kuivakuppaus

kkuppaaja

Hei!

Kuppailin itseäni usemamman kuukauden ajan ja en nyt huomannut merkittäviä muutoksia selluliitissani (joka on jo hankittu hyvin nuorella iällä) mutta kuitenkin, huomasin sen että loppuajasta ei meinannut iho alkaa punoittamaan vaikka kuinka kovalla imulla kuppasi. Kipu hävisis pikkuhiljaa, mutta reisissä sai ainakin 10 min pyöritellä ennenkuin edes kuumotti, onko muilla käynyt näin?

Nyt aloitin kuppailun uudestaan n 5 kiloa kevyempänä kuin viimeksi (nyt 168 cm ja 65 kiloa) ja muun kiinteytyksen ohessa ja lihasten kasvaessa salilla ajttelin taas yrittää :) Itse kuppailen 5-7 min per reisi kun muualla ei selluliittiä ole. Sen jälkeen kuivaharjaan rasvat pois riffi -kintaalla, näin ei tarvitse mennä suihkuun, tulee iho kuorittua ja vieläkin verenkiertoa vilkastettua! Kätevää!

4

2296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CuppingG

      Olen huomannut kuppaukset "tehottomuuden" pitkän käytön jälkeen. Ajattelin siirtyä astetta pienempään kuppiin, jotta imuteho paranee. Tuohan johtuu puhtaasti siitä, että kuppaus on poistanut suurimmat "tukokset", vaikka näkyvää selluliittiä ei olisikaan niin koitapa alaselkään/pakaraan kuppausta samalla teholla kuin reisiisi niin huudat hoosiannaa ;)

      • kkuppaaja

        Nyt huomasin eron! Eli vaihdoin huomattavasti pienempään kokooon, eli nyt on halkaisija kupilla 5m ja vitsi että tuntuu! Punottaa minuutin kuppaamisen jälkeen ja kyllä punottaa ja kuumottaa kun on 7 min reittä, takapuolta ja "jenkkakahvoja" käynyt läpi. Ei melkeen pysty edes enempää, kun noissa ohjeissa lukee että jos iholle tulee vahva punoitus, tulee kuppaaminen lopettaa heti.. Mikä nyt sitten taas on vanhvan ja mikä vaan normaalin punoituksen ero?


      • ihan
        kkuppaaja kirjoitti:

        Nyt huomasin eron! Eli vaihdoin huomattavasti pienempään kokooon, eli nyt on halkaisija kupilla 5m ja vitsi että tuntuu! Punottaa minuutin kuppaamisen jälkeen ja kyllä punottaa ja kuumottaa kun on 7 min reittä, takapuolta ja "jenkkakahvoja" käynyt läpi. Ei melkeen pysty edes enempää, kun noissa ohjeissa lukee että jos iholle tulee vahva punoitus, tulee kuppaaminen lopettaa heti.. Mikä nyt sitten taas on vanhvan ja mikä vaan normaalin punoituksen ero?

        ei ihan 5m vaan 5 cm!


    • Nainen 40+

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      98
      1950
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1548
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1080
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      1009
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      929
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      829
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      35
      750
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      741
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      721
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      643
    Aihe