Mikä on paras partavaahto tai -geeli?
Vastaukset 9
- joo no
Mä käytän ihan perinteistä saippuaa se on halvin joo ja iho kun vähän rasittuu siitä niin kosteusvoidetta vaan ja heti rauhottuuu....
- Sissi
..Cliniquen partavaahdosta. Kiva raikas mentolituoksu ja raikas olo jälkeenpäin. :-)
- Hate
Mistä tätä Cliniquen partavaahtoa voipi ostella.
- illu
Hate kirjoitti:
Mistä tätä Cliniquen partavaahtoa voipi ostella.
Clinique tuotteita saa stokkalta, on aika kalliitta mutta hyviä (mm. pala saippuaa 30€).
Itse suosittelisin ehdottomasti kaikkea kokeilleena lompakkoystävällistäkin gilleten parranajogeeliä, voittaa kaikki vaahdot 6-0 ja sitä saa kaikista peruskaupoista.
- vichy
Vichyn partavaahto on paras. sopii herkällekin iholle ja on tosi riittoisaa... saa ainakin yliopistonapteekista eikä oo sinänsä edes kovin kallista vaikka onkin laatukosmetiikkaa.
- Mannu
Biothermin vaahto/geeli on erittäin mukava myös.
- koitaihmeessä
ehtaa parranajosaippua tai -cremeä aidolla mäyränkarvasudilla, et palaa enää surkeisiin sprayvaahtoihin koskaan...
- kylkyllä
Kyllä.
Parhain vaahto tulee partasaippuasta hyvällä mäyränkarvasudilla. Suosittelen kokemuksesta Nivean geelejä. Merkkivaahdot ovat jopa huonompia ja etenkin paljon kalliimpia. Gilletillä on myös oikein hyvä hajusteeton geeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 65815
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551