Kohti seuraavia EM kisoja. Vain juniorit mukaan. Unohtuiko nuoret. Eivät. Ovat jo liian vanhoja.
Aloitetaan jarrupalasulkeisilla.
Otetaan tuija mukaan. Vasta 27 v. Kilpaillut brasiliassa.
Aloitan EM valmennuksen
3
280
Vastaukset 3
- liian vanha
valmennukseesi. Pelkkä turisti? Vastaapa rullakoutsi kerrankin suoraan ja kaksitelematta. Missä on on aikuisen ja nuoren raja 16 18 20 22 24 vai 27 kuten brassi-Tuijalla? Valmennustietoa kaipaillen.
Joukkue nuoria ja aikuisia.- rullakoutsi
enkä Viron valmentaja. Tarkistan vain kisalisenssit, koska on kyse oikeasta arvokilpailusta. Kaikki tuovat minulle myös ikärajatodisteet. Sitten katson pääseekö aikuisen EM kisoihin.
Olen ollut Sveitsissä ja tiedän nämä asiat. Hain Sveitsistä vaimon. Nyt vaimo on tosi mustasukkanen Tuijasta. Nämä lisenssiasiat ovat siis nyt aikuisten kohdalla veitsen terällä.
- Tuijaa ei olla
Tuijaa ei ole ei tule. Temä olla väärinkäsitys. Väärät kädet väärällä henkilöllä olla.
Sain Brasilia viestiä siellä ei kilpailut Tuija nimi. katsottimme kaikki kilpailu. Ei olla suomalainen siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.191168Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke57965Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63933- 54863
- 51761
- 61715
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81696- 82662
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le37660Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29596