Suunnitelmat lauantaille?

scale

Itse ajattelin lähteä iltapäivällä veneileen järvelle. Uidaan vedetään uistinta (kuhan kilohinta kokee tänään romahduksen) ja välillä saa muksut kyytiä vetorenkaalla.

Mitäs sinä meinaat touhuta tänään?

33

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on lutattu kylpylässä pari päivää. Tänään varmaan käydään vielä parit nähtävyydet ja illalla täytyy päästä jo kotiin leipomaan huomisia vieraita varten. ...ja pesemään pyykkiä :)

• scale

Serenassa vai? No kylpylässä ei lapsilla ole ainakaan tylsää :)

• scale kirjoitti:

Serenassa vai? No kylpylässä ei lapsilla ole ainakaan tylsää :)

sen verran hyvää keliä, että ulkoaltailla on tarjennut hyvin :) Joo, eikä oo koko ajan rutinaa, että "mulla ei oo mitään tekemistä..." Hermolepoa puolin ja toisin ;)

• erikoisempaa.

Viime ajat ollu nii hektisiä, että meinaan pyhiittää tämän päivän vaan akan kans oleiluun.

• scale

vastaava "akan kanssa päivä" ja ihan mukavaa oli.

• fionatar34

Pikkuväki sairastui kuumevirukseen ja olen kotona sen vuoksi.

Pesen kaikki pyykit ja petivaatteet ja siivoan myös vaatekaapit hyödynnän tämän päivän nyt näin.

Iltapäivällä tulee kaverini kylään ja sitten pääsen käymään omilla asioillani pikaisesti.

• scale

Näin kauniina päivänä.

• gfrdsfr

sikainfluenssaan?

• äkäinen virus

liikkeellä. Torppauskeskuksen mukaan se ei voi olla sikainfluensaa, jos ei ole ulkomailta hakenut. Ok sitten, mutta kauhea tauti.

• ja ensimmäistä kertaa pelaamassa. Yhdellä väylällä tuli par :).
      Hukkasin 4-5 palloa, löytöpalloja kun olivat, väliäkö sillä.

Pelin jälkeen kävin shoppailemassa, ostin kengät, sandaalit, sukkia, paitoja, boxereita, CD-levyjä.

Nyt syömään ja iltapäivällä jos löytyisi kameraliike, mistä sovitin jolla saa Pentaxin zoomin Olympukseen.

Tai sittenv vain tyydyn löhämään rannalla loppupäivän.

• no,,

Olisi yksi musatapahtuma, johon voisin lähteä ja jonne kaverit ovat menossa. Saas nähdä, lähdenkö.

• ja myöhemmin ottaa yhtä iso känni kuin viimeyönä, luoja

• halko,mutta

jätä känni ottamatta niin on aamusella kivampi olla :)

• halko,mutta kirjoitti:

jätä känni ottamatta niin on aamusella kivampi olla :)

sen verran itsehillintää täytyy olla.

• Olen itse niin
        monte24 kirjoitti:

sen verran itsehillintää täytyy olla.

huono ottamaan, siis en ota ollenkaan, etten osaa erottaa isoja kännejä isosta krapulasta. Kuuluu niin kuin samaan pakettiin. Siis tarkemmin sanottuna, en tiedä mistä puhun.

• .
      Voitan lotossa!! Se olis illan suunnitelma, kävin meinaan hakeen äsken puoli kuponkia jotain plussajuttulottoa ilman jokereita. Sillä irtoo paaaljon rahaa, näin toivon :)

Mitäs mä muuta.. yritän pysyä hereillä, temppuilen särkyjeni kanssa ja ihmettelen uusia lääkkeitäni, ja viilailen ruokavaliotani. Katson telkkaa jos sieltä tulee jotain järkevää ja käyn kohta uusintalenkillä kaupassa, koska unohdin äsken käydessäni ostaa margariinia. Noh, eisemtn.. lenkkeily on terveellistä :)
      .

• MMies

EI KUKAAN!

• MMies kirjoitti:

EI KUKAAN!

.
        Ainakin sinä, kun kärppänä kädet mielenkiinnosta täristen aukaisit heti viestini.

Voisit kyllä olla availematta. Inhottaa sinunlaiset persreijät :(
        .

• MMies kirjoitti:

EI KUKAAN!

ainaskin oon kiinnostunut mitä papu tekee

• MMies
        Papu.Sparrow kirjoitti:

.
        Ainakin sinä, kun kärppänä kädet mielenkiinnosta täristen aukaisit heti viestini.

Voisit kyllä olla availematta. Inhottaa sinunlaiset persreijät :(
        .

OLET VANHA HAISEVA PERSE!

• MMies kirjoitti:

mikä sun ongelmasi on? luuletko saavasi apua törkyilyllä???

• ...
        monte24 kirjoitti:

...

• ... kirjoitti:

...

keventää sunkin oloasin.

nyt menet ja pyydät papulta anteeksi ja halaat häntä hellästi.

• tyttökotka.
        monte24 kirjoitti:

keventää sunkin oloasin.

niin :)

• MMies kirjoitti:

.
        Mä tiedän mikä sua inhottaa, eikä edes kiinnosta tipan tippaa.

Sinä taasen olet mielisairas hullu. Ampuisit itsesi, niin pääsisit noista tuskistasi eroon :)
        .

• monte24 kirjoitti:

.
        Eka sitä inhottaa jotkut siivojaämmät mitä kukaan ei ole ikinä nähnyt, ja sitten se hyppää aiheesta viidenteen ja alkaakin nimitteleen mua. Mitä muuta se voi olla kuin sekosekoseko..

Ei vaiska. Provo se on ja sillä alkoi seisoon heti kun mun nikki ilmaantu palstalle. Täällä on ilmeisesti ollut vähänlaisesti provoaiheita viime aikoina :)
        .

• monte24 kirjoitti:

keventää sunkin oloasin.

.
        Juu, tänne vaan. Lyön moran keuhkoon :)
        .

• lauantaille olisi lähteä tepastelemaan jazzkadulle ja katsomaan jotain mukavaa muistoa, vaikka luontopaitaa tai itämaiseen tanssiin sopivia vaatteita..

Sitten voisi katsoa Avaran luonnon ja illemmalla lähteä taas baanalle jollei viikon lämpimimpään niin ainakin kuumimpaan jazz-yöhön.. =P

• Sisäinen pessimistini väittää, ettei hellelauantaita ole enää tänä kesänä luvassa kovin montaa, joten lähden kavereideni kanssa terassikierrokselle. Ja nyt on oikein suunnitelma, missä kaikkialla haluaisin käydä ja kaveritkin eilen innostuivat ideastani. Jee! ;-)

• kirpela

uimarannalla esikoiselleni :)

• tunnin uimarannalla, en tosin uimassa, koska olen vielä vähän kipeä. Kohta alan siivota ja tehdä ruokaa. Illalla lämpeää sauna:) Semmoista tavallista lauantai-itaa..

• sovittin aamuyöstä niin :)

• lämmittelemässä koko päivä. Nyt pitäis syödä jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      614
      3177
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      97
      2632
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1661
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1582
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1490
    6. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      45
      1476
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1434
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      325
      1360
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1318
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1213
    Aihe