revityt farkut?

sakkenzione

eli miten/millä saan tehtyä hienot revityt farkut kun edelliset meni pilalle kun tuli pelkkiä reikiä mutta tarkoitan että repeämin kohdalla menee niitä valkoisia lankoja ja muitakin vinkkejä saa antaa (:

10

3106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdhdf

      Mitä tekniikkaa käytit? Saksia?

      Itellä kuluu haaroista AINA (tahtomatta kylläki, lihavat reidet) farkut just silleen että ne narut jää siihen vielä, joten veikkaan että se kitka olis tässäkin se avainsana. Kokeile hiomapaperilla niihin valmiiksi pilattuihin farkkuihin että millasta jälkeä tulee.

    • ...

      Viiltoja kannattaa tehdä terävällä mattoveitsellä.

    • repipit
      • maik++

        Juju piilee siinä että niitä viiltoja ei leikata vaan nimenomaan revitään. Saksilla leikataan vaan pikkusen alkua. Ja "valkosia lankoja" saa roikkumaan,kun vähän käsin purkaa sitä revittyä kohtaa. Ei voi olla nuoriso noin avutonta nykyään. Itse aikoinaan punkkarina tullut paljon farkkuja revittyä.


      • ...

        Kun farkut pesee koneessa "repimisen" jälkeen niin reunat alkavat hapsottamaan eikä jälki ole enää "liian viiltomainen".


      • kokeillutuseasti
        ... kirjoitti:

        Kun farkut pesee koneessa "repimisen" jälkeen niin reunat alkavat hapsottamaan eikä jälki ole enää "liian viiltomainen".

        Akkuhappo tekee hyvät reijät ohut vana ja sitten pesukoneeseen


    • heja hoo

      silleihä ne varkut repee ku pieraista turauttaa oikein olan takaa ja kunnolla :D

    • heja hoo

      ja jos ei pieraisu auta niin mee kiusaan naapurin dogia ja sillee ni kyl se tekee pöksyihin sopivasti reikiä ja viiltoja :D jos ei sekää auta roiku auton peräs ne varkut jalas :D kyl ne sillei kuluu :D

    • Ite en osaa muuten auttaa ku et käy kattoo esim youtubesta jos siellä ois joku Diy

    • meriminkki

      ite oon tuon teräaseella repimisen lisäksi kuluttanut farkkuja hiekkapaperilla hankaamalla, sit ku kangas alkaa näyttää tarpeeksi kuluneelta, sitä irtoavaa nukkaa voi nyppiä sormilla/teipillä et saa ne valkoiset langat (loimilangat?) näkyviin. tällä metodilla ainaki mun mielestä saa sen näköistä jälkeä et reijät on syntyny vaan kovassa käytössä kulumalla, eikä oo niin "tehdyn" näköistä ku jos vaan leikkais farkunpolvet auki.. (jos on vanhoja farkkuja kaapissa niin niihin voi kokeilla ensin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe