Jooh alkaa jo oikee skeittaus ja sormiskeittaus kyllästyttää.
Tietääkö kukaan mitään netti kauppaa mistä sais käsiskeitin?
KIITOS VASTANNEILLE!
P.S. Sori jos on epäselvää tekstiä,oli vähä kiire ku kirjotin ;).
käsiskeitti
13
1260
Vastaukset
- miikkapina
Enpätiiä etsin itsekkin.
- no voihan
niitä saa ponkes nettikaupasta ei maksa paljoa tai mene ponkesiin itse jo asut helsingissä.
- skedemies
www.huuto.net, hakusana: käsiskeitti
- juafffffdfdfdfdfd
ok
- p8
stadiumista ja BR lelu kaupoista saa halvalla tech deckejä.
- no voi lol
NE ON SORMISKEITTEJÄ SIELLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jdkffk
overboardista saa ainakin tech deckkejä
- out00
Outoo... joku kyllästyy skeittaamiseen.
- hehee
SORMISKEITTAUKSEEEEN!!!!!! mieti ny vähä!
- fsviltsu
hyi
- jhdbvjhvfjhjfhjvjf
eikä ollu
- NOHATEoon tyttö
en tiiä. mä sormiskeittaaan
- superlassi
No itse ainakin luulen ettei niitä enää saa oikein mistään. :/ P.s Kannattaa käydä kattomassa aika hyviä jätkiä noin nuoriksi: https://www.youtube.com/user/Turkusk8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851