mistä farkut?

woman

Mistä te hommaatte farkut kun kokoa on 46-48? H&M farkut ei ainaakaan mulle mahdu. Ja Seppälän hinnat on aika korkeet ja valikoima huono.
Mulla kun toi pituus on vaan 162cm niin housujen osto tosi vaikeeta.

13

3142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • woman

entä mistä löydätte paidat jne?
      Ikää on sellanen vajaa 30vuotta et aika nuorekasta vaatettusta ois tarvis.

• XXL

Minä olen ostanut farkkuni Seppälästä ja H&M:stä ja KappAhlilta. Ei mun mielestä Seppälän farkut ole kalliita, kun vertaa merkkifarkkujen hintoihin. Kokoni on 48-52 mallista ja merkistä riippuen. Niin, tilaan vaatteita myös Ellokselta.

Käy vilkaisemassa www.soneraplaza.net/ellit -keskusteluja, muotifriikit-palstalla oli keskustelua isokokoisille sopivista farkuista tämän kuun alussa muistaakseni.

• XXL
        XXL kirjoitti:

Minä olen ostanut farkkuni Seppälästä ja H&M:stä ja KappAhlilta. Ei mun mielestä Seppälän farkut ole kalliita, kun vertaa merkkifarkkujen hintoihin. Kokoni on 48-52 mallista ja merkistä riippuen. Niin, tilaan vaatteita myös Ellokselta.

Käy vilkaisemassa www.soneraplaza.net/ellit -keskusteluja, muotifriikit-palstalla oli keskustelua isokokoisille sopivista farkuista tämän kuun alussa muistaakseni.

Olen myös 162cm pitkä.

• woman
        XXL kirjoitti:

Olen myös 162cm pitkä.

Olsi vain kiva saada ostetuksi housut alennuksesta mutta eipä meikäläisen kokoja löydy alennuksesta.
        Ja olen miettinyt että millaiset housut nyt kannattaisi hommata kevättä ajatellen, ehkei sittenkään farkkuja.
        Jos joku ostanut jostana hyvät housut ja kokoa 46-48 niin vaihjaiskaapa.
        Mulla ei H&M housut sovi, ei yhdetkään ole mahtuneet vyötäröstä tai sitten ne ovat olleet kuon yöpuvun housut.
        Meinaa ilo loppua kun ei saa ihminen housuja mistään.

• lizzie
        woman kirjoitti:

Olsi vain kiva saada ostetuksi housut alennuksesta mutta eipä meikäläisen kokoja löydy alennuksesta.
        Ja olen miettinyt että millaiset housut nyt kannattaisi hommata kevättä ajatellen, ehkei sittenkään farkkuja.
        Jos joku ostanut jostana hyvät housut ja kokoa 46-48 niin vaihjaiskaapa.
        Mulla ei H&M housut sovi, ei yhdetkään ole mahtuneet vyötäröstä tai sitten ne ovat olleet kuon yöpuvun housut.
        Meinaa ilo loppua kun ei saa ihminen housuja mistään.

Ite oon käyttäny h&m kapeamallisia joustofarkkuja kokoa 48.Mitat oli silloin lantiolta 117 ja laihuttuani samanmallisia farkkuja kokoa 46 ja tällä hetkellä senttejä on 108. oon vartalon mallilta päärynä. Miten et oo löytäny henkalta ja maukilta farkkuja itelles?

• woman
        lizzie kirjoitti:

Ite oon käyttäny h&m kapeamallisia joustofarkkuja kokoa 48.Mitat oli silloin lantiolta 117 ja laihuttuani samanmallisia farkkuja kokoa 46 ja tällä hetkellä senttejä on 108. oon vartalon mallilta päärynä. Miten et oo löytäny henkalta ja maukilta farkkuja itelles?

Niin se vain on etten ole löytänyt ainakaan täältä mein kaupungista.
        Minkäs merkkiset farkut löysit?

• lizzie
        woman kirjoitti:

Niin se vain on etten ole löytänyt ainakaan täältä mein kaupungista.
        Minkäs merkkiset farkut löysit?

Koon 48 on sellaset 5-taskun malliset ja koko 46 on L.O.G.G stretch.Kannattaa tilata kuvasto, siitä voi olla paljonkin iloa vaikka kauppa läheltä löytyykin.

• woman
        lizzie kirjoitti:

Koon 48 on sellaset 5-taskun malliset ja koko 46 on L.O.G.G stretch.Kannattaa tilata kuvasto, siitä voi olla paljonkin iloa vaikka kauppa läheltä löytyykin.

Mun tarvii tilata se kuvasto ja kattoo joskos sieltä löytys jotaan. Ja mennä kattomaan H&M.stä löytyskö sielt kyseisii housuja.
        Miten oottekos löytäneet tavarataloista: anttila, citymarket, prisma, euromarket jotaan farkkuja isoja kokoja?

• kati

Lindexilla on myös isokokoisten mallisto ja olen löytänyt sieltä monia hyviä vaatteitä. Ja joulun jälkeen oli isokokoisissakin kunnon alehinnat.

• fashion

Heh, näitä uusavuttomia taas...

Siis farkut ovat niiiin yleiset ja tylsät tavishousut että niitä löytyy aivan jokaikisesta tavaratalosta, vaatekaupasta ja halpahallistakin loputtomasti kaikkia kokoja ja pilkkahintaan.
      zzz...

Aivan eri asia on sitten löytää jotain parempaa, hienompaa tai erikoisempaa Suomesta.

Suomen ongelma on löytää erikoisuuksia, farkkuja ja tuulipukuja näkee liikaa. zzz

• gitsy

Olet oikeassa! Kokoja on monia ja se vaan et mikä istuu siihen omaan xxl vartaloon on toinen juttu.
        Aina löytyy housut jokka siten loppujen lopuksi sopii vyötäröstä mutta ovat aivan liian pitkät ja housujen malli menee pois jos alkaa lyhennellä- Ja Housut eivät ole enään kauniit punteista kun niitä lyhennetty.
        Itse sain suorat mustat housut Eurosta ja niitä olen käyttänyt. Ja olen kuumeisesti käynyt etsimässä sopiviä housuja liikkeistä ympäri kaupunkia mutta ei vaan tahdo mieluisia löytyä.
        Yhdet hyvät farkut olen saanut Seppälästä ja nekin alkavat kulua kohta ja uudet tarvitsisi saada. Että en yhtään ihmettele että jotkut muutkin ovat epätoivoisia kun etsivät farkkuja tai ylipääntäsa vaatteita.
        Nyt alkaa kohta kevät takin etsintä ja se kanssa oma hommansa, kun mikään ei mahdu päälle.
        Kirraa sieltä sun täältä ja ei mahdu kiinni.
        Kun tässä nyt kirjoiteltu aiheesta vaatteet niin mistä te olette saaneet takit hommattu?
        Kun noita ryntäätkin on sen verta isot ettei mikä tahansa takki sovi.

• Tintti

siel on ainaski jotain suuria..

• XXXL

joo Seppälä ja Ellos on semmoset joista olen itselleni kuteet löytänny juhlaan kun arkeenkin...eikä oo ees mitää hirveen hintasii...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe