Kohti seuraavia EM kisoja. Vain juniorit mukaan. Unohtuiko nuoret. Eivät. Ovat jo liian vanhoja.
Aloitetaan jarrupalasulkeisilla.
Otetaan tuija mukaan. Vasta 27 v. Kilpaillut brasiliassa.
Aloitan EM valmennuksen
3
239
Vastaukset
- liian vanha
valmennukseesi. Pelkkä turisti? Vastaapa rullakoutsi kerrankin suoraan ja kaksitelematta. Missä on on aikuisen ja nuoren raja 16 18 20 22 24 vai 27 kuten brassi-Tuijalla? Valmennustietoa kaipaillen.
Joukkue nuoria ja aikuisia.- rullakoutsi
enkä Viron valmentaja. Tarkistan vain kisalisenssit, koska on kyse oikeasta arvokilpailusta. Kaikki tuovat minulle myös ikärajatodisteet. Sitten katson pääseekö aikuisen EM kisoihin.
Olen ollut Sveitsissä ja tiedän nämä asiat. Hain Sveitsistä vaimon. Nyt vaimo on tosi mustasukkanen Tuijasta. Nämä lisenssiasiat ovat siis nyt aikuisten kohdalla veitsen terällä.
- Tuijaa ei olla
Tuijaa ei ole ei tule. Temä olla väärinkäsitys. Väärät kädet väärällä henkilöllä olla.
Sain Brasilia viestiä siellä ei kilpailut Tuija nimi. katsottimme kaikki kilpailu. Ei olla suomalainen siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653