Serkkuus

serkuttelija

Hei!

Olen hyvää pataa serkkuni kanssa, joka on itseäni noin 7 vuotta vanhempi. Olemme kuin paita ja peppu, olemme hyvät ystävykset. Minä olen nainen, hän mies. Hän on ainoa ihminen, joka on saanut kunnioitukseni, jos näin voin sanoa. Olemme nimittäin kiinnostuneet saman työalan tehtävistä ja sen toteuttamisesta.

Ongelmaksi on noussut kuitenkin se, kuinka hänen käytöksensä muuttuu, kun hänen yksi ja tietty ystävä tulee kylään. Tämä
hänen eräs ystävänsä tuli kylään ja pam! hänen käytöksensä muuttui.
Muiden hänen ystäviensä kanssa hän on normaali, rento, mutta nyt hän muuttui. Hän ilkkui minua hänen kuullen ja ilkeili, aukoi päätään. Oli etäinen ja kylmä ja olin hänelle kuin ilmaa.
Olen hämilläni; mitä olen tehnyt? Mitä minun pitää muuttaa itsessäni, että hän on se sama serkku, ystävä, johon voin luottaa. Serkkuni on minulle kuin isoveli, joka minulta puuttuu. Toinen isä. Hän on aina huolehtinut ja välittänyt, mutta miksi nyt näin? Olenko vain liian toivokas ajatellakseni, että hän olisi minule aina yhtä kiltti?

Pelkään, että hän joku päivä avaa suutaan sen verran, sanoo ne sanat, jotka saa murtumaan ihmisen kuin ihmisen.

mitä minä voin tehdä?

4

1887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri maata?

No ompas ihme serkku! Kummallista käytöstä. Mitä olet tehnyt tälle serkulle koska hän on niin kiukkuinen ja epä-kohtelias?

• vastaa

Vastaa.

• heräsi

Mitkä on ne sanat, jotka saa murtumaan ihmisen kuin ihmisen? Olis aika kätevä tietää.

• sanonu ne sanat jo...

Palan halusta tietää monensiako serkkuja ootte ? :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      12
      2128
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      143
      1667
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      122
      1239
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      221
      1212
    5. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1114
    6. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1055
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      886
    8. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      70
      842
    9. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      79
      831
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      46
      701
    Aihe