309"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341242- 661183