Kohti seuraavia EM kisoja. Vain juniorit mukaan. Unohtuiko nuoret. Eivät. Ovat jo liian vanhoja.
Aloitetaan jarrupalasulkeisilla.
Otetaan tuija mukaan. Vasta 27 v. Kilpaillut brasiliassa.
Aloitan EM valmennuksen
3
259
Vastaukset
- liian vanha
valmennukseesi. Pelkkä turisti? Vastaapa rullakoutsi kerrankin suoraan ja kaksitelematta. Missä on on aikuisen ja nuoren raja 16 18 20 22 24 vai 27 kuten brassi-Tuijalla? Valmennustietoa kaipaillen.
Joukkue nuoria ja aikuisia.- rullakoutsi
enkä Viron valmentaja. Tarkistan vain kisalisenssit, koska on kyse oikeasta arvokilpailusta. Kaikki tuovat minulle myös ikärajatodisteet. Sitten katson pääseekö aikuisen EM kisoihin.
Olen ollut Sveitsissä ja tiedän nämä asiat. Hain Sveitsistä vaimon. Nyt vaimo on tosi mustasukkanen Tuijasta. Nämä lisenssiasiat ovat siis nyt aikuisten kohdalla veitsen terällä.
- Tuijaa ei olla
Tuijaa ei ole ei tule. Temä olla väärinkäsitys. Väärät kädet väärällä henkilöllä olla.
Sain Brasilia viestiä siellä ei kilpailut Tuija nimi. katsottimme kaikki kilpailu. Ei olla suomalainen siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444318Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202774Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412532Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?851529Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161476- 481199
- 811135
- 59993
- 45986
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En176977