Serkkuus

serkuttelija

Hei!

Olen hyvää pataa serkkuni kanssa, joka on itseäni noin 7 vuotta vanhempi. Olemme kuin paita ja peppu, olemme hyvät ystävykset. Minä olen nainen, hän mies. Hän on ainoa ihminen, joka on saanut kunnioitukseni, jos näin voin sanoa. Olemme nimittäin kiinnostuneet saman työalan tehtävistä ja sen toteuttamisesta.

Ongelmaksi on noussut kuitenkin se, kuinka hänen käytöksensä muuttuu, kun hänen yksi ja tietty ystävä tulee kylään. Tämä
hänen eräs ystävänsä tuli kylään ja pam! hänen käytöksensä muuttui.
Muiden hänen ystäviensä kanssa hän on normaali, rento, mutta nyt hän muuttui. Hän ilkkui minua hänen kuullen ja ilkeili, aukoi päätään. Oli etäinen ja kylmä ja olin hänelle kuin ilmaa.
Olen hämilläni; mitä olen tehnyt? Mitä minun pitää muuttaa itsessäni, että hän on se sama serkku, ystävä, johon voin luottaa. Serkkuni on minulle kuin isoveli, joka minulta puuttuu. Toinen isä. Hän on aina huolehtinut ja välittänyt, mutta miksi nyt näin? Olenko vain liian toivokas ajatellakseni, että hän olisi minule aina yhtä kiltti?

Pelkään, että hän joku päivä avaa suutaan sen verran, sanoo ne sanat, jotka saa murtumaan ihmisen kuin ihmisen.

mitä minä voin tehdä?

4

1802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri maata?

No ompas ihme serkku! Kummallista käytöstä. Mitä olet tehnyt tälle serkulle koska hän on niin kiukkuinen ja epä-kohtelias?

• vastaa

Vastaa.

• heräsi

Mitkä on ne sanat, jotka saa murtumaan ihmisen kuin ihmisen? Olis aika kätevä tietää.

• sanonu ne sanat jo...

Palan halusta tietää monensiako serkkuja ootte ? :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2602
    2. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2524
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2013
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      33
      1973
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      371
      1481
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1103
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259