missä voi pelata pingistä?

pingpong

Missä voi helsingissä pelata aikuinen ihminen pingistä?

Toinen kysymys:Mistä voisin löytää pingispöydän suht. edullisesti?

Meillä oli kotona pinggispöytä kun olin lapsi ja tuli paljon pelattua.

onko jotain seuroja joihin voi keski ikäinen aikuinen liittyä?

13

20450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka

Aloittaisit lukemalla alempia viestiketjuja.

• joskus itsekin liittynyt

Suomen Pöytätennisseurat löytyvät täältä

SPTL Suomen Pöytätennisliitto
      http://www.sptl.fi

Helsingissä satunnaiseen pallotteluun käy Töölön kisahalli (pääsymaksu).
      Muutama pöytä taitaa olla myös Pirkkolan uimahallin aulassa (ilmainen).

Vakavampaan pelaamista varten kannattaa liittyä seuraan, joista monella on pelipaikkana Ruskeauon palloiluhalli, jossa järjestetään myös kilpailuja ja maaotteluitakin. Katso kilpailukalenteri SPTL:n sivuilta. Kilpailuja pääsee katsomaan ilmaiseksi.
      Ruskeasuon palloiluhallissa on alku-iltaisin paljon seurojen vuoroja ja seuroissa on paljon pelaajia, joten tilaa on vähän. Loppuillasta on paremmin tilaa.
      Jotkut seurat pelaavat myös Maunulan väestönsuojassa. Espoon pöytätennisseuralla on vuorot Tapiolassa väestönsuojassa.
      Jos menet kokeilemaan, muista varata mukaan oikeat sisäpelivarusteet, kuten vaaleapohjaiset sisäpelikengät.

• olis

Myllypuron liikuntahallissa kaksi pingis pöytää, mailat ja pallo oltava itellä mukana.
      Sisään pääsy 1,5e.

• milayamoya

Helo,
      I am lyudmyla.
      Haluan, pelata pöytätennistä,
      tänä viikonloppuna,
      jossa mies 45-50 vuotta.

• 1Ruska

Voisin pelata pingistä joku päivä :)

• Artem

Готов предложить услуги спаринг - партнёра в любое свободное от работы время. Играю в настольный теннис на уровне первого взрослого разряда или кандидата в мастера спорта. Рассматриваю любую возможность официального трудоустройства. Живу в Санкт - Петербурге. Контакты по Whats App: 7 965 001 91 78. Имя Артём.

• Minä

Onko joku paikka Helsingissä missä 13 v pojalle olisi ohjattua pingis harrastusta?

• Anonyymi

Tulkaa haastaa tuuuuuuuuu

• harrastaja1

Jos pingis kiinnostaa, niin voi tulla tutustumaan la. 8.2.2014 kauppakeskus Kaareen. Pöytätennisseura MBF esittelee toimintaansa. Halukkaat pääsevät pelaamaan.

• kevytpallo

Tuolta saa Stigan -pöytää ainakin tilattua:

www.jippesport.fi

• PingPong-kamu

Paikkoja näyttää olevan kyllä Helsingissä ja muuallakin pk-seudulla, mutta mistä löytää pelikaverin?

Kaikissa noissa paikoissa näyttää kaikilla olevan oma pari tai kaverit joiden kanssa pelaavat, Kerran Ruskeasuolla uskaltauduin kysymään erästä ohikävelevää pelaajaa pelaamaan kanssani, niin hänellä näytti olevan jo kiire seuraavan kaverin kanssa pelaamaan.

Mistä 50 v ihminen joka on joskus nuorena vähän harrastanut löytäisi pelikaverin nyt yli 30 vuoden tauon jälkeen? Osaan vieläkin jotenkin pelata.

• Pongpingkamu

Täällä olis juuri vastaava heppu pingiskaveria vailla, jos vielä kiinostaa. Maunulassa pääsee aina pelaamaan [email protected]

• 1Ruska

Minäkin olisin halukas kokeilemaan pingistä jonkun kanssa. Olen 50-vuotias. Maunulassa, Pirkkolassa tai Myllypurossa voisi skulata.
      t. [email protected]

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      39
      1969
    2. Taas pedofiliatuomio Haapaveelle

Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot
      Haapavesi
      40
      1556
    3. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      60
      1495
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      175
      1405
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      68
      1229
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1211
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      923
    8. Me ei voida olla yhdessä

Järki päähän ja realiteetit huomioon ottaen.
      Ikävä
      58
      873
    9. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      14
      854
    10. Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla

Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee
      Kuhmo
      14
      825
    Aihe