Oisin kasaamassa bändiä Joensuun seuduilla, tyyli glam/hard rockii. Ite aattelin olla komppikitaristi, joten vielä tartteis solisti, rumpali, basisti, soolokitaristi ja jos on halukkaita niin koskettimiin. Oon ite 14, joten ikää pitäis olla 13-16 vuotta. Tärkeintä et asennetta ja mielellään soittotaitoo löytyis.
Bändiin jäseniä
4
359
Vastaukset
- zuippaduippa
löytys kättä ja jalkaa...
- orientalbeat
mistä päin sie oot ?? :)) nii ja oisko tiedossa joitain muitaki bändiin?
- Mr.Brownstone
Ihan vitun hyvältä kuulostaa. Ite oon 13, kohta 14 aloitteleva kitaristin/laulajan alku Joensuusta kanssa. Alotan vasta syksyllä kitaratunnit mutta älä anna sen hämätä oon todella innostunut tästä ja rupeen harjottelee todella kovaa vaikka toistaseks ei soittotaitoa käytänössä ole. Itelläni nuo Hanoi Rocks ja glam rock on suurimmat vaikuttajat musiikkimakuun ja kaikkeen. Siis vittu ilman muuta, haluun tavata siut. Oon muuten poika jos se merkitsee.
- Mr.Brownstone
Nii ja mese on [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728451KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527620Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521613685Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552825Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432060- 1262056
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211801