Serkkuus

serkuttelija

Hei!

Olen hyvää pataa serkkuni kanssa, joka on itseäni noin 7 vuotta vanhempi. Olemme kuin paita ja peppu, olemme hyvät ystävykset. Minä olen nainen, hän mies. Hän on ainoa ihminen, joka on saanut kunnioitukseni, jos näin voin sanoa. Olemme nimittäin kiinnostuneet saman työalan tehtävistä ja sen toteuttamisesta.

Ongelmaksi on noussut kuitenkin se, kuinka hänen käytöksensä muuttuu, kun hänen yksi ja tietty ystävä tulee kylään. Tämä
hänen eräs ystävänsä tuli kylään ja pam! hänen käytöksensä muuttui.
Muiden hänen ystäviensä kanssa hän on normaali, rento, mutta nyt hän muuttui. Hän ilkkui minua hänen kuullen ja ilkeili, aukoi päätään. Oli etäinen ja kylmä ja olin hänelle kuin ilmaa.
Olen hämilläni; mitä olen tehnyt? Mitä minun pitää muuttaa itsessäni, että hän on se sama serkku, ystävä, johon voin luottaa. Serkkuni on minulle kuin isoveli, joka minulta puuttuu. Toinen isä. Hän on aina huolehtinut ja välittänyt, mutta miksi nyt näin? Olenko vain liian toivokas ajatellakseni, että hän olisi minule aina yhtä kiltti?

Pelkään, että hän joku päivä avaa suutaan sen verran, sanoo ne sanat, jotka saa murtumaan ihmisen kuin ihmisen.

mitä minä voin tehdä?

4

1770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri maata?

      No ompas ihme serkku! Kummallista käytöstä. Mitä olet tehnyt tälle serkulle koska hän on niin kiukkuinen ja epä-kohtelias?

      • vastaa

        Vastaa.


    • heräsi

      Mitkä on ne sanat, jotka saa murtumaan ihmisen kuin ihmisen? Olis aika kätevä tietää.

      • sanonu ne sanat jo...

        Palan halusta tietää monensiako serkkuja ootte ? :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe