BUHAHAHAHAHA!
NIIN!?
KUNNIOITATAKO YKSINHUOLTAJASIIVOOJAÄMMIÄ!?
42
270
Vastaukset
myös sinua
- MMies
MUTTA MONTEA KUNNIOITAN!
NIIN!
Yksinhuoltajasiivoojaämmät ovat kuin jumalolentoja jos niitä sinuun ja kaltaisiisi vertaa. ;-)
- MMies
...
MMies kirjoitti:
...
Jos noin on ja sinä olet vielä niidenkin alapuolella, niin syvimmät sympatiani ovat puolellasi. Uskon kuitenkin, että äitisi rakastaa sinua.
- ASIAKAS.
MMies kirjoitti:
...
Ennenkuin hän joutui Kupiittan sairaalan suljetulle osastolle
Se on lähinnä sellaista pelon sekaista kunnioitusta, joka kumpuaa hyvin kehittyneestä itsesuojeluvaistosta. Ne voi olla hengenvaarallisia ärsytettynä :(
- SANKARI.
.
.
Kunnioitan heitä paljonkin jos ovat vaan kunnioituksen arvoisia. Minä kun en kunnioita ketään automaattisesti, vaan se pitää ansaita. Sinua esimerkiksi en kunnioittaisi ikinä yhtään. Sekin on ihan ansaitusti :)
.- tyttökotka.
ota rätti käteesi ja mene siivoomaan muiden paskoja
- yx.nainen.
tyttökotka. kirjoitti:
*ei muuten hjummärrä*
tyttökotka. kirjoitti:
.
Nyt viitsi. Mun ei tarvi siivota kuin omia ja mukuloitten sotkuja. Ei tarvi kyllä enää paljoa mukuloittenkaan jälkiä siivota, kun nehän voi tehdä sen itse!! :)
.
jos he ovat kunnioitettavia. Siis riippuu ihmisestä. Niin?
- Kunnioittaja
Kyllä. Heitä erityisesti, sillä jos he lapsineen selviävät, selviää kuka vaan. Pienillä tuloilla yksinhuoltajana, vähän arvostetussa työssä, olisi rankkaa kenelle tahansa.
- inho yksinhuoltajia
kohtaan juontuu omasta avioerostasi. Siitä liitosta jäi kuitenkin myös lapsi, joka kai jossain määrin on sinulle rakas tai edes huolen aihe. Oletko ajatellut, että halventamalla lapsen äitiä, huononnat myös lapsen olosuhteita. Halvennat äitiä lapsen kustannuksella. Mietipä sitä.
- MMies
NIIN!
Mistä syystä se pohjimmiltaan johtuukaan?....
- MMies
VASTAAT SITTEN VASTA KUN KYSYTÄÄN!
NIIN! MMies kirjoitti:
VASTAAT SITTEN VASTA KUN KYSYTÄÄN!
NIIN!Isäsi ei kunniottanut äitiäsi, siksi sinäkin halveksit naisia. Aina ei pojasta polvi parane. Sun kohdalla kävi niin.
- MMies
timanttia kirjoitti:
Isäsi ei kunniottanut äitiäsi, siksi sinäkin halveksit naisia. Aina ei pojasta polvi parane. Sun kohdalla kävi niin.
ISÄNI KUNNIOITTAA ÄITIÄNI IHAN YHTÄ PALJON KUIN MUUTKIN MIEHET VAIMOJAAN!
TAIDAT OLLA TODELLA TAHVO IHMISSUHTEIDEN SARALLA.... MMies kirjoitti:
TAIDAT OLLA TODELLA TAHVO IHMISSUHTEIDEN SARALLA....mitä pahaa hän on sinulle tehnyt????
- MMies
monte24 kirjoitti:
mitä pahaa hän on sinulle tehnyt????
MINÄ EN OTA VASTAAN SELLAISTA KENELTÄKÄÄN!
NIIN! MMies kirjoitti:
TAIDAT OLLA TODELLA TAHVO IHMISSUHTEIDEN SARALLA....parempi syy mikset kunnioita naisia? Palaan myöhemmin illalla lukemaan.
- MMies
timanttia kirjoitti:
parempi syy mikset kunnioita naisia? Palaan myöhemmin illalla lukemaan.
EN RÄÄVÄSUISIA RÄKÄTTÄJIÄ!
NIIN! timanttia kirjoitti:
moroo
- samaa tarkoittava asia
MMies kirjoitti:
EN RÄÄVÄSUISIA RÄKÄTTÄJIÄ!
NIIN!kuin rääväsuinen räkättäjä? Kyllä sun tarttee nyt keksiä paremmat syyt naisvihallesi.
- MMies
samaa tarkoittava asia kirjoitti:
kuin rääväsuinen räkättäjä? Kyllä sun tarttee nyt keksiä paremmat syyt naisvihallesi.
VIHAAN SELLAISIA ÄMMIÄ, JOTKA SYYLLISTÄVÄT MIEHIÄ SELLAISISTA ASIOISTA JOITA HE EIVÄT OLE EDES TEHNEET!
LAKKAA SE NAISTENMIELISTELY!
NIIN! - ...
timanttia kirjoitti:
kai se kaikkia muijia vihaa? Kai?
- asiaa.
MMies kirjoitti:
VIHAAN SELLAISIA ÄMMIÄ, JOTKA SYYLLISTÄVÄT MIEHIÄ SELLAISISTA ASIOISTA JOITA HE EIVÄT OLE EDES TEHNEET!
LAKKAA SE NAISTENMIELISTELY!
NIIN!Epäoikeudenmukainen kohtelu aiheuttaa vihaa. Eri asia kuinka paljon sua itseäs hyödyttää sen hautominen.
Olen muuten eri henkilö. - MMies
... kirjoitti:
kai se kaikkia muijia vihaa? Kai?
JAZULISTA JOPA PIDÄN!
NIIN!
HAHA! :D - ...
MMies kirjoitti:
JAZULISTA JOPA PIDÄN!
NIIN!
HAHA! :Donhan osa muijista suoraan manalasta.
- koskaan
... kirjoitti:
onhan osa muijista suoraan manalasta.
maistaneet rekkamiehen pastelleja?
Kaikkia työtä tekeviä ihmisiä, eniten yksinhuoltaja äitejä jotka yrittävät tulla jotenkin toimeen ja kasvattaa lapsia siinä ohessa.
En kunnioita ihmisiä jotka epätoivoisella plagioinilla yrittää pönkittää omaa heikkoa itsetuntoaan kirjoittamalla toisen nimiin.- MMies
EN MINÄ KAIKKIA YKSINHUOLTAJIA MORKKAA!
VAIN ERÄITÄ!
NIIN! MMies kirjoitti:
EN MINÄ KAIKKIA YKSINHUOLTAJIA MORKKAA!
VAIN ERÄITÄ!
NIIN!Mut morkkaamisella/haukkumisella ei tee muuta kuin itsensä tyhmäksi.
Ei yh:n elämä ole helppoa ja heille kunnioitus suokoon.- MMies
Hossi kirjoitti:
Mut morkkaamisella/haukkumisella ei tee muuta kuin itsensä tyhmäksi.
Ei yh:n elämä ole helppoa ja heille kunnioitus suokoon.MUTTA KATTEETON MIESTEN SYYLLISTÄMINEN ON LOPUTTAVA!
NIIN!
- opettele
kirjoittamaan pösilö.
- MMies
BUHAHAHAHAHA!
- sinnuu,
MMies kirjoitti:
BUHAHAHAHAHA!
MMIES.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6103136Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu962611Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211661Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771572Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451466- 691424
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141332- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901213