Olisi kiva kuulla, millä tavalla olette joutuneet naisten välisen kateuden uhriksi.
Naisten välinen kateus
5
530
Vastaukset
yksi tyttö varasti multa virtahepomaskotin kun oli siitä kade. Muuta ei tuu nyt yhtäkkiä mieleen, kukaan ei taida olla tarpeeksi kateellinen mulle. :/
- kiltti hyssykkä
Siilleen olen joutunut, että työpaikalla eräs vanhempi rouvahenkilö on katkera ja kateellinen noin ylipäätään, mutta erityisen pahansuopa hän on naisia kohtaan. Toinen ei saisi omata tai omistaa mitään. Hänellä on pakkomielteenä yrittää mitätöidä toisen elämän kaikki hyvä puhumalla tästä pahaa ympäriinsä. Pääsääntöisesti hän esittää iloista ihmistä, mutta usein tantta sylkäisee myrkkynsä päin kasvoja. Häntä ottaa päähän jonkun perheettömyys, mutta yhtä lailla myös perheen perustaminen. Hän haukkuu vähäosaisia ja toisaalta vetäisee komeat raivarit, jos saa tietää jollain olevan vähänkin omaisuutta. Hupaisinta on, että tämä eläkeikäinen Rouva katsoo olevansa jatkuvassa missikisatilanteessa kaikkien muiden naisten kanssa. Tantta on siis pimpelipom.
- en tietääkseni
ole koskaan joutunut naisten välisen kateuden uhriksi. Päinvastoin, omasta mielestäni olen aika taitava rakentamaan ihmissuhteita muihin naisiin ja verkostoitumaan, mistä on ollut minulle paljon hyötyä.
- palstalla.
Tunteet/kateus palstalla on kirjoituksia siitä kuinka kauniit naiset joutuvat toisten naisten kateuden kohteeksi.
Käytännössä nainen voi olla kateellinen toiselle naiselle mistä tahansa asiasta. Yleisimpiä kateuden syitä ovat kauneus, aviomies, koulutus, menestyminen, mikä tahansa. Kateelliset naiset ovat usein työpaikkakiusaajia, joten kyse on todella ikävästä ilmiöstä.
- aquatics
Muistutan amerikkalaista malli-ihannetta hiukan liian muodokkaana malliksi,ehdottomasti liian rintava ranskalaiseen malli-ihanteeseen.Herätän lähinnä sitä pinkkiä ja persikkaista barbikateutta.En ymmärrä miksi tumman pitäisi vaalentua minun vuokseni ja vice versa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175053Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/942293- 1351978
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171640"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551246Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu111892Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48821Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.301818Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654