Morjensta
Olen kohta 20-vuotias jannu Helsingistä, ja olen tässä viimeisen vuoden-puolitoista harrastanut tennistä hyvinkin aktiivisesti (pelasin aikaisemminkin, mutta vain kavereiden kanssa lätkien). Ja nyt olisi kiinnostusta lähteä testaamaan taitojani johonkin skaboihin. Ongelmana on vain tietysti se, että en tiedä lainkaan mistä aloittaa.
En ole minkään seuran jäsen (tosin liityn varmaankin pian HVS:n jäseneksi) eikä omasta "tasosta" (MA, MB, MC, mitä noita nyt on) ole mitään hajua. Pitäisin itseäni suht taidokkaana sellaiseksi, joka ei ole "virallisesti" tennistä ikinä harrastanut, joten en ihan sieltä alimmasta höntsäilysarjasta haluaisi aloittaa. Mutta en ihan sinne Wimbledoniinkaan viitsi vielä ilmoittautua.
Onko kellään siis hyviä vinkkejä esim. jostain turnauksesta mistä olisi hyvä aloittaa. Joku sellainen avoin turnaus lähellä pääkaupunkiseutua tms?
Ensimmäisiin kisoihin?
5
437
Vastaukset
- ..............
Kokeile ensin noita hallisarjoja esim talin tenniskeskus tai esport center, jos piekset kaikki niin sitten virallisiin kisoihin.
- Jorma Joutsen
MC varmaan paras paikka aloittaa, jos tuntuu ettei sieltä vastusta niin MB.
Jäsenyys ja lisenssi tosiaan vaaditaan että pääset mukaan.- tennisjannu
Suosittelen et aloitat ihan MD:stä, sittenkun ensimmäinen turnausvoitto irtoaa sieltä nii ala pelaamaan MC:tä.
- fault
tennisjannu kirjoitti:
Suosittelen et aloitat ihan MD:stä, sittenkun ensimmäinen turnausvoitto irtoaa sieltä nii ala pelaamaan MC:tä.
munkin mielestä kannattaa aloittaa md kisoista..se numero lappu yleensä alkuun pudottaa pelin tasoa..tulee hyvää kokemusta ja äkkiä sieltä ylös tulee kun pelejä voittaa
- MB
Lämpimästi suosittelen aloittelemaan sieltä MD:n puolelta, kyllä siellä oman tasonsa hyvin äkkiä huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996