Korsetti aidolle gootille!

Bat man

Teurasta lepakko. Juo sen veri. Tee sen nahasta itsellesi korsetti. siinä on jo luut valmiina. Vain näin toimii aito ja oikea gootti.

22

1333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • theunquietgrave

      Sama tyyppi jaksanut provoilla keskellä yötä täällä, jauhaen samoista asioista joka ainoassa viestissään. Voi voi voi, eikö ole pikkuisella elämää? Voi voi, oletko kateellinen vai onko pieni pili, jota yrität täällä kovasti kasvattaa? Vai eikö ollutkaan kauan katselemasi goottihenkinen tyttö kiinnostunut sinusta? Onko paha olla? Anna tulla vain, tunteella, kyllä setä kuuntelee ^^

      • Mustaa kahvia!

        Eikö gootit kestä mustaa goottihuumoria? Musta (?) nää on oikeasti hauskoja juttuja. Ei tietysti tosikkojöötille sovi, että muotityrkkygooteille nauretaan. Onko setä tehnyt itse korsettinsa vai ostanut tyrkkymuotiliikkeestä vai tilannut Pariisista. Mitäs hajuvettä setä käyttää? Lienee Poisonia? Setä' syö varmaan vaan lakua ja mustaa makkaraa!


    • Kumipää

      Just noin toimii aito musta muovityrkky.

      • Truejöötti

        Otin kiinni lepakon ja tein ohjeen mukaan, teurastin ja imin veren ja tein sen nahasta korsetin, jonka kiedoin pienen pilini ympärille. Muutuin itsekin jonkinlaiseksi lepakkovampyyrigootiksi. Olen nyt aito jöötti.


      • Goottia ja pullaa
        Truejöötti kirjoitti:

        Otin kiinni lepakon ja tein ohjeen mukaan, teurastin ja imin veren ja tein sen nahasta korsetin, jonka kiedoin pienen pilini ympärille. Muutuin itsekin jonkinlaiseksi lepakkovampyyrigootiksi. Olen nyt aito jöötti.

        Hellurei ja hellät goottitunteet kunniaan. Romantiikkaa ilmassa? Rajua! Romanssia tiedossa. Munaa ja Pillua?
        Seksiä mustalla lateksilla! Latex Sex! Runoja ja pullaa! Piikkilankaa kokeneille. Kiimaa Aleksis Kiven hengessä. Seitsämän goottiveljeä. Nahkurin orret. Saapasjalkatorni kaatuu. Oletko valmis? Herää goottiuteen! Aurinko laskee aina. Pimeys peittää galaksin. Synkkyys varjostaa goottia haudan takaa ja lepakon siivet leyhyttävät tunkkaista seisovaa ilmaa. Happea goottimuijalle ja goottiäijälle!


    • Bat Woman

      Tein just noin kuin ohjeessa sanottiin. En kai sit oo aito kun oon niin lihava, että lepakon nahka repesi kun yritin pukea korsettia päälleni. Tissit ei mahtunu sisään ja vaikka jätin ne ulkopuolelle siltikin korsetti ratkesi saumoista... Mitä teen haluan olla aito gootti? Pliis auttakaa mua ja vastatkaa pian! Siis hei oikeesti!

      • Goottinen villimiäs

        Ja gootti tekee korsetin. Mä kans halusi ol aito mut kun en saanu lepakkova kii ni tapoin kaatopaikalla rotan. Imeskelin sitä kunnes siitä ei verta tullu enää. Huulet muuttu goottisen tumman punaruskeeks ku veri kuivu. Sen nahasta tei lannevaatteen ja nyt olen viidakon ainoo ja synkin gootti! Gootti bundolo!


      • trulligöööttti!!!
        Goottinen villimiäs kirjoitti:

        Ja gootti tekee korsetin. Mä kans halusi ol aito mut kun en saanu lepakkova kii ni tapoin kaatopaikalla rotan. Imeskelin sitä kunnes siitä ei verta tullu enää. Huulet muuttu goottisen tumman punaruskeeks ku veri kuivu. Sen nahasta tei lannevaatteen ja nyt olen viidakon ainoo ja synkin gootti! Gootti bundolo!

        Tein monta, yhen lähetin 69 Jyrkille, sellaisen pikkuriikkisen, se kiersi sen munansa ympärille, pallit mahtu samaan pussukkaan. Sekin on nyt aito truegootti!


    • aitotrue jootti

      oon liian paksu tollaseen korsettiin. mistä mä löydän 200 kg lepakon. OON MEINAAN AIKA ISO JA LIHAVA GOOTTI! mä haluun olla aito gootti ja haluun lepakkokorsetin.

      • Truegootix

        Riisu itsesi alastomaksi. Maalaa itsellesi musta korsetti! Täydestä menee! Oot varmasti kaikkien mielestä aito truegootti!


      • Lihava gootti
        Truegootix kirjoitti:

        Riisu itsesi alastomaksi. Maalaa itsellesi musta korsetti! Täydestä menee! Oot varmasti kaikkien mielestä aito truegootti!

        Oli hienoo katsoo muiden goottien kateellisia ilmeitä kun ne näki et tässä sitä pyllertää oikea aito gootti....


      • Lateksigootti
        Lihava gootti kirjoitti:

        Oli hienoo katsoo muiden goottien kateellisia ilmeitä kun ne näki et tässä sitä pyllertää oikea aito gootti....

        Päällystin itseni mustalla lateksilla. Nyt toimii!
        Cyperitkin kunnioittaa mua nykyään. Ei vaan jäänyt aukkoja joista esim paskantaa tai syödä. Mutta kuolema kuuluu gootille. Ja paskanhaju lisää katu-uskottavuutta. Siis piti tehdä korsetti mutta tuli kokovartalokumipuku!


    • Gootti gimma

      Pitääkö juoda lepakon verta. Mistä muotiputiikista saa aidot goottivaatteet. En halua olla epäaito gootti. Mitä musaa gootit kuuntelee. En halua olla pintatyrkky gootti. Missä on parhaat goottivaateliikkeet. Onks Yö goottia entä negative? Mimmosta muotia ne käyttää. Onks paras goottilehti Regina vai suosikku? Missä parhaat goottivinkit pukeutumiseen?

      • Gotic Girl

        Regina ja Demi on meijän Cypergoottien ja Industriaaligoottien ainoot kunnon musagoottilehdet. Suosikki on kans kun sen päätoimittaja on kans aito gootti. Mistä noit lepakon nahkoi sit saa. Demis eikä Reginas ainakaa oo ollu. Onks Suosikis et vois tilaa itselle sopiva. Onks totta et aidot gootit syö vaa mustaa tapolaa? No suosikis on ollu juttui Indicast j69 eyes ja muist vanhoist goottipändeist.


      • lepakkootti
        Gotic Girl kirjoitti:

        Regina ja Demi on meijän Cypergoottien ja Industriaaligoottien ainoot kunnon musagoottilehdet. Suosikki on kans kun sen päätoimittaja on kans aito gootti. Mistä noit lepakon nahkoi sit saa. Demis eikä Reginas ainakaa oo ollu. Onks Suosikis et vois tilaa itselle sopiva. Onks totta et aidot gootit syö vaa mustaa tapolaa? No suosikis on ollu juttui Indicast j69 eyes ja muist vanhoist goottipändeist.

        kiitos kun kerroit. niis on varmaa juttui kans aidoist goottibändeist. mitä muut kuuluu gootin tehä ku juoda lepakon verta ja tehä sen nahasta korsetti. Mistä niitä lepakoit sit saa. Täytyyks ne tappaa vai onks ne jo kuallu ku imee verta. miltä se maistuu
        Haluun ol aito lepakkogootti!


    • aito gootti

      mää kans haudo itsemurhaa joka päivä ja viiltelen itseeni puukol. Seuraavaks mä ota moottorisaha ja viiltele itseeni oikeen kunnolla. Mä oon kuunnelle noit cyper ja industriaalii ja yötä ja negativee ja tokyo hotellii. Sen takia mä viiltelenki itseeni ku en oo löytäny muotigootti vaatteit ja nää pändit on tylsii. Mä oon aito gootti ja kuolenki varmmaa pia, eks se oo goottiskenee? kuolema on romanttist ja rakastan kuolemaa. oon gootti en emo tai rokkari.

      • vampyrigooti

        oon goottiheebo ja mun äiti on mun oikee emo. isäki on gootti ja se on tummempi ku James brown. Oliks sekin goooti ku se oli ihan musta mies. Syön lakritsaa ja juon vaan kokista ku se on epäterveellistä ja gootit niinku halveksii ja ihailee kuolemaa. Mäkin on viillelly itteeni puukol ristejä ja satanismi ja 666 mitä sit tarkoittaa, et oon kans aito gootti. Mist sitä lepako verta saa, en tiä uskallanko juoda mut ku oon iha vampyyrigootti.


    • 13 v. gootti

      MIS NIIT MUOTI LIIKKEIT ON MIS MYYDÄÄ GOOTTI PUKUJA. mÄKIN HALUUN OLLA AITO GOOTTI. MITÄ MUSAA GÖÖTIT KUUNTELEE. MUL N KANS PARI TOKYO HOTELIN LEVYY JA 69 EYES:N JUSSI ON IHANA. sIL ON KYL VÄHÄ ISO PÄÄ. jA SIT TOTA LADY gAGAA OON KANS KUUNNELLU PALJON. PITÄÄKS OIKEESTI JUODA LEPAKON VERTA. JA NIINKU OLLA SYNKKÄ JA KUOLEMA MIELESÄ.
      mä oon kyl aika kovis ja vedän röökii monta askii päiväs! Mä oon jo kolmetoista ja haluun aidoks gootix.

    • Jöötin haju!

      Mä oon aito gootti ja ostin mustan sukelluspuvun. Tuli kakkahätä ekä saanut pukua ajoissa pois. Ripulikakka yllätti aidon gootin ja täytti goottiasuni bussipysäkillä seistessäni. Bussissa alkoi haju nousta goottiasuni syövereistä muidenkin aistittavaksi. Yritin katsella kummastuneen näköisenä ja paheksuvia katseita luoden ympärilleni. Mutta kaikki alkoivat jostain syystä tuijottaa meikäläistä. Kai ne tajusivat, että gootin haju täytti linja-auton, jossa ei todellakaan ollut enää mitään lepoisaa tunnelmaa.

    • aito goottitukka

      kakkalla saa aidon goottifledan. pysyy pystyssä, ei tarvi geelii tai hiuslakkaa. vähän outo haju vaan seuraa mut pääasia on aidot goottiskene hiukset. kuuntelen cyperii ja industrialii niinku tokyi hotel ja 69 eyes. jussil o kans hieno industriali tukka vai on sil iso pää, ainaski puolet sen vartalosta on päätä...
      se on kans aito gootti ja varmaa jua lepakon verta ja viiltelee itseään.

    • Perskorsetti

      Cradle of filth ja one direction on kans varmaan juanu lepakon verta ja peikkolaulu on goottia ja ... Voiks omasta perseestä tehdä korsetin jos hakkaan sen ensin mustelmille ja sit viiltelen nahan pois. Millasta lankaa pitäis käyttää. Oho neuloin vahingos persereiänkin kii! Mitä nyt aito gootti tekis?

      • Goottitrolli

        Nyt pitää viillellä niin maan perusteellisesti. Kannattaa ulostaa suun kautta. Voisko kakkasta muovailla korsetin jos sitten polttais uunissa kun on saanut sen muovattua. Vai pitäiskö se muovata suoraan iholle ja antaam kuivua siinä. Mureneeko kakkakorsetti helposti. Apua auttakaa, haluan olla aito true goottitrolli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1459
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1093
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1008
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1001
    6. 3
      900
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      898
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      891
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    Aihe