Miten näin korkeassa asemassa

oleva ihminen

24

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ministeri AStrin Thors:

- Jos esimerkiksi vanhoillislestadiolainen nuori ei ole totellut uskonnollisia sääntöjä ja hänen perheensä painostaa häntä sillä perusteella, että hänen käyttäytymisestään on koitunut häpeää suvulle, kyse on henkisestä kunniaväkivallasta.

• ...................

Kyllä nyt romahti Thorsin pisteet mun silmissä. Toivottavasti itsekin tajuaa "sammakkonsa".

• Ihan sama juttu

Jos juorujen perusteella uskotaan kaikki mitä puhutaan, mitä siitä tulis?
        Jos palstakeskutelujen perusteella tehtäis nämä arviot täällähän on muut paljon pahempia.

• Ihan sama juttu kirjoitti:

Jos juorujen perusteella uskotaan kaikki mitä puhutaan, mitä siitä tulis?
        Jos palstakeskutelujen perusteella tehtäis nämä arviot täällähän on muut paljon pahempia.

Mahtava juttu, että ministeritasolla jo noteerataan henkinen väkivalta vl-liikkeessä.

• vois nimittää?
        Devoit kirjoitti:

Mahtava juttu, että ministeritasolla jo noteerataan henkinen väkivalta vl-liikkeessä.

Jospa lähdettäis ihan täältä palstan ongelmista?

• kun ilkeyttä
        vois nimittää? kirjoitti:

Hei herätys!

• vois nimittää? kirjoitti:

Siis nimikilpailu Devoitin tekosista :)

Voi että "sytäntä" lämmittää, että hätähuutomme on jo noteerattu vallankabineteissa.

Nyt se Tevoitti kuulkaat vasta riemastuukin kirjoittelemaan

• Devoit kirjoitti:

Siis nimikilpailu Devoitin tekosista :)

Voi että "sytäntä" lämmittää, että hätähuutomme on jo noteerattu vallankabineteissa.

Nyt se Tevoitti kuulkaat vasta riemastuukin kirjoittelemaan

Kiroitusvirhe paholainen.

• kun ilkeyttä kirjoitti:

Hei herätys!

Mne peilin eteen, jos tosiasiat ahdistaa.

• puhujanne

on myöntänyt painostuksen....

"Astrid Thors muistuttaa, että kunniaväkivalta ei ole minkään yksittäisen uskonnon tai kulttuurin piirre vaan sitä harjoitetaan eritasoisesti hyvin monenlaisissa ryhmissä. Thorsin mukaan tarkkaan ajateltuna kunniaväkivaltaa ilmenee kotoisen kristillisyytemmekin piirissä.

- Jos esimerkiksi vanhoillislestadiolainen nuori ei ole totellut uskonnollisia sääntöjä ja hänen perheensä painostaa häntä sillä perusteella, että hänen käyttäytymisestään on koitunut häpeää suvulle, kyse on henkisestä kunniaväkivallasta. "

• lyyleri
        Devoit kirjoitti:

Mne peilin eteen, jos tosiasiat ahdistaa.

puolelta on ollut havaittavissa henkistä väkivaltaa vl:iä kohtaan.!!

• oma kokemus

Minkälainen sammako om tämä!
        Olin nuori vasta vähän päälle 14v. kun minulle ilmoitettiin että en ole oikea v.lestaadiolainen. Olin nuori ja minua kiinnosti ihan muut jutut kuin vl.uskonto pitkä painostava kuullustelu/houkuttelu jatkamaan vl.uskossa kesti ja kesti kunnes lopulta minut vapautettiin.
        Miksiköhän niillä herroilla oli niin kiirus asiassa? sitä olen usein miettinyt toki olisin saattanut vanhenpana tehdä omat ratkaisuni mutta jo silloin kun olin vielä lapsi.
        Ajatteliko/tiesikö nämä herrat mitä siitä seuraa perheen sisällä kun tällä tavalla toimivat jos olisivat antaneet olla olisi meillä säilynyt normaali elämä.

Vanhemmat olivat tässä talutus nuorassa ja siitä seurasi että vanhemmpani eivät noteeranneet enää minua omana lapsenaan olin tuolloin 14vuotias hei miettikää miltä tuntuu kun omat vanhemmat eivät tunnusta omaa lastaan!he häpesivät minua.
        Toivottivat vaan että sinun elämästäs ei tule sitten mitään muista se!
        Aika kovan tuomion sain. Herrat ry.ltä olivat varmasti ylpeitä omasta itsessään....

Kaikki tämä tuli siitä että vanhoilislestaadiolaisuus määrää kaikessa.
        Olin kavereille kateellinen kuin heillä oli normaali perhe elämä jossa vanhemmat touhusivat omien lasten kanssa kaikkea ja minäkin pääsin heidän mukaan usein olisiko noilla vanhemmilla ollut aavistus asiasta kun niin usein pyysivät mukaan.
        Silloin aattelin että kunpa meilläkin...
        Nyt kun ajattelen noita aikoja niin se todella oli henkistä kunnia murhaa täydellisimmillään.

Äitee on kuollu mutta isä on kait vielä elossa minun omat lapseni ei häntä tunne oikeastaan lainkaan.
        kiitos kuuluu v.lestaadiolaisuuden.

• oma kokemus kirjoitti:

Minkälainen sammako om tämä!
        Olin nuori vasta vähän päälle 14v. kun minulle ilmoitettiin että en ole oikea v.lestaadiolainen. Olin nuori ja minua kiinnosti ihan muut jutut kuin vl.uskonto pitkä painostava kuullustelu/houkuttelu jatkamaan vl.uskossa kesti ja kesti kunnes lopulta minut vapautettiin.
        Miksiköhän niillä herroilla oli niin kiirus asiassa? sitä olen usein miettinyt toki olisin saattanut vanhenpana tehdä omat ratkaisuni mutta jo silloin kun olin vielä lapsi.
        Ajatteliko/tiesikö nämä herrat mitä siitä seuraa perheen sisällä kun tällä tavalla toimivat jos olisivat antaneet olla olisi meillä säilynyt normaali elämä.

Vanhemmat olivat tässä talutus nuorassa ja siitä seurasi että vanhemmpani eivät noteeranneet enää minua omana lapsenaan olin tuolloin 14vuotias hei miettikää miltä tuntuu kun omat vanhemmat eivät tunnusta omaa lastaan!he häpesivät minua.
        Toivottivat vaan että sinun elämästäs ei tule sitten mitään muista se!
        Aika kovan tuomion sain. Herrat ry.ltä olivat varmasti ylpeitä omasta itsessään....

Kaikki tämä tuli siitä että vanhoilislestaadiolaisuus määrää kaikessa.
        Olin kavereille kateellinen kuin heillä oli normaali perhe elämä jossa vanhemmat touhusivat omien lasten kanssa kaikkea ja minäkin pääsin heidän mukaan usein olisiko noilla vanhemmilla ollut aavistus asiasta kun niin usein pyysivät mukaan.
        Silloin aattelin että kunpa meilläkin...
        Nyt kun ajattelen noita aikoja niin se todella oli henkistä kunnia murhaa täydellisimmillään.

Äitee on kuollu mutta isä on kait vielä elossa minun omat lapseni ei häntä tunne oikeastaan lainkaan.
        kiitos kuuluu v.lestaadiolaisuuden.

"Äitee on kuollu mutta isä on kait vielä elossa minun omat lapseni ei häntä tunne oikeastaan lainkaan."

Perheiden hajottaminen ja perheenjäsenten välien lopullinen katkaiseminen on yksi vl-herätysliikkeen surullinen "hengen hedelmä". Siihen vl-herätysliikkeen vahva taustavaikuttaja sielunvihollinen myös pyrkii.

Ei ihan äkkiä tule mieleen sen julmempaa kuin, että vanhemmat hylkäävät oman lapsensa. Vl-herätysliikkeessä tämä lapsen henkinen murhaaminen onnistuu helposti. Tärkeintä on noudattaa SRK:n Raamatun vastaisia valheoppeja.

Tsemppia ja siunausta sinulle!

• lyyleri kirjoitti:

puolelta on ollut havaittavissa henkistä väkivaltaa vl:iä kohtaan.!!

Ymmärrän, vl-sorto minua kohtaan on hyväksyttyä, mutta jos puhun siitä julkisesti, se on väkivaltaa vl-uskovaisia kohtaan?

• väittää moista
        Melperi1 kirjoitti:

"Äitee on kuollu mutta isä on kait vielä elossa minun omat lapseni ei häntä tunne oikeastaan lainkaan."

Perheiden hajottaminen ja perheenjäsenten välien lopullinen katkaiseminen on yksi vl-herätysliikkeen surullinen "hengen hedelmä". Siihen vl-herätysliikkeen vahva taustavaikuttaja sielunvihollinen myös pyrkii.

Ei ihan äkkiä tule mieleen sen julmempaa kuin, että vanhemmat hylkäävät oman lapsensa. Vl-herätysliikkeessä tämä lapsen henkinen murhaaminen onnistuu helposti. Tärkeintä on noudattaa SRK:n Raamatun vastaisia valheoppeja.

Tsemppia ja siunausta sinulle!

"ei kettään lasta painosteta uskoon...se on jokkaisen oma valinta..."
        käytäntö vaan on toista??

Mulla on oma perhe ja menee kaikinpuolin ok. Lapsuus muistot ne tietysti kulkee aina mukana niitä on mahdotonta unohtaa.

Kiitos Melperille

• korviin

ole kantautunut vl-herätysliikkeen saatanallinen talostelu.

• lyyleri

ei kettään lasta painosteta uskoon...se on jokkaisen oma valinta...mutta tarjotaan mahdollisuutta juurtua jo lapsesta Jumalan armovaltakuntaan...Usko on lahja , eikä joka miehen.!

• valehtelu oikein
        lyyleri kirjoitti:

ei kettään lasta painosteta uskoon...se on jokkaisen oma valinta...mutta tarjotaan mahdollisuutta juurtua jo lapsesta Jumalan armovaltakuntaan...Usko on lahja , eikä joka miehen.!

tulee teillä?

• Annetaan ohjeita
        lyyleri kirjoitti:

mm. Ehkäisyssä ja sen kieltämisessä mut eipä ole ohjeita että on lapsemme vl tai ei niin muistakaa kohdella ja rakastaa heitä samallatavalla.

• on ihan muu
        lyyleri kirjoitti:

Itse teistänne eriseurat nousevat ja nousevat miehet jotka vääryyttä puhuvat
        Tämä on totta tänäpäivänä. Ei näitä sanoja voi tehdä tyhjäksi.

• jeee.

Hyvä oli ministerin kirjoitus. Olen itsekkin vl-kunniamurhan uhri. Kun en käynyt seuroissa, kaikki vl-ystävät katosi sisaruksia myöten.

Mutta ei haitta, otin parempia ystäviä.

Hyvä ministeri.

• ministeriltä

Selkärankaisuutta nostaa kotimaisia ihan omia ongelmia esiin

• ......................
        ministeriltä kirjoitti:

Selkärankaisuutta nostaa kotimaisia ihan omia ongelmia esiin

Osoittaa ministeriltä politikointia ja populismia, kylmäveristä laskelmointia tarttua aiheeseen juuri nyt kun se on muutenkin ollut ns. "pinnalla".

• jopa vielä enemmän

Kaikesta ei voi syyttää uskoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      401
      1158
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1096
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      842
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      60
      779
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      99
      698
    6. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      15
      670
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      71
      664
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      661
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      653
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      58